کد خبر 569299
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

سفارت غیر رسمی جمهوری آذربایجان در تل آویو، در پوشش نمايندگي«مرکز بين المللي چندفرهنگ گرايي باکو» گشايش يافت.

گشایش سفارت غیر رسمی باکو در فلسطین اشغالیگروه بین‌الملل مشرق - به گزارش خبرگزاري رسمی آذرتاج جمهوری آذربایجان،  واحد مطبوعاتي «مرکز بين المللي چندفرهنگ گرايي باکو» اعلام کرد: « آريه گوت، رييس سازمان غيردولتي «طرح هاي بين المللي براي جامعه» رژیم صهیونیستی به عنوان مدير نمايندگي «مرکز بين المللي چندفرهنگ گرايي باکو» در فلسطین اشغالی فعاليت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش ، نمايندگي مذکور براساس يادداشت تفاهمي که به امضاي آزاد محمدوف، مديراجرايي «مرکز بين المللي چندفرهنگ گرايي باکو» و آريه گوت،  رييس سازمان غيردولتي «طرح هاي بين المللي براي جامعه» رژیم صهیونیستی امضاء شد، گشايش يافت»

واحد مطبوعاتي «مرکز بين المللي چندفرهنگ گرايي باکو» افزود: «براساس اين يادداشت تفاهم، طرح هاي مشترک در زمينه تبليغ چندفرهنگ گرايي و تساهل ديني جمهوري آذربايجان و آشنا کردن جامعه جهاني با تاريخ و فرهنگ جمهوري آذربايجان و اسراييل اجرا خواهد شد.»

گفتنی است دولت باکو طی سالهای اخیر در پوشش ترویج چند فرهنگ گرایی، شرایط مساعدی برای فعالیت یهودیان، مسیحیان، فرقه های ضاله مذهبی و بهائیت در این کشور فراهم کرده است و بموازات آن فشارها بر شیعیان که اکثریت مردم این کشور را تشکیل می دهند ، افزایش داده است .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رسا ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    مرکز بين المللي چندفرهنگ گرايي باکو یک نهادغیردولتی است و سفارت تلقی نمی شود.شما با پخش این قبیل اخبار فقط قدرت اسرائیل را در منطقه بزرگتر از آن چه هست نشان می دهید و در واقع در زمین اسرائیل بازی می کنید.اسرائیل تلاش دارد بگوید در منطقه قدرتمند است و شما به این رژیم ناآگاهانه کمک می کنید.نفوذ نا محسوس یعنی این.......
  • رشاد ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۸
    0 0
    در پاسخ به نظری که تحت عنوان رسا قید شده است باید گفت : دوست گرامی ابعاد نفوذ رژیم صهیونیستی در جمهوری آذربایجان و مصادیق آن به حدی گسترده است که خبر گشایش نمایندگی مرکز چند فرهنگ گرایی جمهوری آذربایجان در تل آویو ، موضوع مهمی برای اثبات عمق همکاریهای خبیثانه باکو با تل آویو علیه ایران تلقی نمی شود . اینکه چشم خود را ببنیدیم به نفوذ تل آویو در باکو و نوکری جمهوری آذربایجان برای رژیم صهیوینستی ، مشکلی را حل نمی کند بلکه باعث می شود که در روز مبادا از آن حوزه بشدت غافلگیر شده و ضربه بخوریم . بنابراین بی توجهی به ابعاد این نفوذ و دلایل آن ، بازی در زمین دشمن است نه انعکاس تحرکات دشمن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس