کد خبر 564228
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف محموله بزرگ ارز خارجی به ارزش یک میلیون و 900 هزار دلار خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حاجی محمد مهدیان نسب در تشریح این خبر اظهارداشت: در راستای تحقق شعار سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل"، قرارگاه جهادی مبارزه با قاچاق کالا و کالای قاچاق در استان تشکیل  شد که به تا کنون اقدام خوبی در این راستا با تلاش ماموران انتظامی در سطح استان صورت گرفته است.  
 
وی افزود: روز گذشته ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین گشت زنی در محور سنندج – همدان به یک دستگاه خودروی سواری "پژو روآ" مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.  
 
سردار مهدیان نسب بیان داشت: ماموران در بازرسی دقیق و فنی از خودرو مقدار قابل توجهی ارز از نوع دلار آمریکا به صورت بسته بندی که به طور ماهرانه ای در کپسول سی ان جی خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.  
 
این مقام ارشد انتظامی استان همدان ادامه داد: پس از کشف و شمارش ارز، تعداد 18هزار و 996برگ 100دلاری و 8 برگ 50دلاری در مجموع یک میلیون و 900 هزار دلار به ارزش 66میلیارد و 120 میلیون ریال ارز قاچاق از خودرو کشف شد.  
 
سردار مهدیان نسب در خاتمه گفت: متهمان به همراه پرونده  برای رسیدگی به شعبه تعزیرات حکومتی استان معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس