علی مطهری در روزهای اخیر مصاحبه ای را انجام که در آن نظر خود را درباره موضوعات مختلف سیاسی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، علی مطهری در مصاحبه خود با خبرانلاین به سوالات مختلفی پاسخ گفته که بیشتر حول محور مسائل داخلی است. در بخشی از این مصاحبه مطهری به نوع ولایتمداری رییس جمهور اشاره و با آوردن دلایلی ولایتمداری احمدی نژاد را ماننده ولایتمداری سران فتنه می خواند.    

مطهری در ادامه این مصاحبه به حاشیه های پیش آمده در ماجرای وزارت اطلاعات اشاره و می گوید: احمدی​نژاد می​توانست بگوید كه «من قانع نشدم و نمی​توانم با مصلحی كار كنم اما چون حكم حكومتی است، می​پذیرم».  

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در سراسر این مصاحبه بر ولایتمداری و تبعیت از ولایت تاکید دارد و در همین راستا حملات مختلفی را به رییس جمهور می کند، اما در بخشی از این گفت و گو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ البته این اقدام ایشان (اشاره به موضوع وزیر اطلاعات) مورد پسند برخی افراد هم قرار گرفت كه معتقد بودند ایشان به این ترتیب از جایگاه ریاست جمهوری صیانت كردند، می گوید: بله. روش ایشان در تعامل با رهبری از یك نظر مورد تمجید است و من هم آن را می پسندم چون این گونه نیست كه او برای هر كاری از رهبری اجازه بگیرد.  

مطهری در همین راستا تعدادی از نمایندگان مجلس را مورد انتقاد قرار می دهد که چرا برای هرکاری ماننده طرح سوال از رییس جمهور از رهبری درخواست اظهار نظر می کنند. وی در اظهار نظری جدید مجلس را شاخه ای از دفتر رهبری می خواند و از هیات رییسه می خواهد که با عملکرد خود استقلال مجلس را حفظ کند.  



درست پس از این اظهارات رسانه های بیگانه شروع به پوشش آن کرده و با شادمانی از سخنان علی مطهری به عنوان انتقاد از رهبری یاد کرده و به نوعی به شایعه دخالت مقام معظم رهبری در ارکان نظام دامن زدند. این رسانه های غربی که همیشه منتظر خوراک هستند با تیتر« علی مطهری: مجلس به شاخه ای از دفتر رهبری تبدیل شده است» به استقبال اظهار نظر مطهری رفتند.  

حتی با جست و جوی این تیتر در اینترنت می توان دید که بیشترین بازتاب این مصاحبه و به طور ویژه بخش خاص آن، یعنی اظهار نظر درباره استمداد نمایندگان از رهبری، در سایت های ضدانقلاب یافت می شود.  



این اولین بار نیست که سخنان علی مطهری به تیتر این رسانه ها تبدیل می شود و جدای از اعلام نظر درباره سخنان او، باید این سوال را مطرح کرد که آیا دادن خوراک به رسانه های بیگانه و اپوزیسیون (خواسته یا ناخواسته) نشان از ولایت پذیری دارد؟  

گفتنی است رهبر فرزانه انقلاب بارها تاکید فرموده اند که مسوولان و کارگزاران نظام در اظهارات خود دقت کنند تا عاملی برای هیایو توسط رسانه های بیگانه را فراهم نکنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 151
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اصلا نقد جالبي نبود آمديد از احمدي نژاد حمايت كنيد زديد بدترش كرديد بيچاره مطهري هيچ حرفي جز حقيقت و واقعيت نزده علي مطهري اگر حتي دو كتاب فقط دو كتاب از مجموعه كتاب هاي پدر مرحومش ار خوانده باشد كه حتما خوانده خوب مي داند حق كدام است و باطل كدام . تشت رسوايي ..... مدت هاست كه از پشت بام افتاده ديگر از چي داريد حمايت مي كنيد ؟
  • امیر ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    موندم شهید مطهری با این همه دانشو بصیرت این چطور اینجوری از اب در اومد؟اصلا مگه مجلس وظیفه ای جز کشف نظر و اراده ولی امر داره که علی مطهری میل به حفظ استقلال مجلس داره؟اگه مجلس بخواد خودش تصمیم بگیره که میشه یک شنبه سیاه و میشه مدرک فوق لیسانس و میشه استیضاح ها و ومیشه لایحه ادغام وزارت ارتباطات و میشه میشه انتخاب پرسه در مه به عنوان رئیس و هزار تای دیگه از این گل کاشتنا!بعضی از این چیزا رو ادم میبینه میتون هبفمه که ریشه این احتلافات دولت مجلس کجاست!حالا نه اینکه این در و گوهر ها از زبون یه ادمی خوش سابقه ای مثل علی مطهری درمیاد!همین اقا یه شب در رد طرح نظارت میگفت نماینده باید حتی ازاد باشه که خلاف امنیت ملی هم حرف بزنه و کسی متعرضش نشه!کسی که عمق اندیشه هاش اینه بسیار طبیعیه که درکش نسبت به وظیفه مجلس این باشه!اصلا چطور علی مطهری قائل به استقلال مجلس هست ولی قائل به استقلال دولت نیست!و احمدی نژاد رو متهم به ولایت مدار نبودن میکنه!بگذریم که دلیلی بر استقلال اینها وجود نداره و از بالا تا پایین باید هم و غم این باشه که انتظارات ولی امر محقق بشه!ان شالله خداوند توفیق براوردن انتظارات حضرت اقا رو به همه ما عنایت کنن!
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اين بابا اگه پسر شهيد عزيز نبود و اسم باباش رو يدك نميكشيد الان دستفروشي ميكرد
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    رسانه هاي بيگانه بعضا از خيلي از اظهارات آقاي احمدي نژاد و دولتي ها هم حمايت و آن را تيتر مي کنند؟ آيا اين به معناي حمله دولت به ولايت است؟ خجالت بکش مشرق نيوز!
  • امیر ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    حالا دستفروشی رو پایه نیستم اما در جایگاهی نمی بود که برای امت حزب الله تصمیم گیری کنه و حرفش خریدار داشته باشه!متاسفانه کم نیستن اونایی که کسی نیستن جز ان که رستم بود پهلوان
  • hamed ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    حالا یه نماینده ای پیدا شد و شهامت بیان واقعیت را داشت این را هم نمی توانید تحمل کنید ؟ آیا حقیقت غیر از این است که اکثریت نمایندگان جرات ابراز عقیده ندارند ؟ خیلی هاشان حتی نظر ندارند تا بخواهند ابراز بکنند نه اصولی دارند نه افکار روشنی دارند و به جو نگاه می کنند
  • تا کور شود هر آنکه نتواند ديد ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    درود و سلام خداوند بر مجاهد راه حق، علي مطهري که سخنش حق و بيانش حق و رفتارش حق است. بمانيد و ببينيد رای اول انتخابات مجلس در اسفند را چه کسي در تهران خواهد آورد..
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    چه دلیل چرتی یعنی هر کسی که دوتا از کتابهای شهید بزرگوار رو بخونه به قدرت تشخیص حق از باطل میرسه؟
  • مجتبی « تنکابن » ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    باز که قیافه علی فریمانی رو دیدیم!!!!!!
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    چهره، افکار ، گفتار و موضع گیری های ایشان طی ماه های اخیر ایشان ، آدم را یاد اعرابی می اندازد: ترسم که به منزل نرسی اعرابی این ره که تو می روی به ترکستان است.
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    آقا زادست دیگه ... نقصیر خود ماست یه بار به اسم پدرش بهش را دادیم دیگه این اشتباه رو تکرار نخواهیم کرد
  • saeed ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اولا که رسانه های بیگانه هیچگاه از آقای احمدی نژاد تعریف نکرده اند، اما هزاران بار به ایشان و دولتشان فحاشی کرده اند، در حالی که هیچگاه از افرادی مثل علی مطهری و طرفداران استبداد سبز انتقاد نکرده اند. ضمنا هرکسی که مثل علی مطهری حرف دشمن شادکن بزند خائن است، حتی اگر مسئول دولت و فراتر از آن باشد.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    کجاش حمایت از احمدی نژاده؟ مطهری یکجا میگه ولایتمداری یکجا داد میزنه استقلال مجلس! یکجا میگه احمدی نژاد مثل سران فتنه است یکجا هم میگه دمش گرم که به همش دنبال این نیست که ببینه نظر رهبری چیه؟ حرف اینه که چرا چیزی میگی که از اون بر علیه رهبری استفاده کنن؟
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    علي مطهري فعلا مثلبيدي است كه به هرطرف باد لاشد ميچرخد
  • محمد رضا ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    مطهری جایی گفته بود قدرت پرستی بد است ولی قدرت طلبی خوب و پسندیده (نقل به مضمون)؛با این جمله می توانیم، گفته و عملکرد علی مطهری را بررسی و مورد ارزیابی قرار دهیم. نکته دیگر اینکه علی مطهری از فهم و درک سیاست نظام و انقلاب کاملاً عاجز است، کافی است متن چندتا مصاحبه ی آخرش را بخونیم تا متوجه بشویم مطهری به هیچ عنوان نمی تواند یک سیاستمدار حتی در حد معمولی باشد به همین دلیل من پیش بینی می کنم مطهری تا چند سال آینده با یک ضربه ی سیاسی نچندان سنگین از جانب خودش کاملاً حذف شود.
  • k-1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    درسته كه زياد حرف مفت مي زني اما تو اين مورد اخر مي تونيم با هم كنار بيايم بخصوص كه مجلس اسفند مال ما ميشه
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    چه بسیار کسانی که به اندازه یک آب انبار چای امام حسین را خورده اند ولی دریغ از یک فنجان معرفت حسینی
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    شما درک و فهم سیاسی داری؟ اتفاقا ایشان صد درصد ولایت مدار هستند و امثال شما حزب باد هستید
  • mohsen ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    aghaye motahari ghiamat babat joloto migire
  • خودم ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اتفاقا آقاي مطهري يكي از نمايندگان خوب و كاربلد در مجلس شوراي اسلامي است. يكي از نكات مثبت ايشان بيان واقعيت خوب و بد و تلخ و شيرين است. وي رك‌گو، شجاع و دلير است مانند پدرشان. در چند ماه اخير يكي از كساني كه شأن و شخصيت و جايگاه مجلس را تمام و كمال حفظ كرده است .آفرين بر پدر شهيد ايشان كه دست‌پرورده‌اي مانند علي مطهري را كه تمام و كمال همانند مالك اشتر در زمان حضرت علي، رهرو راه ولايت و رهبر عظيم‌الشأن انقلاب اسلامي است.
  • محمد ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    پس من که بیشتر از دو کتاب از استاد شهید خوانده ام باید بیشتر از علی مطهری از حق و باطل بفهمم!!!
  • محمد ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    ترا بخدا اینقدر این مطهری بچه را جزو آدما نیاورید.
  • نادر ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اي كاش شهيد مطهري زنده بود، و جلوي حرفهاي نامربوط پسرشو ميگرفت. من كه امكان نداره اين دوره مجلس به اين فرد با اين افكار راي بدم. و از خدا بابت راي دوره قبل كه بهش دادم طلب مغفرت ميكنم.
  • فرشاد ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    آقای مطهری مانند آقای مشایی اصلا صاحب نظر نیست فقط به خاطر جاهگاهش و اصرارش به حرف زدن بیجا مدتی است-هرچند طولانی- خبر ساز شده به نظر من نباید اینقدر خبر های مربوط به ایشان را پوشش داد زیرا الباطل یموت به ترک ذکره
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    هرچند برخی انتقادات به اقای احمدی نزاد بطور جدی وارد هست ولی این اقای مطهری با جنجالهایش به نظر میرسد تعادل روحی روانی ندارد!
  • حسام ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اين همه بي بصيرتي تا كي اينقدر دفاع الكي از احمدي نژاد كرديد كه اين شد حالا هي به علي مطهري گير بديد اونوقت كه علي مطهري تو كيهان جلو اصلاح طلبها وايساد مشرقي ها كجا بوديد؟ تو غرب!!!
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    شما کارمند در امور قیامت تشریف داری ؟
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    کاملا با نظرت موافقم "خودم".
  • همراه ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
  • مجید هشتگردی ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    علی فریمانی نمونه ی بارز آقا زاده است از نوع سیاسی آن شهید مطهری بشهادت رسید چون کوچکترین انحراف هارا می دید ، انحرافاتی را که دیگران از درک آن عاجز بوده و هستند اما گویه فرزند نسبی ایشان از خصایص پدر کاملا بی بهره مانده اند
  • نادر ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اي كاش شهيد مطهري فرزندي اين چنين نداشت.
  • جواد ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    تورو خدا يكي به مطهري بگه كه از ولايت دفاع نكنه. چون مارو به چالش ميكشونه با اين حرفاي بي مغزش. اي كاش دستمون ميشكست و بهش راي نميداديم.
  • نعلین سایبری ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    امپراتور حرفای دشمن شاد کن رهبری به یکی از امام جمعه ها فرموده بودند: از بیگانه که عذاب می کشیم بس نیست از خودی ها هم باید یبکشیم
  • نعلین سایبری ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    امپراتور حرفای دشمن شاد کن رهبری به یکی از امام جمعه ها فرموده بودند: از بیگانه که عذاب می کشیم بس نیست از خودی ها هم باید یبکشیم
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    به نظر من هم خود حرفی که آدم میزند مهم نیست. مهم این است که دشمن چه اظهار نظری میکند. اینکه کشور دارد از بین میرود و فساد همه جا را گرفته است هم توجیه این نمیشود که انسان حرفی بزند. اصلاً اینکه مجلس شده است دفتر رهبری بزرگ ترین تعریفی است که میتوانست انجام بشود از یک مجلس. مجلس ایده ال کلاً گشور به فرمان رهبری است و از خود حرف اضافه این ندارد.
  • محمود حسین ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    مقالة بسیار خوبی بود. مولای متقیان نیز همین حرف را 1400 سال پیش فرموده اند که : بنگر که چه کسی حرف میزند، نگاه نکن که چه میگوید. واقعاً اینکه هر حرف حتی درستی را بزنیم مهم نیست. مهم این است که دشمن چع عکس العملی به خرج میدهد. هر حرف درست و معتبر و حتی لازمی را اگر دشمن خواست آتو بگیرد، نباید زد، حتی اگر به قیمت تضعیف نظام در بلند مدت باشد. چون بزرگترین بدی و خسران این است که دشمن شاد شود. دشمن را باید همیشه ناراحت کرد. با تشکر از سایت خوب شما
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    قضنفر دوست داریم!
  • naser ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    این هم جزء سران فتنه محسوب میشه کسی که همیشه مخالف بوده نمی تواند نماینده خوبی باشد ایشان کفش جفت کن شاه دوره قبلی است هرچه دادش اکبر بگه
  • حمید ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    ازتوهین کسی راه به جایی نمی برد- تاریخ اسلام پراست ازخیانت برخی مسلمانان به اسلام-جناب آقای مطهری فکرنکنیدکه باتوهین وتحقیردیگران بزرگ میشویذ-بزرگی به فرزندشهیدبزرگوارمطهری بودن نیست-بزرگی به برادرزن رییس مجلس بودن نیست-بزرگی به نماینده مجلس بودن ودکترا داشتن نیست-شمادوست بزرگوار اگر درد دین داشتی اینطور آب به اسیاب دشمن نمی ریختی- خداعاقبتمان راختم به خیرکند
  • hamid ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    یه کم فکر که می کنم می بینم هر چی این انقلاب و آرمانهای امام و ملت ایران ضربه دید از همین آقازاده ها و سیاسیون بی خاصیت بوده .مردم به اعتبار اسم شهدای عزیز به اینها رای میدن بعد میبینیم طرف 24 ساعته علیه آرمانهای انقلاب حرف می زنه.فقط باید تو انتخابات به اینجور افراد رای ندیم.
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    من با شما موافقم. من از اینکه به او رای دادم ابراز پشیمانی کرده و با صراحت می گویم: آقای مطهری رای ما رو پس بده
  • ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد....
  • مهدي تهراني ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    علي مطهري دست آموز معلم شهيدي استكه فقط باباريك بيني بدور از هواهاي نفساني به بيان حقايق ميپردازد . شجاعتش مثالزدنيست . گفتار وكردار و تحليلهاي عميقش باضافه واقع بيني صرف و عدالت خواهيش موجب گرديده تا دشمناني ناپخته و دور از فهم سياسي پيدا كند كه البته گفتن حقايق و به خطر انداختن مطامع باندي و گروهي و حتي احساسي يكطرفش شنيدن اينگونه هجويات است . بهرحال به او بخاطر تحليلهاي عميق و احساس مسئوليت پذيريش درقبال جامعه صادقانه تشكر ميكنم .وبه معلم شهيد شاهدمان براي تربيت چنين فرزند برومندي تبريك ميگويم كه يقينا اينك شاهد تمامي رفتارهاي ماس.
  • ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    دیگه خواب مجلس رو ببین!
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    برو کتابای بابات رو با دقت بخون
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    اين طفلي بعداز سكته ديگه عاقل نشد
  • اناری ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    خدااستادمطهری رابیامرزدنمیدانم اگر زنده بود چه رفتاری بااین فرزندمیکرد.خیلی هم این اقارا گنده نکنید فکرمیکنم ایشان فقط فرزند استاد شهیدهستندوبس.
  • majid ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    بیچاره چشم نداری بزرگ زادگان منصف و متفکر رو ببینی تنگ نظری تا چه حد
  • m ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    خودت آدمی بی ادب
  • محمد ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    مصداق کامل بی بصریتیه این شخص...گیریم که پدرت بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل همین چند روز پیش بود که گفت «اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها مستلزم آزادسازیه روابط جنسی هم هست چون اگه این کارو نکنن بیمار روانی میشن،» خب به این حرف چی باید گفت آخه، چرا هرچی از دهنش در میاد و هر توهینی رو میگه و کسی هم چیزی بهش نمیگه، حتما ما هم تو دانشکدمون که دختر و پسر قاطی بودن، به دخترا به یه چشم دیگه ای نگاه میکردیم یا الان بیمار شدیم از این طریق. منم شاید موافق این جداسازی باشم، اما این توهین این شخص بیسواد رو تحمل ندارم/ واقعا هم بیسواده چون قبلا حرفهای رحیم مشایی رو میگفت شطحیات
  • امیرجون ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    خواب دیدی خیر باشه!
  • ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    هر وقت یک مسئول مسائل و مشکلاتی را از سر خیرخواهی برای سربلندی نظام مطرح میکنه اینقدر روپوشونی می کنند و به آن را در دستور کار خود قرار نمی دهند که آن بیگانگان که منتظر تلنگر هستند از این مباحث استفاده می کنند...بسه دیگه
  • يك نفر ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    ايشان آدم سياسي نيست يك فعال فرهنگي است خودش بايد بفهمد مردم اشتباه كردند به او راي دادند خودش بفهمد كه اظهار نظر سياسي نكند ، چون سوتي مي دهد ، ايشان فقط به مباحث فرهنگي بپردازند مثل افروغ شخصيت سياسي ايشان با افروغ يكي است براي سياست خلق نشده اند
  • ۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    این احمق است یا خود را به حماقت زده؟
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۲
    0 0
    من بچه شهرستانم ولی انشالله در انتخابات به تهران میآیم ورای ام را به جناب مطهری میدهم . که الحق مواضع ایشان در مسیر انستن مردم است.
  • فواد ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    شما درک و فهم سیاسی داری؟ اتفاقا ایشان صد درصد ولایت مدار هستند و امثال شما حزب باد هستید نه بابا فقط خودت درك و فهم سياسي داري. خيليم حاليته كه نمي فهمي اين آقاي مقام طلب اگه فردا روزي جاي احمدي نژاد بشينه صدتا بدتر از خاتمي و موسوي جلوي رهبري مي ايسته.
  • بی طرف ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    ایشان فوق العاده آدم مستقل و خوش فکری هستند و همیشه این شیطنت ها وجود داشته که سر و ته حرف را بزنند و از قسمتی از حرفهای یک فرد سوء استفاده کنند این دلیل نمی شود که دیگر حرفی نزد یا نظری نداد هر کس تحلیل خودش را داشته باشد نه تحلیل یک طرفه سایت را
  • یدی ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    پسر نوح چون با بدان بنشست............ میشود علی مطهری.....خصلت بارز علی مطهری اینه که هر سه سال یکبار افکار ونظراتش عوض میشه......برای اثبات حرف من یه سرچ در اینترنت و خوندن افکار قدیم وجدید این ادم خالی از لطف نیست
  • ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    شهید مطهری رحمه الله علیه عجب فرزند ... دارد.
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    موفق باشید. بیا حداقل اون یک رایت رو تو شهرستان ندی به نفع همه است
  • ایرج ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    بخدا قسم منحرف ترین آدم توی نظام اسلامی همین آقاست از 2 سال پیش بدنبال این بود که یک جوری احمدی نژادو به چالش بکشه چرا چون کاندیدای مورد نظرش (اقای رضائی ) رای نیاورد الکی هی گفت هم احمدی نژاد توی حوادث بعد از انتخابات مقصره هم کروبی و موسوی و حتی یک بار هم ضد کروبی و موسوی اقدام نکرد تا می تونست چوب لای چرخ احمدی نژاد می زاره شما رو ترو بخدا همین جور که از مشائی میگید از این آقایان هم بگید اینها هم به رهبری ظلم می کنن برای رسیدن به قدرت از هیچ کاری ابا ندارند
  • علی ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    دوستان ما فکر می کنند که ولايتمداری يعنی اينکه نماينده ها برای هر کار کوچکی برن پيش رهبر و نظر ايشون رو بپرسن. رهبر سياستگذار و تعيين کننده خط مشی اصلی کشوره و وقتش خيلی بيش از اينها ارزش داره که توی هر کار کوچيکی بخوان ورود پيدا بکنن. گرچه نظارت ايشون هميشه برقراره و اگر مشکلی ببينند تذکر می دن.
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    شما همون شهرستانت بمون نمیخواد بیای تهران به آدمایی که نمیشناسیشون رای بدی و مملکت رو با ندونم کاری به گند بکشی!
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    چقدرم زشته!
  • امیر ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    دوست عزیز کسی نمیگه هرچی بشه نماینده ها برن پیش رهبری بلکه هدف باید این باشه که در وادی های محتلف انتظارات حضرت اقا رو بر مبنای فاکتور هایی که ایشون معلوم کردن تامین کنن!مثلا یکی فاکتور های یه خونه خوب رو میگه و یکی دیگه سعی میکنه در ساختش همه ی اون فاکتور ها رو رعایت بکنه!تازه به قول اون بنده خدا عزیز دل برادر رهبری به 9 گرفتن از بیست تذکر میدن اما طرف میتونه 12 بگیره!ایا 12 گرفتن تامین نظر رهبریه؟کیفیت هم مهمه!
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    زنده باد مطهری مدرس زمان.
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    ميخواد راي بخره
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    حرفهاي آقاي مطهري راجع به مجلس كاملادرست است وشمانبايدتملق وچاپلوسي رارواج دهيد كه تملق ازصفات منافقان وكافران است .مجلس بايدنماينده مردم ومستقل باشد
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    آدمای خودخواه متکبر. ایشون این حق را دارد و چشمتان هم دربیاید.
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    درودبرمطهري حق طلب وشجاع باد ولعنت برتمامي متملقان وچاپلوساني مثل شماباد .
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    من نمی دانم این آقا چطوری دکتری گرفته و چگونه از تهرانیها رای گرفته مدتی پیش بمناسبتی در شهر ما گرگان مراسمی در مسچد الرضا برگزار گردید که سخنران مراسم ایشان بودند ما به هوای اینکه ایشان فرزند شهید مطهری هستند گفتیم شاید از فضل پدر چیزی حاصل کرده اند ولی افسوس که اینگونه نبود ایشان آمدند خیلی بی حال و وارفته طوری حرف می زد که حوصله بیشتر افراد حاضر در مسچد سررفت و ما که 2نفر با هم رفتیم پشیمان از اینکه وقت ما بهوده تلف شد معمولاآدمهاییکه بار علمی نداشت باشند ادعایشان زیاد است چرا پدر خدا بیامرزش این ادعاها نداشت برای اینکه داشمند بودند
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    ایرج جان انقدر تند نره. مگه دروغ میگه؟ خب با این وضعی که واسه کشور درست کرده داریم به قهقرا می ریم. از خواب بیدار شو و حقایق دورو ورتو خب نگاه کن.
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    این اصطلاح دشمن شاد کن منو کشته... آخه دشمن شاد کن؟؟؟ مرد حسابی حالا یهنفر پیدا شد 4تا حرف حسابی زد میگه دشمن شاد کن؟؟؟ امیدوارم شما در تمام عرصه های زندگی هیچوقت دشمنو شاد نکنی!!!!!
  • علی ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    بله، از فحاشی های گاه و بیگاه ایشان در صحن علنی مجلس با آن الفاظ رکیک و زشت مستفیض میشیم!
  • حسین ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    علی جان اون حرفشو اگه سر و تهشو نمیزدن که فحش نبود !!! مثلا وقتی به منتخبمان گفت خفه شو می خواسته بگه : خفه شو عزیز دلم ، بتمرگ سر جات جیگر ، فدات شم آبرومونو بردی !
  • سید ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    منظور آقای مطهری اینست که جایگاه ولایت فقیه را تا این اندازه تنزل ندهیم تا به مسایل حاشیه ای و بی اهمیت بپردازد شان مقام معظم رهبری در اعمال ولایت در مسایل کلان کشور و بن بستهای ایجاد شده بوسیله بعضی مسوولین سست اراده میباشد. بنا بر این آنانکه به این نکات توجه ندارند فریب تبلیغات رسانه ای ودشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخورند.
  • ناشناس ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    نظر ايشون در اين مورد با تمام نظرات فقهي از جمله نظر آقا و امام سازگاره.تورو خدا كمي در زمينه تئوري ولايت فقيه مطالهه كنيد.
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    باید خودش رامعرفی کندتانماینده نشود
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    مدرس زمان؟ جک بود؟ حمایت ایشان از فتنه گران الت دست غرب حتما ایشان را به مدرس زمان نزدیک کرده است نه؟
  • ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    البته خوش فکر ی رو میشه به شیرین عقلی هم مرتبط دونست! تا دیروز هاشمی بد بود امروز شد خوب،حتما احمدی نژآد هم 10 سال دیگه میشه باب میل این اقا!
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    افکاری مثل شما که مملکت رو داغون کرده! کار تهران،تفریح تهران،زندگی تهران،رای هم تهران؟ تهران مگه کاروان سراست؟
  • ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    بله فعال فرهنگی! از جمله کارهای فرهنگی ایشون تصویت قانون برای خودشون بوده!
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    بله دوست عزیز! عدالت خواهی ایشون مشخص شد وقتی از فتنه گران حمایت کردن و وقتی در مجلس برای خودشون لایحه تصویب کردن که تا پایان عمر از دسترنج پدر نوش جان کنند.
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    حرف حساب؟ ماشین حسابت ایراد داره دوست عزیز!
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    نه خواست ببینه فضول کیه دید شمایی!
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    قول شرف میدم الان مکانیک یا دستفروشی بیش نبود! قربون اثار استاد برم که با فروشش اینها به اینجا رسیدن
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    خدا شفا بدهد ایشان را ...
  • تو دهنی ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    این مرد فکر کرد چون ما به خیال اینکه این ادم بویی از معرفت و بزرگی باباش برده بهش رای دادیم ، حالا واسه خودش گنده لاتیه نه اقا مطمئن باش در دوره جدید باید بری دنبال یه شغل ازاد چون دیگه کسی تره هم واست خرد نمیکنه
  • تهرانی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    بسمه تعالی یکی از ملاکهای حضرت امام ره در درستی یا نادرستی گفتار و رفتار افراد ، برخورد دشمنان انقلاب بود که اگر موحب شادمانی آنان می شد ، از نظر ایشان ، همسویی با دشمنان و موحب عقوبت الهی بود .
  • کاوه ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    از کوزه همان طراوت که در اوست . ایشان قبلا هم راجع به نظارت نمایندگان مجلس بر خودشان که پیشنهاد امام مسلمین بود نظر خوبی نداشت . راستی نمایندگان به چه کسانی پاسخگو هستند؟ اگر نماینده ای بی راهه رفت باید چه خاکی بر سر کنیم؟
  • آنتي امير ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    برادر شما يا معني مجلس رو نمي‌دونيد يا معني جمهوري رو.
  • مهدي ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    مشايي خودتي؟
  • مهدي ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    گفت اشتر اندر اين پيكار عيب نقاش مي‌كني هش‌دار آقا به قيافه‌اش چه كار داري فكر مي‌كني اگه دست خودش بود هم همين قيافه رو انتخاب مي‌كرد؟
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    فقط خوندن نیست، باید عمل کنه. ولی امان از هوای نفس....
  • ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    این سایت ها که شما عکسشو گذاشتین فیلتر هستش. مشرق جان لطف می کنی فیلتر شکناتو به ما هم بدی استفاده کنیم.
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    شما سرتو از برف بیار بیرون.
  • محمدرضا ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    سلام. مطالب ایشان کاملاً درست بوده است. اگر قرار به ادامه این وضع باشد، دیگر نیازی به مجلس با نمایندگان وکیل الدوله نیست. حالا یک سایت بیگانه شیطنت کرده که دلیلی بر سقم مطالب نیست. شما هم لطفاً خلط مبحث نفرمایید.
  • R ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    شهيد مطهري فقط 80 روز پس از انقلاب را ديدند شما از كجا مطمئنيد اگر امروز بودند چه مي‌گفتند؟
  • مجید ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    سلام ایشون سیاستمدار تندرو ایست اما لا به لای حرفاش حرفای خوب هم میزنه اینکه یه روند غلط تو کشور در جریانه و ما نخواهیم اصلاحش کنیم فقط به خاطر اینکه خوراک رسانه ای دشمن نشه غلط در غلطه سالهاست که با همین جمله ی معروفه(بهانه دست دشمن ندید) اجازه ندادن صدای منتقدین دلسوز در بیاد من مطمئنم اگر بهانه برای یه مدت کوتاه دست دشمن بدیم خیلی بهتر از اینه که یه اتفاق نا خوشایندرو سالهای سال تحمل کنیم به امید روزی که نقد هممون از روی دلسوزی برای پیشرفت کشورمون باشه نه از روی تعصب
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    خدا رو شکر قیافه شما مجتبی تنکابن رو نمی بینیم
  • صادق ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    به نظرتون اگه شهید مطهری زنده بودند الان با فرزندشان چه رفتاری داشتند؟؟؟؟؟؟
  • صادق ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    به نظرتون اگه شهید مطهری زنده بودند الان با فرزندشان چه رفتاری داشتند؟؟؟؟؟؟
  • k-1 ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    خطاب به امير جون: خواب نديدم تو خوابي ولي اسفند بيدار مي شي. خطاب به مهدي:نه من مشايي نيستم اما حاضرم براي حمايت از احمدي نژاد جونمم فدا كنم
  • شیس ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    ان شاالله با همین رئیس جمهور محبوبتون محشور بشین
  • حامد ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    یعنی واقعاً‌ خودتون هم اینقدر فیلترینگ را رعایت می کنی؟ اگه نمی دانی، بدان که یکی از لازمه های کار خبری، مونیتورینگ سایت های خبری مخالفین است!
  • حامد ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    متاسفانه این روزها آنقدر بعضی از "آقایون" حرف‌هایی می زنند که دیگر نیازی به بیانیه‌های کاندیدای شکست خورده انتخابات 88 نیست!‌ آخه چقدر آب به آسیاب دشمن می‌ریزید؟
  • امیر ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
    0 0
    انتی جان ما معنی جمهوری رو میدونیم که اینجوری میگیم
  • حسام ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    خب، منظور میر حسین موسوی چه بود؟!؟
  • کونیاک ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    به نظر من اگر اعمال و رفتار و پرسشهای آقای مطهری از روی اصول باشه ، اگه احمدی نژاد و دارو دستشو قلقلکم بده اشکالی نداره
  • زارع حسن ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    تورا خدا زیاد از حرف های ایشان تعجب نکنید چرا که خودش هم نمی فهمه چی حرف می زند؟ اکثر حرفهای ایشان ضد ونقیص است شاید هم الزایمر گرفته است ؟
  • k-1 ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    يرو به جهنم
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    متاسفانه يکي از دلايل پر حرفي زياد اينه ديگه!
  • مهدی ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    باور یفرمائید ایشون تعادل روحی نداره و در انتخابات آینده مشخص می شود چقدر وجه داره
  • عبدالله ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    بابا يكي اين آقازاده را بگيره يارو توهم گرفته و فكر مي كنه مردم به خاطر فهم وشعور و دانش خودش به او راي دادن يكي حاليش كنه كه نخير خودت كه عددي نيستي مردم بخاطر پدر بزرگوار تان به شما راي دادن راستي از خودتان پرسيديد چه برسر اقايان امده كه اقازاده ها خود را مالك اين مملكت مي دانند. وهر كاري دلشان مي خواهد مي كنند وكسي اجازه گفتن تو به انان را ندارد
  • سعید ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    درود و سلام خداوند بر مجاهد راه حق؛بقال سر ک.چمون که بیشتر از این ...... بیشتر میفهمه؟؟؟ به بفال سر کوچه رای میدم ولی به این ..... نننننننننننننننننننننننننننننننه
  • سعید ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    مجید جان تنگ نظر نه درست بین مجید جان هنوز کلاماتو اشتباه میگی مجید جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
  • محمد ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    با سلام موءمن آنان که مطیع ولایت نباشند غرق خواهند شد. کرجه پسر نوح ناشند آقای علی مطهری که عددی نیستند.
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    واقعا شایسته ترین فرد برای لقب خواص بی بصیرت، همین علی مطهریه. البته با این حسن ظن، که غرض و مرض نداره.
  • ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    بنده برای اولین سایت مشرق را دیدم و درباره شخصیت آقای مطهری و سواد ایشان هیچ گونه نظری ندارم ولی نظرات افراد را که خواندم برای خودم و کشورم متأسف شدم که هم وطنانم این گونه در نوشته هایشان بدون استدلال توهین می کنند و کنایه می زنند (حتی به قیافه ظاهری افراد) و خود را جزء مسلمانهای ناب به شمار می آورند.
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    بنده برای اولین سایت مشرق را دیدم و درباره شخصیت آقای مطهری و سواد ایشان هیچ گونه نظری ندارم ولی نظرات افراد را که خواندم برای خودم و کشورم متأسف شدم که هم وطنانم این گونه در نوشته هایشان بدون استدلال توهین می کنند و کنایه می زنند (حتی به قیافه ظاهری افراد) و خود را جزء مسلمانهای ناب به شمار می آورند.
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۵
    0 0
    بگذارید مطهری برود جهنم، چرا با رئیس جمهور بره بهشت؟
  • وحید ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    از کتاب های استاد شهید میشه فهمید که پشتیبان رهبری اند نه دنباله رو اهداف آمریکا ، انگلیس و اسرائیل
  • ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    آدم بی طرف بدون دلیل از کسی تعریف نمی کنه و بدون دلیل از کسی بد نمی گه،
  • هدایت اشتری لرکی ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    مامیرزانصراله خان کلام الدوله فکر میکنیم که این آقای محترم فردی خودشیفته و دچار بیماری نارسیسم است. ایشان فقط به اعتبار مرحوم پدرش کسی به صورتش تا حالاسیلی زده چرا که اگر فرزند کسی دیگر بود تا حالا چندین ....هم دریافت کرده بود. روزی پدری پر از فضائل رفت از بر خاندان جاهل از مدرسه کودکش می آمد برخورد به لاتی از رذائل گفتش که پس از پدر تو باشی بر مرتبه اش ز خلق نائل بردش پس آنچه هست روشن کردش ز جهان و خلق غافل آمد پسرک به مادرش گفت امروز منم مراد کامل خندید به طفل و گفت مادر باید که کنی ز بر رسائل هم بعد بلوغ با نمازت همواره بکوش در نوافل هم آنچه پدر شناخت بشناس حل کن تو جدید در مسائل از کبر و غرور طفل گفتا هستند به من که خلق قائل آنروز گذشت و روزگاری گشت آن پسرک بزرگ و عاقل با نام پدر همیشه می رفت در مجلس شاه و بزم و محفل روزی ز قضای روزگاران افتاد میان خلق مشکل آمد به میان و حکم فرمود بی منطق و مدرک و دلائل در بهت فتاده بود خلقی ناگاه زبان گشود فاعل گفتا که مرا اگر شناسی گفتم به میان آن جداول گیرم پدر تو بوده فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل
  • مجتبی « تنکابن » ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۶
    0 0
    جناب R شما از کجا مطمئنّی که شهید مطهّری جور دیگری سخن می گفتند؟!!!!!!
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    احسنت به دکترمطهری
  • ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    احسنت به دکترمطهری
  • ناشناس ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    روی صحبتم با کسی که این نظرها را میخونه بعد روی سایت میذاره یا « نظرشما»را نگذارید یا تمام نظرات را روی سایت بگذارید که اگه بخواهید نظرها را انتخاب کنید بعد بگذارید روی سایت اونوقت نظر شخصی خودتون میشه نه خوانندگان.ممنون
  • رحمان ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    احسنت
  • رحمان ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    به سلاخه ميكشوندش
  • رحمان ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    كدوم تشت
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    خدایا دشمنان سید علی رو ذلیل بفرما
  • ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    متاسفانه این یکی از خصلتهای بد ما ایرانیهاست که اولا" خیلی از ماها جرات گفتن حقیقت رتا نداریم و هر وقت یکنفر حرف حق می زند همه زبان درآورده و به نفع گروه حاکم علیه او به پا میخیزیم.
  • رئوف ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۷
    0 0
    بابا خدارو شکر که استاد مطهری شهید شد و این روزهای پسرش رو ندید وگرنه دق می کرد
  • ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    پسر کو ندارد نشان از پدر!!
  • ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    منظورت استاد شهید بود دیگه؟! آخه این علی نامطهری که اصلا ....
  • ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    منظورش استاد مطهری شهیده حتما!!
  • محمود ولایت مدار ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    می گن پسر کو ندارد نشان از پدر، مصداقش همینه! آدمی که در جایگاه نماینده ی مجلسه اگر شعور و بصیرتش ایراد داشته باشه نمی شه گفت از رو نفهمی شه! باید گفت یا از روی حماقت شه یا خیانت! امیدوارم همون حماقت باشه و دو روز دیگه مثل خیلی های دیگه نشه پا دوی دشمنان قسم خورده ی ملت! خدا رحمت کنه استاد شهید رو که هنوز سخنان ایشون روشنگر خط اسلام ناب محمدیه.
  • محمود ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    این جوری که تو می گی مأمون عباسی که امام رضا رو کشت و از همه ی اینا با سوادتر بوده، کار درستی کرده امام رو شهید کرده!
  • ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    ابراز عقیده ی باطل در جایگاه نمایندگی شجاعته یا خیانت؟!
  • ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    از اول هم نبود!!
  • ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    هر دو گزینه صحیح است!
  • ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۸
    0 0
    بمون تو همون شهرستان تون، آبروی بقیه همشهری ها رو نبر!
  • مختار ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۹
    0 0
    تربیت آقا زاده ها و جولان دادن به فرزندان رجال برتر هر کشور همین تبعات را هم دارد که مهدی هاشمی بن قذافی و علی مطهری و حسن خمینی میسازد خودمان کردیم که لعنت بر آدمهای بی بصیرت بیاید
  • ناشناس ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۰
    0 0
    همه تون تو هپروتین بابا بزارین آقا چی میگه هر چی ایشون فرمودن درسته . دعا کنید برای سلامتیش
  • کاوه آهنگر ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    با سلام اولا : نمی توان انتقاد اشخاص را به صرف اینکه در رسانه های خارجی انعکاس پیدا کرده ، مورد حمله قرار داد . ثانیا : ایشان کاملا درست فرموده اگر قرار باشد مجلس برای هر کاری منتظر نظر رهبر باشد دیگر این مجلس بود و نبودش اصلا فرقی ندارد.
  • علی ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۳۱
    0 0
    یعنی اگه مجلس به شاخه‌ای از دفتر رهبری تبدیل باشه، خیلی خوبه نه؟
  • دا ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اولا هر سخن جایی و هر نکته مقامی دارد ثانیا همه اینها که مجلس برگشته نسبت به دو سال اخیر بر می گرده به انتخابات پیش رو. صرفا جهت اطلاع می گفت سال تلاش برای جمع آوری رای منظورش ایشان بود
  • دا ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    آقا مگه دعای بدی کرده؟ که رای منفی دادین؟ از خداتون هم باشه مگه نمی گن هرکی را دوست داری باهاش محشور بشی من هم دوست دارم با امام خمینی عزیز و فرزندان گرامیشان شهید دکتر مطهری شهید دکتر بهشتی آیت اله بهجت آیت اله وحید خراسانی و... محشور بشوم چرا که اینان خود با 14 معصوم محشور هستند و خوبیه اسلام همینه که پیامبر ما و ائمه ما با دیگر پیامبران فرق دارند آمین
  • دا ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اولا شنونده باید عاقل باشه ثانیا اگه منظورش شهید عزیزمان شهید مطهری هم باشه سخن زیباییست چون جمله اول آمده تا جمله دوم بیاید و در هر صورت معنای جمله دوم دچار ایهام یا کژتابی نیست
  • دا ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
    0 0
    اگه بشه من هم میام تهران و به ایشان و دکتر پزشکیان و ... رای می دهم. مردم از بس اصفهان رای دادیم و چندتا آدم بیسواد وارد مجلس کردیم مردم از بس کامران و زنش شدن نماینده مجلس مردم از دست حرفهای نا حکیمانه آقای رهبر مردم از اینکه به دکتر شهرزاد رای دادیم و هیچ ... نکرد اصلا دیگه نماینده های قدیم اصفهان را صلاحیت نمیدن امثال آقای ... پس می آییم تهران و یکصدا به همراه افرادی که فهمیدند تا امروز اشتباه می کردند که از بعضی ها حمایت کردند رای می دهیم به این بزرگواران

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس