دو قانونگذار آمریکایی قصد دارند با ارائه طرحی، واگذاری قراردادهای پیمانکاری توسط وزارت دفاع کشورشان به شرکت‌هایی که با ایران ارتباط دارند را ممنوع کنند.

به گزارش مشرق، دو قانونگذار مجلس نمایندگان آمریکا قصد دارند طرحی ارائه کنند که وزارت دفاع آمریکا را از اعطای قرارداد پیمانکاری به شرکت‌هایی که با ایران مراودات تجاری دارند، منع می‌کند.

این طرح که «پیتر روسکام» و «جکی والورسکی»، دو نماینده جمهوری‌خواه در مجلس نمایندگان آمریکا تهیه‌کننده آن بوده‌اند، در صورت تصویب، از شرکت‌های خواستار معامله با وزارت دفاع آمریکا می‌خواهد تأیید کنند که در حال انجام مراودات تجاری با اشخاص ایرانی تحت تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا نیستند.

پایگاه «دیلی‌کالر» که این خبر را گزارش داده نوشته هدف این طرح این است که به شرکت‌ها نشان داده شود باید بین تجارت با آمریکا و ایران، یکی را انتخاب کنند.

این طرح، بر اساس این گزارش، قصد دارد به طور مشخص، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هدف تحریم تحریم قرار دهد. دیلی‌کالر می‌افزاید: «هدف قرار دادن شرکت‌های مرتبط با سپاه اقدامی عمد است زیرا این سازمان، ارتباط نزدیکی با اقتصاد ایران دارد.»

طرح مورد نظر، بنا به نوشته دیلی‌کالر قرار است تا ساعاتی دیگر معرفی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس