نامزد حزب جمهوریخواه آمریکا گفت، دولت فدرال این کشور فرصت های شغلی را نابود می کند.

 به گزارش مشرق، تد کروز یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه آمریکا در سخنانی در جمع طرفدارانش در شهر ایندیانا گفت، دولت به علت اقدامات فراقانونی خود در بخش اخذ مالیات ها و با ایجاد مقررات غیرضروری فرصت های شغلی را در سراسر این کشور نابود می کند.

تد کروز افزود، مردان و زنانی که در جامعه آمریکا کار می کنند و به دولت فدرال در واشنگتن مالیات می پردازند اما دولت مرکزی آمریکا به خواسته های مردم این کشور توجه نمی کند و از سوی گروه های لابی در واشنگتن به گروگان گرفته شده است.

کروز تصریح کرد، همه ما با سیاستمدارانی مواجه ایم که ما را فریب داده اند. سیاستمدارانی که قول هایی را می دهند اما آنها را اجرایی نمی کنند. دونالد ترامپ خودش به ما می گوید که حرفهایش دروغ است. وی می گوید، فردا با آن چه که امروز است متفاوت خواهد بود. اما باید بگویم که هر فرد، فردا همان گونه خواهد بود که امروز و روز گذشته بوده است.

این نامزد حزب جمهوریخواه در جمع طرفدارانش در شهر ایندیانا گفت، ما با هم امروز پیامی قدرتمند را به رسانه ها و به دولت مرکزی در واشنگتن ارسال و اعلام می کنیم که نامزدهایی که از سوی نهادهای قدرت در واشنگتن و از سوی سرمایه داران تعیین می شوند، این نامزدها قادر نخواهند بود نامزدی حزب جمهوریخواه را برای انتخابات ریاست جمهوری کسب کنند.

وی افزود، هیاتهای انتخاباتی نیز نباید به این نامزدها رای دهند و باید مردم آمریکا از کشور حمایت کنند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس