رویارویی محمد مایلی کهن با محمد نادری باعث شد مشخص شود که وی مسبب کشته شدن پدر این بازیگر دورهمی در یک تصادف در 27 سال پیش بوده است.

به گزارش مشرق، رویارویی محمد مایلی کهن با محمد نادری که در یک تصادف در 27 سال پیش باعث کشته شدن پدرش شده بود ، یک اتفاق عجیب و نادر را در دورهمی رقم زد.

محمد مایلی کهن مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مربی تیم ملی گفت: برای کی روش هم سنجش اندازه گیری وجود دارد عده ای می گویند که من در بخش باشگاهی موفق نبودم شما بدانید که من نخواستم موفق باشم اگر می خواستم می توانستم با قیمت بالا بازیکن خارجی بگیریم اما من ترجیح دادم با بازی دادن به جوان ایرانی برای کشورم موثر باشم.

لو رفتن خاطره تلخ «مایلی‎کهن» روی آنتن شبکه نسیم +فیلم
مایلی کهن که از منتقدین سر سخت حضور کی روش در تیم ملی است گفت: کی روش یک برند است و در این موضوع شکی نیست اما این برند برای کشور ما خوب نیست افتخار کی روش حدود یک ربع خوب بازی کردن مقابل آرژانتین است. شما ببینید آلمان هفت گل به برزیل می زند همان آلمان در بازی دیگر در وقت اضافه به سختی الجزایر را می برد.

فوتبال ورزشی نیست که تیم قوی تیم ضعیف را له کند فوتبال ورزش شگفتی هاست. شما ببینید در سالهای حضور ایشان چند بازیکن عضو تیم منتخب آسیا شدند در زمان مربی گری بنده جوانانی نظیر مهدوی کیا عزیزی و دایی به فوتبال جهان معرفی شدند و جزو بهترین بازیکن های آسیا بودند.

وی در ادامه از انتقادات سریالی خود از کی روش گفت: ما بسیاری از عناصر هجومی و سرمایه های کشور را در پست های مختلف به خاطر داریم که به خاطر یک اشتباها از حضور در تیم ملی محروم هستند زمان من هم برخی از این اشتباهات و بی اخلاقی ها وجود داشت اما این گونه نبود که من به خودم اجازه دهم یک بازیکن را برای همیشه از بازی ملی محروم کنم.زمانی علی دایی را در اوج آمادگی به دلیل بی انضباطی از تیم ملی خط زدم، ولی روزی هم از او به عنوان بهترین بازیکن زمین یاد کردم.

{$sepehr_media_1524600_400_300}
دانلود

مایلی کهن در مورد حواشی پیش آمده بین خودش و آقای گل جهان گفت: دوست داشتم در هتل اوین بمانم اما نشد، در آنجا افرادی را دیدم که به خاطر مشکل مالی و بحث مهریه در زندان بودند که این موضوع واقعا مرا متاثر کرد ، از زمان حضورم در اوین می توانم یک کتاب بنویسم.

مایلی کهن با اشاره به اینکه پروین بهترین مربی داخلی است و بزرگتر ماست و باید احترام او را حفظ کنیم ولی در برخی اوقات انتقاداتی نیز به وی داشتیم افزود: ما یحیی گل محمدی های جوان و با پتانسیل بالا را در کشور داریم اما به گل محمدی یک دهم زمانی که به برانکو فرصت داده شد را ندادیم، برانکو یکسال بعد از حضور در ایران به رده چهاردهم جدول رسید و زمانی که به او داده شد موجب این شد که او تیمش اکنون بالای جدول باشد.

مایلی کهن در مورد زندگی شخصی اش گفت: مادر و پدر من در هجده سالگی بنا به دلایلی از هم جدا می شوند و مادرم با کارگری مرا بزرگ کرد، من هم در کنار درس سعی می کردم کار بکنم و در آمد زایی داشته باشم.

وی در مورد خاطره بلیت فروشی اش گفت: هر جا می دیدم صف است در صف می ایستادم و بیلیت یا هر چیزی که بود می خریدم و در بازار سیاه می فروختم. سمت چپ چهاراه طالقانی که آن زمان چهارراه ولی عهد بود دو سینما کنار هم بود که هر دو آنها بسیار شلوغ بود در صف ایستادم و سه تا بلیط خریدم و زمانی که مسئولین سینما متوجه این کار بنده شدند به شدت مرا زدند و این شد خاطره ی ما از بلیت فروشی در بازار سیاه که گفتم.

مایلی کهن در بخشی از صحبت هایش گفت: کشور من ثروتمند نیست سوپر ثروتمند است و پر از معادن و منابع مختلف جوان های ما سوپر طلا هستند اما متاسفانه ما این جوان ها را پودر می کنند و کشور های دیگر جوان هایشان که مثل چوب هستند به عنوان استعداد معرفی می کند.

وقتی مهران مدیری از او پرسید نظرش را در مورد این اسامی بگوید به این شکل پاسخ داد:

امیر قلعه نویی : بعدی
علی دایی : سخت کوش
عادل فردوسی پور: جفا به فوتبال ما می کند


لو رفتن خاطره تلخ «مایلی‎کهن» روی آنتن شبکه نسیم +فیلم
سپس در ادامه، امین زندگانی سوار بر موتور وارد صحنه «دورهمی» شد و پس از سلام و گپ و گفت دوستانه به گفتگو با مهران مدیری نشست.

در این برنامه امین زندگانی از بالا بودن آستانه تحملش در برابر خشم و عصبانیت گفت و در خصوص نقاط ضعف خود بیان کرد: خوشبختانه آستانه صبرم بالاست اما بی‌احترامی تنها نقطه‌ای است که به هر دلیلی من را عصبی می‌کند و همچنین با دید زدن بچه‌ها و آزار و اذیت حیوانات کنترل خودم را از دست می‌دهم.

وی در ادامه به یکی از بهترین تفریحات خود و همچنین عجیب‌ترین آن‌ها اشاره کرد و گفت: من در واقع خیلی فکر می‌کنم و در لحظه قدرت تخیل خود را به بازی می‌گیرم. حتی در زمانی که دارم با کسی حرف می‌زنم، تفریح و فکر می‌کنم.

در ادامه صحبت‌های زندگانی، الیکا عبدالرزاقی با گریم و پوشش نقش خود در «دورهمی» به صحنه آمد و همراه امین زندگانی همسر خود شد.

بازیگر فیلم سینمایی «ملک سلیمان نبی» به قدرت بازی الیکا عبدالرزاقی اشاره کرد و گفت: حضور در کنار آقای مدیری و بازی در نقشی فانتزی که دور از فضای رئال است، کاری بس دشوار است که این هماهنگی بین کارگردانی و بازیگران تنها می‌تواند آن را به خوبی ادا کند.

لو رفتن خاطره تلخ «مایلی‎کهن» روی آنتن شبکه نسیم +فیلم

زندگانی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا دستمزد بازیگرها نسبت به کاری که انجام می‌دهند کم است، توضیح داد: تصور عموم مردم این است که یک بازیگر بیشتر از حق و زحمتش پول می‌گیرد و این در حالی است که یک بازیگر پول زندگی نکردن و تمام خاطره‌سازی‌هایش را طلب می‌کند. یک بازیگر با نقش‌هایش برای همه خاطره ساز می‌شود اما برای خود خاطره‌ای ندارد و فکر می‌کنم در کشور ما کمترین بها به جامعه هنرمندان و بازیگران است.

امین زندگانی در پایان گفته‌های خود از شادی‌ها و فداکاری‌هایی گفت که اگر دلیرمردان و سربازان نبودند این شادی، خنده و دورهمی های دوستانه وجود نداشت.

مهران مدیری به عنوان حسن ختام برنامه تلویزیونی «دورهمی» بار دیگر مهربانی را تعریف کرد و گفت: مهربانی اگر انجام شود، به حتم پاسخی به همان اندازه مهربان دریافت می‌کنیم و یاد بگیریم که جواب مهربانی و لطافت را با مهربانی بدهیم.


شاهرخ مشهدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    با صعود ایران به جام جهانی روسیه، چهره این آقا دیدنی تر خواهد شد...............
  • abbas ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    این حادثه به عمد نبوده اما دمش گرم همون طور که پسر مرحوم گفت با وجود اینکه پول دیه رو کامل داده بوده بازم خانواده اونا رو حمایت کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس