در شب کوک آثار قابل دفاع و ارزشی اجرا شده توسط شرکت کنندگان ما و ده‌ها دلیل دیگر نشان از آن دارد که ما حتما و قطعا برنامه‌ای بومی هستیم و خواهیم بود

گروه فرهنگی مشرق - مسابقه جذاب «شب کوک» یکی از برنامه‌های منتخب مردم در تعطیلات عید نوروز بود که توانست بعد از «خندوانه» دومین برنامه پربیننده روزهای تعطیل باشد. پخش «شب کوک» البته هشت ماه پیش شروع شده بود اما با توجه به اینکه در روزهای نوروز به اوج هیجان و رقابت تنگاتنگ افراد برگزیده و فینالیست‌ها رسیده بود، توانست گوی سبقت را در جذب مخاطب از سریال‌های تلویزیونی و حتی جنگ « دورهمی» برباید.به گزارش ایده آل باربد بابایی که قبلا هم تجربه برنامه سازی در زمنیه موسیقی را داشته خالق این مجموعه پرطرفدار است که به زودی و تا دو ماه دیگر فصل دوم آن هم شروع خواهد شد. به بهانه موفقیت این برنامه مفرح و جذاب گپ و گفت صمیمانه‌ای داشتیم با بابایی و از وی در مورد چگونگی شکل گیری مسابقه « شب کوک » بازخورد مردم و البته برنامه‌هایش برای فصل دوم سوال کرده‌ایم.

صدای شب کوک آنقد بلند است که صدای مخالفانش شنیده نمی‌شود/خندوانه جاده صاف کن بود

در آلمان دفتر دارم

امسال بیستمین سالی است که من کار هنری انجام می‌دهم. از سال 76 و با بازی در تئاتری وارد حرفه هنر شدم و تا سال 80 تقریباً در 17 تئاتر بازی کردم. سال 80 علاقه‌مند به دنیای تصویر شدم و در سریال « روزهای بیاد ماندنی‌ » به کارگردانی همایون شهنواز بازی کردم و پس از آن هم در چند تله فیلم بازی کردم. در همین زمان جذب برنامه‌سازی در تلویزیون شدم و از سال 82 تا انتهای دهه 90 هزار و چهارصد قسمت برنامه در زمنیه موسیقی ساختم. تقریباً 95 درصد خواننده‌هایی که در حال حاضر فعال هستند و روی صحنه می‌خوانند اولین بار کنار من به مردم معرفی شده‌اند دوستانی مانند فرزاد فرزین، بابک جهانبخش، گروه سون ،‌محمد علیزاده ، مهدی یغمایی و ...
در سال 89 دفتری در آلمان دایر کردم برای برگزاری کنسرت در اروپا و دوستانم احسان خواجه امیری، ‌بنیامین، محسن یگانه در همان دوران در اروپا کنسرت‌هایی داشتند. در همین حوزه فعال بودم تا سال 90 که پیگیر طرحی شدم که سال‌ها قبل به تلویزیون ارائه کرده بودم. آن زمان حساسیت‌ها روی موسیقی خیلی زیاد بود  و آن طرح حتی به مرحله گفت و گو هم نرسید. خیلی دوست داشتم این طرح را حتما اجرایی کنم و در سال 90 که با شبکه نسیم برای ساخت برنامه گفت و گو کردم ، این پیشنهاد را دوباره مطرح کردم. دوستان عنوان کردند هنوز برای ساخت چنین برنامه‌ای زود است و بهتر است برنامه‌ای آیتمی ساخته شود و در زمینه موسیقی و در این برنامه وضعیت موسیقی روز کشور بررسی شود. ما 177 قسمت برنامه را با همین نام « شب کوک » ساختیم که به نوعی آنالیز موسیقی کشور بود در حوزه ترانه،‌آهنگسازی، تنظیم، خوانندگی،آلبوم، کنسرت و... در بین برنامه هم آهنگ‌های درخواستی مردم را پخش می‌کردیم.

صدای شب کوک آنقد بلند است که صدای مخالفانش شنیده نمی‌شود/خندوانه جاده صاف کن بود

شب کوک؛ برنامه‌ای دلی


سال گذشته همین زمان بود که خدمت مدیر شبکه نسیم رسیدم و به ایشان گفتم طرح اصلی برنامه شب کوک هنوز در دل من مانده. (می‌خندد‌) در نهایت با حمایت مدیر شبکه نسیم و ریاست سازمان پیش تولید برنامه «شب کوک» را شروع کردیم و مرداد تصویربرداری‌مان آغاز شد و روز سیزدهم فروردین هم فینال مسابقه پخش شد که خدا را شکر بسیار پربیننده بود.

من مجری نیستم

مجری گری با شومن بودن خیلی فرق دارد. شومن کسی است که می‌تواند اجرا کند، ‌بخواند، ‌استندآپ کمدی بلد است و اطلاعات سیاسی، فرهنگی ، هنری و اجتماعی دارد. شومن اگر در برنامه‌ای حتی بدون مهمان حضور داشته باشد به راحتی می تواند یک ساعت برای مردم برنامه اجرا کند ولی مجری حتما نیاز به مهمان دارد. شومن‌ها نیاز به کنداکتور ندارند و اجرا بازی می کنند. من از لحظه‌ای که وارد ساخت برنامه‌های تلویزیونی شدم ترانه گفته‌ام،‌آهنگ ساخته‌ام،‌ خوانده‌ام و اجر اکرده‌ام در واقع اینها علایق اصلی من هستند.

کپی نمی‌کنیم

اینکه ما از طرف عده‌ای به کپی کاری متهم می‌شویم، عرض کنم که اساسا این مدل‌آنالیز دوستان نشان از بی اطلاعی این عزیزان دارد. بگذارید صورت مساله را اینگونه مطرح کنیم؛ برای برگزاری یک مسابقه چه ملزوماتی نیاز است هر مسابقه چه ورزشی چه هنری یا ... آیا احتیاج به شرکت کننده و داور دارد یا خیر؟ هر مسابقه نیاز به رأی نهایی داور مسابقه برای اعلام برنده دارد یا خیر؟ خب، ما می‌خواهیم یک مسابقه در حوزه خوانندگی باحضور استعدادهای کشف نشده کشورمان و به قضاوت اهالی فن داشته باشیم چه کار کنیم؟ جای داور و شرکت کننده را عوض کنیم؟ داور را حذف کنیم؟ متاسفانه نظراتی که در این خصوص راجع به «شب کوک» داده می‌شود کاملا مغرضانه و آماتوری است و بیشتر از جانب کسانی آب می‌خورد که «شب کوک» برای‌شان باعث ناراحتی شده است!
نوع اجرای من،‌ جنس رفتار داوران ما،‌ نوع صدور رأی ما (‌با کارت‌های رنگی)،‌ حضور پر رنگ تماشاگران در صحنه، ‌فانتری بینی من و داوران، ‌نوع اعلام مسابقه پیام کوتاه ما،‌ داشتن دو مدل فینال (‌فینال مردمی، فینال اصلی)، آثار قابل دفاع و ارزشی اجرا شده توسط شرکت کنندگان ما و ده‌ها دلیل دیگر نشان از آن دارد که ما حتما و قطعا برنامه‌ای بومی هستیم و خواهیم بود و کسانی که دنبال چسباندن ما به حاشیه‌ها هستند متاسفانه فقط از لب و دهن استفاده می‌کنند نه از دلیل و مدرک و در پایان این بحث خدمت برخی همکاران و اهالی رسانه که این انگ را مدام به ما می‌چسبانند، عرض می‌کنم که متاسفم شما زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی کار می‌کنید و نان‌تان را از این کشور می‌ستانید اما حلیم مشهدی عباس راهم می‌زنید! جای بسی تعجب و تاسف است که به جای حمایت از برنامه ساز داخلی و جوانان این مرز و بوم آب در هاون دشمنان می‌ریزید و سنگ آنها را  به سینه می‌زنید!

صدای شب کوک آنقد بلند است که صدای مخالفانش شنیده نمی‌شود/خندوانه جاده صاف کن بود

آهنگ تحمیلی نداشتیم


دفتر موسیقی خیلی با ما همکاری کرد اما تعداد آهنگ‌هایی که در اختیار ما بود فقط 60 آهنگ بود که برای 210 شرکت کننده خیلی کم بود. مردم مدام گله می‌کردند که چرا آهنگ‌های تکراری پخش می‌کنیم اما واقعا این تقصیر ما نبود. من سعی می‌کردم آهنگ‌هایی را به خواننده‌ها پیشنهاد بدهم که تکرار کمتری داشته باشند اما در نهایت انتخاب اصلی با خود آنها بود. بعضی وقت ها از تجربه‌ام استفاد می کردم و خواننده‌ها را راهنمایی می‌کردم؛‌ مثلا اگر خواننده‌ای آهنگی از احسان خواجه امیری انتخاب کرده بود و فکر می‌کردم به جنس صدایش نمی‌خورد به او می‌گفتم که این آهنگ به صدای تو نمی‌خورد. بامزه اینکه بعضی ها آهنگ را اجرا می کردند و اگر خراب می شد در پشت صحنه می‌گفتند که آهنگ به آنها تحمیل شده در حالی که همیشه 10 آهنگ برای انتخاب وجود داشت.


پروژه برزگی در راه است


حجم مخاطبان و طرفداران برنامه بالا رفته و تعداد کامنت‌های مثبت و محبت مردم به حدی است که می‌دانیم باید برای فصل دوم کاری کنیم که مو لای درز برنامه نرود.( می‌خندد) فصل دوم، پروژه سنگینی خواهد بود وطرح تکمیل شده آن را به سازمان ارائه کرده‌ام. در این برنامه آیتم‌های فوق العاده خاص و جدیدی خواهیم داشت که کاملا وطنی هستند و ایده‌هایی جدید از خودمان دارند و ایرانیزه کامل شده‌اند. ( می‌خندد)

در این سری ما به سبک پاپ محدود نخواهیم بود و هر کس با هر شیوه که بخواهد می‌تواند بخواند و در برنامه حضور داشته باشد. مهمانان ویژه‌ای از قشر خوانندگان،‌ بازیگران خواننده، فوتبالیست‌های خواننده خواهیم داشت. همچنین یک سری آیتم جذاب خواهیم داست که خارج از استودیو فیلمبرداری می‌شوند و به اتفاقات خارج از برنامه و حواشی آن می‌پردازند. همین طور یک تاک‌شوی کوتاه جذاب هم دربین برنامه داریم که در آن از چهره‌های محبوب دعوت خواهیم کرد تا مهمان « شب کوک » شوند. داوران سری بعد برنامه احتمالا همین عزیزان به اضافه یک خواننده مطرح و چهره کشورمان خواهد بود.

استقبال فوق العاده

درست است که تعدادی از نظرات و کامنت‌ها شامل اتهام‌زنی در مورد کپی کاری می‌شود اما واقعا این کامنت‌ها در میان نظرات مثبت و دلگرم کننده مردم خیلی خیلی کم هستند. من هم در ارتباط مستقیم با مردم و هم در ارتباطم از طریق اینستاگرام و کانالی که برای برنامه « شب کوک » در تلگرام درست کردم،‌ دنیایی جملات محبت آمیز و زیبا و نظرات مثبت شنیده و خوانده‌ام.
یکی از طرفداران برنامه جمله‌ای به من گفت که از یادم نخواهد رفت. این طرفدار عزیز گفت:‌« صدای طرفداران شب کوک آنقدر بلند است که صدای مخالفان آن اصلا شنیده نمی‌شود»
سادقانه بگویم من پیش از شروع برنامه انتظار داشتم عده‌ای مخالف خوانی کرده و ما را متهم کنند اما انتظار این همه طرفداری و حمایت از جانب مردم را نداشتم و این کار ما را خیل سخت تر خواهد کرد.

صدای شب کوک آنقد بلند است که صدای مخالفانش شنیده نمی‌شود/خندوانه جاده صاف کن بود

خانه نشین‌ها خواهند آمد


من دوست دارم «‌شب کوک » در کنار معرفی جوانان بستری باشد برای حضور خواننده‌هایی که شاید سال‌هاست فعالیت می‌کنند اما چندان دیده نشده اند. ما حدواً‌10 ،‌15 خواننده مطرح و مشهور در کشور داریم که حضوری همیشگی دارند و کنسرت برگزار می کنند و این عزیزان صدای خوبی دارند و محبوبند اما تعداشان برای جمعیت کشور ما کافی نیست و تکرار آلبوم‌ها و کنسرت‌های همین تعداد  محدود حتی به نفع خودشان هم نخواهد بود. برای جمعیت 80 میلیونی ما باید حداقل 100 خواننده معروف و خوب داشته باشیم تا همه سلایق پوشش داده شود.

دومین برنامه پربیننده نوروز

پس از عید در روزنامه جام جم اعلام شد « شب کوک » دومین برنامه پربیننده بعد از برنامه « خندوانه » در روزهای نوروز بوده است. راستش پیش از عید خودم چنین انتظاری نداشتم چون نوروز ترافیک برنامه های پر مخاطب است و سریال‌های خوب و برنامه ‌های جذاب در همین ایام پخش می شوند. اتفاقا پیش از عید مرتب برنامه‌ها را رصد می‌کردم ببینم چه برنامه هایی امسال در تلویزیون پخش می شوند؛ مثلا اینکه « کلاه قرمزی » پخش می‌شود یا کدام سریال‌ها پخش می‌شوند و بازیگران‌شان چه کسانی هستند و ...

پیش از عید حدس می‌زدم ما جزو پنج برنامه پربیننده باشیم چون اولا مسابقه به مرحله حساس رسیده بود و دوم اینکه می‌دانستم مردم با تماشای این برنامه هم موسیقی می‌شنوند و هم می‌خندند چون بار طنز و فانتزی برنامه بالاست و قاعدتا این جور برنامه‌ها مناسب روزهای تعطیل و شادی هستند اما اینکه جزو دو برنامه اول باشیم برای خودم هم غیرمنتظره و البته بسیار امیدوار کننده بود.

صدای شب کوک آنقد بلند است که صدای مخالفانش شنیده نمی‌شود/خندوانه جاده صاف کن بود

نقطه ضعف ما


یکی از نقاط ضعف برنامه‌مان این بود که در فصل اول، فراخوان برای جذب افراد مستعد و علاقه‌مند نداشتیم و شرکت کنندگان از بین افرادی انتخاب شدند که در برنامه قبلی من درباره موسیقی حضور داشتند و در آیتم «‌ تازه نفس » تک آهنگ اجرا کرده بودند یا افرادی بودند که اساتید موسیقی در کل کشور به ما معرفی کردند اما در سری جدید ما به این قضیه اکتفا نکرده‌ایم و از روز پنجم فروردین اپلیکیشن موبایل ما درست شده و علاقه‌مندان می‌توانند با ضبط فایل‌های ویدئویی یک دقیقه‌ای برای شرکت در برنامه اعلام حضور کنند. شرکت کنندگان فصل دوم را از بین این دوستان انتخاب خواهیم کرد. این نوع انتخاب چند حسن دارد؛‌ اول اینکه ما می‌توانیم خودمان صدای فرد شرکت کننده را بشنویم و چهره‌اش ر اببینیم و وقتی وارد برنامه می‌شود سورپرایز نمی‌شویم  و دوم اینکه با این شیوه انتخاب،‌ کسانی وارد برنامه می‌شوند که واقعاً‌ حق‌شان است.

نفر اول واقعا بهترین بود


علی پور صائب به شایستگی نفر اول مسابقه « شب کوک » شد؛‌ البته خوانندگان دیگری هم بودند که می‌توانستند نفر اول باشند که علی یکی از آنها بود. علی با قدرت وارد برنامه شد و وقتی از او درباره سابقه کار‌ی‌اش سوال کردیم متوجه شدیم از پنج سالگی قرائت قرآن کرده و از نوجوانی با علاقه خوانندگی کرده است.
داوران ما همگی از اساتید خوب موسیقی با سابقه‌های بالای یک یا دو دهه فعالیت در حوزه موسیقی هستند پس می‌‌توان به سلیقه‌شان و نظرشان اعتماد کرد؛‌ البته من به عنوان کارگردان برنامه تصمیم دارم در فصل دوم آرای مردم را بیشتر دخیل کنم. اگر در این فصل آرای مردمی نداشتیم به این خاطر بود که ما برنامه‌ای زنده نداشتیم و برنامه‌مان تولیدی بود اما ترفندی داریم که در فصل جدید حتما از نظر مردم و رأی آنها هم استفاده کنیم.
صدای شب کوک آنقد بلند است که صدای مخالفانش شنیده نمی‌شود/خندوانه جاده صاف کن بود

تیتراژ برنامه‌ام را خودم خواندم


به شدت اهل موسیقی هستم و از شنیدن آهنگ های خوب لذت می برم. نمی‌توانم خواننده خاصی را به عنوان خواننده مورد علاقه ام نام ببرم. قبلا خوانندگی را تجربه کرده‌ام و تیتراژ برنامه‌ای را که قبلا به آن اشاره کردم و درباره موسیقی بود خودم خوانده‌ام. من یک شرکت موسیقی دارم و می‌توانم یک شبه آلبومی از خودم منتشر کنم ولی این کار را نمی‌کنم چون خودم را خواننده نمی‌‌دانم و اگر هم بخوانم دلی است.

تاک شو هم اجرا کرده‌ام

قبلا تجربه اجرای‌ هارد تاک شو را هم داشته‌ام و اجرای برنامه‌هایی با این رویکرد و دوست دارم و همان طور که گفتم در سیر جدید « شب کوک »‌ تاک شوهای کوتاه هم مثلا در برنامه های پنجشنبه یا جمعه شب خواهیم داشت. جالب اینکه در برنامه تاک شویی که قبلا داشتم مهمانان پس از برنامه می‌گفتند از شنیدن سوالاتم متعجب شده اند یا اینکه آخر برنامه قهر می‌کردند و می‌رفتند ( می‌خندد)«شب کوک» نوزادی است که تازه به سوپ خوردن رسیده و اگر مدیران حمایت کنند ما سالی دو سری از این برنامه خواهیم داشت و من تمام تمرکزم روی « شب کوک » است.

صدای شب کوک آنقد بلند است که صدای مخالفانش شنیده نمی‌شود/خندوانه جاده صاف کن بود

نمره من به  «‌شب کوک»


هر برنامه سازی اگر از خود و برنامه‌اش راضی باشد،‌ دیگر کارش تمام است . من نقطه ضعف‌های برنامه‌ام را می ‌دانم و سعی در رفع‌شان دارم. در حال حاضر 25 درصد از برنامه‌ام رضایت دارم،‌ این خانه پرش است.(می‌خندد) به هر حال ما محدودیت‌هایی داریم که بخشی را مردم می دانند و بخشی را نمی‌دانند.

خندوانه جاده صاف کن بود

اگر شبکه نسیم بیننده‌ای پیدا کرد به خاطر «خندوانه» بود . «خندوانه»‌ در فصل قبلی و همچنین فصل جدید خوب،‌ متفاوت و هوشمندانه بود. در مورد «‌دورهمی» هم باید بگویم واقعا از حضور آقای مدیری در شبکه نسیم خوشحالم. ایشان یکی از باهوش ترین و موفق ترین کارگردان های کمدی ساز در ایران هستند. به نظرم باید به برنامه «‌دورهمی »‌فرصت داد تا حسابی جایش را در میان مخاطبان باز کند. همه عوامل این برنامه حرفه ای هستند و حداقل باید 30 قسمت به این برنامه فرصت داد تا به قوام برسد.

وارد حاشیه نمی شوم

من شهرت را 15 سال پیش تجربه کردم و باید بگویم شهرت حرکتی نوسان دار و سینوسی است من تجربیاتی در سال های ابتدایی شهرتم داشتم و به این نتیجه رسیدم 90 درصد حواشی که مجری‌ها یا بازیگران گرفتار آن می‌شوند در نهایت تقصیر خودشان است. اگر من یاد بگیرم مسائل کاری و زندگی ‌ام را مخلوط نکنم شخص دیگری نمی‌تواند این کار را بکند. البته فضای مجازی خیلی به این موضوع دامن می‌زند. متاسفانه اینستاگرام،‌ تلگرام و ... از اصلی ترین دلایل حواشی امروز هستند و من به شدت از این رسانه‌ها فراری‌ام؛ البته مجبورم در این رسانه ها حضور داشته باشم اما این حضور محدود می شود به شنیدن و خواندن نظرات مردم. من در طول روز بیشتر از 20 دقیقه با گوشی ام وارد اینترنت و شبکه‌های مجازی نمی شوم چون اگر چیزی بیشتر از حد معمول وقت زندگی‌ام را بگیرد به طور خود خواسته آن را محدود می کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • پويا ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    سيما كلاً شده محل خوانندگي و نوازندگي ميهمانان برنامه هاي تلويزيوني ! حالا اين ميهمان ميخواد بازيگر باشه يا كارگر ! خلاصه اين روال خوبي نيست كه خوانندگي بشه جزء برنامه هايي كه در آن يك ميهمان حضور داره...
  • فاطی ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    برنامه خوبی بود .بهتر از اینه که مردم بشینن پای ماهواره و برنامه های مبتذلش رو ببینن ،برنامه هایی که با هدف ساخته میشن نه از سر دلسوزی . ما با خانواده دورهم نگاه میکردیم .اتفاقا دیشب یکی از آشناهمون پرسید فصل بعدش کی پخش میشه منتظرن تا ببینند. موفق باشید شب کوکی ها
  • ناصر ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    شب کوک یه کپی از آمریکن آیدل و آکادمی گوگوشه متاسفم برای سیما ...80درصد برنامه های و سریالها کپی کاری هستن حتی اخبار21کپی از 60دقیقه بی بی سی پس کو خلاقیت ؟ کو نبوغ ؟کو نوآوری؟ با این مدیران و برنامه سازان اینطور میخایم تمدن سازی کنیم!
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    ملت نسیم نبینند برن پاماهواره یا شبکه پویا
  • امین ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    خیلی دوست دارم مشرق توی یه اقدام خودجوش از دفتر تک تک مراجع راجع به این برنامه تلویزیون استفتا کنه و بذاره توی سایت واقعا داریم به سمت قهقرا میریم ترویج موسیقی اونم به این شکل زننده توی سیمای مملکت امام زمان واقعا باورش برام سخته
  • aras ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    نظر مراجع درباره برنامه های ماهواره ای که مردم میبینن بگیرید احتمالا کله تون سوت میکشه ، اتفاقا این برنامه خیلی هم دست به عصا و با احتیاط پیشرفته و نباید با این رفتارهای سلبی ناامیدشون کنیم
  • آقای م ر ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 1
    بسیاری از ترانه های اجرا شده در این برنامه شرعا حرام است.
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    شب کوک و باربد عااااالیه ان ..دست خدا همراه شون
  • ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    تنها مجری باحال صداوسیما باربد بابایی تاحالا این مجری کجابود نمیدونم زودترمیاوردنش تو صداوسیماهیچ کس پای ماهواره نمینشست
  • محمد ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    چه اشکالی داره، از ماهواره که بهتره...
  • محمد ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    شما این مصاحبه رو کامل خوندی که میای نظر میدی؟؟!!! خود باربد بابایی جواب تو رو داده...
  • محمد ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    نظر مراجع بارها گفته شده... اگه اون موسیقی باعث به گناه افتادن بشه یا مخصوص مجالس گناه باشه حرومه....
  • عبدالله المسکین ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    وای بر این همه فسق و فجور وای بر ترویج اصوات شیطانی جوونا و ایمان مردم داره از دست میره
  • ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    0 0
    کسی مجبورت نکرده این برنامه رو ببینی
  • زینب ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    0 0
    درووووووووووود عالیی محشر بود با این حال که کنکور داشتم ولی برنامه شب کوک و نگاه میکردم خیلی باحالین
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    0 0
    دفع افسد به فاسد ینی همین برنامه ها دیگه چاره ای نیس مقدس های کله خشک بیخودی شلوغ نکنین قاعده فقهی داریم
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۹
    0 0
    واقعا ترویج موسیقی تو تلویزیون تاسف باره
  • ۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    خوبه آدم شرایط زمان خودش رو بسنجه آره عزیزم هر وقت 70 درصد ملت از نظر ایمانی به حد شما رسیدن که گوش نکردن موسیقی یکی از اولویت های حفظ ایمان و سقوط نکردنشون باشه تلویزیون صبح تا شب قرآن پخش کنه. تو این زمونه اتفاقا آهنگ گوش کردن ( البته نه هر آهنگ مزخرفی) شاید برای بعضیا مفیدتر باشه
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۰
    0 0
    مشرق خودش موافق این برنامه است وبیشتر نظر موافقین این برنامه که عناصر لمپن ... را منتشر کرده است راستی مشرق هم داره مانند روزنامه های زرد عمل می کنه و....
  • امیرحسین سرخوش ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    سلام وخسته نباشید خدمت همه ی دست اندرکاران برنامه ی فوق العاده ی شب کوک عالی بود درسته که یه سری نقطه ضعف هایی روداشت اما برنامه ی خفنی بود ومن حال کردم.ازبرنامه ی مشابه خارجی اش هم خیلی بهتر بود ومتاسفم ازاینکه بعضی ها بااینکه برنامه ی شب کوک هم خودش وهم خواننده هاش خیلی بهتراز مشابهات خارجی بودند ولی باز هم از اون برنامه ها دفاع می کنن انگارکه هرچی خارج ازکشوره بهترهست امیدوارم درفصل جدید شب کوک بترکونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس