کانال تلگرام دبیر مجمع تشخیص مصلحت نوشت: محسن رضایی نه‌تنها شعاری بودن یارانه صدهزارتومانی را رد کرد، بلکه برای تحقق مفهوم هدفمندسازی یارانه‌ها، صد هزار تومان را یک امر لازم دانست.

گروه سیاسی مشرق - با رصد کانال‌های تلگرامی که این روزها بازارشان داغ شده، می‌توان بسیاری از اخبار را سریع‌تر و بدون پرده دریافت کرد. جذابیت و پرمخاطب بودن این اخبار ما را بر آن داشت تا به اخبار رسمی و غیررسمی منتشرشده در این کانال‌ها بپردازیم.

*******

رسایی: دولتی‌ها بگردند بهانه جدیدی پیدا کنند، چون «دولت قبل» شاید تا چند ماه دیگر بشود «دولت وقت!»

85حمید رسایی، نماینده مردم تهران در کانال تلگرامی‌اش با اشاره به مصادره 2 میلیارد دلار از اموال مسدود شده ایران در آمریکا بر اساس حکم دیوان عالی این کشور اظهار داشت: معاون اول محترم رئیس‌جمهور به‌جای پاسخگویی درباره رفتار توهین‌آمیزی که آمریکایی‌ها در چند سال اخیر پیش‌گرفته‌اند و دائماً در حال تهدید، توهین و چپاول حقوق و اموال و امکانات ملت ایران هستند، این بار هم با فرافکنی مشکلات را گردن دولت قبل انداخت.

وی افزود: آقای جهانگیری با انداختن توپ غارت 2 میلیارد دلاری اموال ایران در زمین دولت قبل مدعی است بی‌احتیاطی دولت قبل در خرید اوراق آمریکایی باعث شده الآن آمریکا بتواند اموال ایران را مصادره کند، درحالی‌که بهانه آقای جهانگیری اصلاً رافع مسئولیت دولت روحانی در غارت اموال ایران نیست، در ضمن اگر کار دولت قبل در خرید 2 میلیارد دلار اوراق آمریکایی بی‌احتیاطی بوده، این دولت که از ابتدای روی کار آمدنش، صدها هزار برابر سرمایه این کشور را در اعتماد به آمریکایی‌ها روی میز مذاکرات گذاشت و به تعبیر رئیس بانک مرکزی «تقریباً هیچ» به دست آورده است.

رسایی در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل حاکم بودن دیپلماسی التماسی، آمریکایی‌ها در آینده بیش ازاین‌دست در جیب ملت ما خواهند کرد، اینکه دولت فعلی همه مشکلات کشور را گردن دولت قبل بیندازد، پاسخ کهنه و چندش‌آوری شده و دیگر برای مردم قانع‌کننده نیست، دولتی‌ها باید بگردند بهانه جدیدی پیدا کنند، چون آن دولت قبل شاید تا چند ماه دیگر شد دولت وقت.

دروغ‌گویی 2 میلیارد دلاری دولت راست‌گویان

دکتر رضا سراج کارشناس مسایل استراتژیک در کانال تلگرامی‌اش نوشت: پس‌ازآنکه آمریکا در یک دزدی آشکار پسابرجامی 2 میلیارد دلار (7 هزار میلیارد تومان) از دارایی‌های ایران را در یک بازی برد-برد؟! مصادره کرد، مقامات دولت راست‌گویان تقصیر را به گردن دولت قبل انداختند. جهانگیری اعلام کرد: «در دولت گذشته تصمیم گرفتند بخشی از منابع بانک مرکزی با یک اوراقی در اروپا مدیریت شود؛ سپس 2 میلیارد دلار اوراق آمریکایی خریدند و این باعث شد که آمریکایی‌ها به راحتی این منابع را مسدود و سپس مصادره کنند.»

واقعیت را از زبان عباس عراقچی بخوانیم:

محسن رضایی وعده یارانه 100 هزارتومانی داد/ دیدار اوباما با داعشی‌ها در عربستان/ رسایی: دولت بهانه جدیدی پیدا کنند، شاید «دولت قبل» تا چند ماه دیگر بشود «دولت وقت!»عباس عراقچی 3 اردیبهشت 95 در گفتگو با خبرگزاری دولتی ایرنا در وین، می‌گوید: «ماجرای [2 میلیارد دلار] مربوط به پولی است که در سال 2003 سپرده‌گذاری شده است. سال 2008 به بعد درگیر مسائل قضایی و دادگاه می‌شود تا الآن بانک مرکزی طی روال قضایی چند بار فرجام‌خواهی کرده و سرانجام منجر به پایان مراحل قضایی البته از دید طرف آمریکایی و مصادره اموال شده است.»

واقعیت 2 میلیارد دلار چیست؟

در سال 2002 میلادی (1381) جرج بوش، رئیس وقت جمهور امریکا در سخنانی جنجالی، ایران را در زمره کشورهای «محور شرارت» معرفی و آشکارا ایران را به حمله نظامی تهدید کرد. متأسفانه علیرغم این تهدید آشکار نظامی، در سال 1382 بانک مرکزی دولت هشتم (اصلاحات) در اقدامی سؤال‌برانگیز درآمد معادل فروش 19 روز از نفت کشور را در سیتی بانک آمریکا سپرده‌گذاری می‌کند.

نتیجه

متأسفانه دولت راست‌گویان برای جلوگیری از پرسشگری جامعه پیرامون دزدی آمریکا و افتضاح پسابرجامی در دفاع از منافع ملی، مثل همیشه آدرس اشتباه به افکار عمومی داد.

مغلطه و دروغ 2 میلیارد دلاری برای تبرئه کدخدا!

سید یاسر جبرائیلی نیز در کانال تلگرامی‌اش درباره دزدی 2 میلیاردی می‌نویسد: مغلطه‌ای که تیم عملیات روانی دولت درباره ماجرای غارت دو میلیارد دلار اموال ایران در آمریکا ساخت و پرداخت تا واشنگتن را از این غارتگری تبرئه کند، این بود که گویی حکم به مصادره اموال ایران دقیقاً مربوط به همان 2 میلیارد دلاری است که ایران از آمریکا اوراق قرضه خریداری کرده و اگر این خرید انجام نمی‌شد، اساساً مصادره‌ای در کار نبود! واقعیت اما این است که ایران حدود 12 میلیارد دلار دارایی مسدود شده در آمریکا دارد و اگر آن 2 میلیارد دلار اوراق قرضه نیز خریداری نمی‌شد، هرچند یک اشتباه راهبردی و لازم‌المحاکمه است، راهزنان آمریکایی از دارایی‌های دیگر ایران برداشت می‌کردند. دولت یازدهم اما به‌گونه‌ای برخورد کرد که گویی حکم مصادره، ویژه اوراق قرضه موردبحث صادرشده است!

نکته تأسف‌بارتر، توسل دولتمردان یازدهم به یک دروغ بزرگ در این ماجرا بود. در شرایطی که افکار عمومی و بسیاری از نخبگان درباره زمان و عوامل خرید 2 میلیارد دلار اوراق قرضه آمریکا اطلاع کافی نداشتند، آقایان راست‌گو خرید این اوراق را وفق مکتب فکری خاصی که در درک و تبیین ریشه مشکلات دارند، به دولت سابق نسبت دادند. آقای ابوالفضل ظهره وند سفیر سابق ایران در ایتالیا اما پرده از این دروغ بزرگ برداشت و فاش کرد که این خرید اوراق قرضه آمریکا، در زمان کدخدا دوستان دیگری به نام دولت اصلاحات انجام شده است نه در دولت‌های نهم و دهم!

دیدار رییس آستان قدس با جمعی از ساکنان مناطق محروم حاشیه شهر مشهد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با حضور در مناطق محروم حاشیه شهر مشهد با جمعی از ساکنان این مناطق دیدار کرد. عکس‌های از این دیدار در کانال تلگرامی ایشان منتشرشده است که در گروه‌های مختلف بازنشر زیادی داشته است.

محسن رضایی وعده یارانه 100 هزارتومانی داد/ دیدار اوباما با داعشی‌ها در عربستان/ رسایی: دولت بهانه جدیدی پیدا کنند، شاید «دولت قبل» تا چند ماه دیگر بشود «دولت وقت!»

یارانه صدهزارتومانی، شعار یا واقعیت؟

محسن رضایی وعده یارانه 100 هزارتومانی داد/ دیدار اوباما با داعشی‌ها در عربستان/ رسایی: دولت بهانه جدیدی پیدا کنند، شاید «دولت قبل» تا چند ماه دیگر بشود «دولت وقت!»کانال تلگرام محسن رضایی پس از انتشار مصاحبه وی با خبرگزاری ایسنا و مطرح‌شدن شعاری بودن بحث یارانه صدهزارتومانی از برخی رسانه‌های مختلف، اقدام به انتشار یادداشت کوتاهی در این زمینه کرد.

وی درباره یارانه صدهزارتومانی نوشت: محسن رضایی نه‌تنها شعاری بودن یارانه صدهزارتومانی را رد کرد، بلکه برای تحقق مفهوم هدفمندسازی یارانه‌ها و کمک به قشرهای کم‌درآمد، صد هزار تومان شدن یارانه‌ها را یک امر لازم دانست. مبلغ چهل‌وپنج هزارتومانی که به هر فرد یارانه پرداخت می‌شود، امروز کمتر از نصف آن در سال 89 یعنی سال شروع هدفمندی یارانه‌ها ارزش دارد، به عبارتی به لحاظ ارزش خرید و با احتساب نرخ تورم سالیان گذشته پرداخت مبلغ صد هزار تومان امروز کمابیش ارزش خرید همان مبلغ 45 هزار تومان سال 89 را دارد. از طرفی دیگر قیمت حامل‌های انرژی ازجمله بنزین و گازوییل هم دو برابر گذشته شده است.

اکنون اگر این داده‌های بدیهی را در کنار مصوبه و اقدام اخیر مجلس مبنی بر حذف سه دهک یعنی نزدیک به بیست‌وچند میلیون نفر از دریافت یارانه قرار دهیم معلوم می‌شود دولت می‌تواند به هر فرد ایرانی (پنجاه‌وپنج میلیون نفر) مبلغ صد هزار تومان پرداخت کند تا در کنار سایر سیاست‌ها این طرح را برای تعدیل نابرابری درآمدی و کاهش ضریب جینی بکار گیرد.

اوباما: در ریاض با صاحب نفوذان داعش در لیبی ملاقات کردم!

دکتر عبدالله گنجی در کانال تلگرامی‌اش درباره دیدار اوباما با برخی از اعضای داعش می‌نویسد:

رییس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با بی‌بی‌سی اعتراف عجیبی کرد و مسئله مهمی را لو داد. او می‌گوید در سفر اخیر به عربستان باکسانی که بر روی داعش در لیبی نفوذ دارند ملاقات کردم و به آنان گفتم به دولت وحدت ملی لیبی فرصت دهید. نکته مهم اعتراف به حضور عقبه داعش در ریاض است و اینکه ایشان ابایی از جلسه با رهبران داعش ندارد. وان را رسانه‌ای هم می‌کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 58
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 42
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    آقای محسن رضایی راست میگویند وهمه مردم هم این حقیقت را میدانند
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    اقای رسایی چطور یادشون رفته، باپول این مردم بهه بهانه ترویج اسلام فقط به بهترین جاهای اروپا سفرمیکرد.بقیه جاها بخصوص در افریقا ، خیلی نیازمندتربه تبلیغ اسلام هستن.مردم روچی فرض کردید،
  • حمیدان ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    ایشون اقتصاد دان با برنامه هستند هر حرف و بودجه ای را ردیف بندی می کند بی اساس صحبتی بیان نمی کنند
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    درود برا اقای رییسی
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    خب حالا اقای رضایی چه ربطی به یارانه داره اگه این طوره منم یارانه دویست هزاری میدم
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    به جرأت می توان گفت بهترین کاندیدا ریاست جمهوری در یک دهه قبل آقای محسن رضایی بودند و برنامه های بسیار خوبی داشتند به جز یک ایده ایشان در مورد تقسیمات کشوری که هیچ سازگاری با شرایط کشور ندارد که هیچ بلکه میتواند یک خطر باشد.
  • ناشناس ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    هرچی بدبختی میکشیم از سیاست غلط دوران کارگزاران و اصلاحات است و این 2 میلیارد دلار بلوکه شده هم در دولت خاتمی و در سال 82 سپرده گذاری شده بود.
  • ناشناس ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    دم خروس خرید اوراق قرضه از دولت خاتمی فتنه گر بیرون زد .
  • مهران ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    حمید رسایی خوب گفته شاید دولت قبل تا چندماه دیگر بشود دولت وقت .
  • ناشناس ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    انشاءالله سال 96 فقط دکتر احمدی نژاد دلاور.
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد که چند سال پیش میخواست یارانه 150 بده
  • سید علی ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    اگر قهر کننده 12 روزه از فیلتر صلاحیت شورای نگهبان قبول شود باید فاتحه مملکت رو خواند آقای رسایی
  • علی ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    میشه چندتا از سفرهاش رو بگی ؟ و بفرمایی چگونه تفریحی داشته ؟
  • علی ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    چون تو احمقی میخوای 200 هزار تومن یارانه بدی ولی چون ایشون اقتصاددان هستند و با حساب و کتاب به این نتیجه رسیدن میخوان 100 هراز تومن یارانه بدن ... فرق اینجاست
  • reza ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    اگر حمید رسایی خوب میگفت خودش هم الان جشن پیروزی در مجلس گرفته بود . مگر اینکه مردم هاله نور ببینند و تعداد خس و خاشاک کمتر از دیگران باشد
  • ناشناس ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    اگر جلوی کلاهبرداران قاچاقچیان وبدحجابی گرفته بشه خودبخود مملکت ازاین وضع درمیاد چراتمام ایران بسیج نمیشوند برا ی ازبین بردن فقر راه حل اگر شخصی خیلی ناتوان هست بدهی مستاجر وبیپول نامه به امام جماعت محله بده وسریع رسیدگی بشود و......
  • احمد ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    علیجان تو احمقتری که هر حرفی رو باور میکنی
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    هر کسی وعده یارانه بده در حق مردم ستم میکنه، خانه های که قبل یارانه بیست میلیون بودند حالا شدند دویست میلیون. و خیلی چیزهای دیگه.
  • سیاسیون خط رهبری ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    ان شاء تایید خواهد شد... و عزت ایران در سیاست خارجی رادوباره برخواهد گرداند...نیروی انقلابی هم بهتره به جای تخریب دکتر احمدی نژاد به فکر حمایت یاشند...چون تنها امید جناح انقلابی در سال 96 دکتر هستن.
  • ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    وعده یارانه ندهید شغل ایجادکنیدیارانه مارابدبخت کرد
  • محسن ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    ... شاید دولت قبل بشه دولت وقت. آرزو بر جوانان عیب نیست!
  • ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    رسایی واحمدی نژادانشاالله باهم محشوربشن
  • بیطرف ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    دوست عزیزدر اروپاترویج اسلام خیلی راحته چون انجا مشتاق زیددارد وراحت میشود تبلیغات به صورت تئوری و عملی پیاده نمود اقای ناشناس
  • درجواب علی ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    علی اقا اولا عفت کلام داشته باش احمق خودتی این هموطن مودبانه نظرشو گفت دوما اقای رسایی درماه رمضان گذشته به فنلاند سفرده روزه ای کرد میدونی که ماه رمضان تو تابستون بود وفنلاند هم واقع درقطب شماله وهواش سرده تو تابستون وعالیه!!!! درضمن بنده از طرفداران دکتر احمدی نژادم وصحبت های اقای محسن رضاییو هم تایید میکنم با احتساب تورم وبالا بردن چندباره قیمت حامل های انرژی یارانه حداقل باید 100هزار تومان باشه
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    من کلا کشته مرده حرفهای رضایی هستم. ساعتها به حرفهاش فکر میکنم و گاهی واقعا منظورش را متوجه نمیشم. مثلا اون موقع که میخواست ایرانو به ۴؟ ایالت تقسیم کنه.
  • آرش ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    ربطش به انتخابات سال 96 ریاست جمهوریه حکماً!!
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    پس آماده باشید تا با لباس مبدل کشور را ترک کنید. چون ما آن قهر مقدس و انقلابی را به تملق منافقان برجامی ترجیح می دهیم. بالاخره روزی حقیقت آشکار خواهد شد ولو اصولگرایان و اصلاح طلبان نخواهند.
  • داود دوستار ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    ببه به آقای رئیسی به شما تبریک می گم اینها از عنایات امام رضاست
  • علی ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    رای ما فقط حاج محسن ، حاج محسن شما کاندید شو ما همه اصول گرا ها پشت شما می ایستیم این بار دیگه فرق داره کارنامه ی حاج محسن چه در خدمت به رهبری و چه در خدمت به سپاه پاسداران و دفاع مقدس بسیار خوب و درخشان بوده انشالله اگر خدا قسمت کند سال ۹۶ کارنامه ی خدمت به مردم هم زیر سایه رهبری بهش اضافه میشه
  • بی نام ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    دردهای این کشور با یارانه دادن حل نمیشود ،‌ این کشور کار می خواهد ،‌ تولید میخواهد ،‌ مدیریت میخواهد ،‌ درایت میخواهد ،‌ عقلانیت میخواهد ،‌ صدقه دادن دولت به ملت دردی را دوا نمیکند ،‌ کما اینکه میگویند : ماهی را سر سفره کسی نبر تا بوی کمک کنی ،‌ ماهیگیری را بوی بیاموز او خود را تأمین خواهد کرد.
  • ناشناس ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    جنای اقای رضای لطفا از یارانه حرف نزنید که حال مان به هم میخوره چون برای 45 هزارتومان ما خیلی بهائ دادیم دیگر توان نداریم گرانی را تحمل کنیم شما برای تغذیه مردم فکر کنید چون مردم در نصف غذا هاشان سم وجود دارد و نمیتوانند درست تغذیه شوند لطفا مردم را فریب ندهید
  • ناشناس ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    با پول مردم نبوده و با هزینه شخصی خودشون برای ترویج اسلام سفر کرده اند.
  • ناشناس ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    شخصی که به رهبر معظم انقلاب نامه بی سلام والسلام نوشت و باعث جرقه فتنه اکبر شد چطور از فیلتر صلاحیت شورای نگهبان قبول شد ؟!!
  • مسعود ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    چطور در دولت هاشمی که حتی یک ریال یارانه پرداخت نمی شد قیمت مسکن و دلار چندین برابر شد و نرخ تورم 50 درصد شد ؟!
  • ناشناس ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    انشاءالله شما هم با حاجی خاطره محشور بشوی .
  • کامران ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    حاج محسن کارنامه خوبی دارند اما رای بالایی ندارند و اصولگرایان اگر میخواهند سال 96 پیروز شوند فقط باید روی دکتر احمدی نژاد حساب باز کنند و لاغیر.
  • ناشناس ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    پرداخت یارانه ها در دولت قبل باعث کاهش فاصله طبقاتی شد اما در این دولت بدلیل اینکه فقط قبوض آب و برق و گاز را اضافه می کنند سفره مردم کوچکتر شد.
  • ناشناس ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    رضا جان مطمئن باش سال 96 دکتر احمدی نژاد پیروزی قطعی انتخابات است و این از رای معنا دار مردم در انتخابات مجلس در شهرستان ها مشخص شد .
  • مهرداد ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام .من نه طرف دولت اصلاحاتم نه اصولگرایان ما دولتی میخوایم که عملگرا باشد اگه بخوایم منطقی نگاه کنیم پیشنهادهای دکتر رضایی اگه ازاول انقلاب عملیاتی میشد مطمعنن وضع اقتصادی کشور بهترازاین بود هرچی باشه مدرکش دکتری اقتصاده متاسفانه مردم ما بدنبال شعارن نه سابقه افراد!!!التماس تفکر...
  • مهرداد ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    آرزویی که چندان دور از دسترس نیست .
  • ناشناس ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    2 میلیارد دلار بلوکه شده در دولت اصلاحات و در سال 2003 سپرده گذاری شده بود و این به معنای حماقت و بلاهت دولت اصلاحات است که گوشت را دم دست گربه گذاشته بود !
  • آقا رضا ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    ببشخید اگر به من رای بدید تا رییس جمهور بشم یارانه رو 100 میلیونی میکنم. الان که پولی دست من نیست؟!
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    احمدی نژاد بیاد، ما باس بریم جبهه پشت خاکریز
  • ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    رای معنادار زیر سئوال شهرستانها که معلوم نشد اخرش چی شد.
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    تو هم عفت کلام داشته باش علی آقا نظرشو گفت
  • ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    احمدی نژادم دکترا داشت خیر سرش
  • مجید ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    انشالله دکتر احمدی میاد پس به امید اون روز . خدایش من خیلی ها رو می شناسم که به روحانی رای دادن و الان پشیمون هستن رکود . بیکاری . ورشکست شدن کارخانه ها و تولیدی ها .خودتون دارین تو این جامعه زندگی می کنین پس لمش می کنین . این دولت چهار ساله اس حالا ببین کی گفتم
  • امیرجانگو ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    با وعده و وعید هیچی درست نمیشه ،اقتصاد این مملکت فلج شده بعدا آقای رضایی نفرمودند منابع یارانه صد هزار تومانی از کجا تامین میشود؟
  • اسماعیل ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    یه چیز برام خیلی جالبه من کار جوریه که با اکثر مردم در ارتباطم چرا فقط کسانی که از سواد رنج میبرن و اکثران روستا نشین هستن از احمدی نژاد طرفداری میکنن البته دلیلش میدونم دوس ندارم بگم چون همه میدونن
  • حسین ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    یکی پاسخ بده که چطور می شود سوئیس به مردمش می خواهد ماهانه 1000 دلار یارانه بدهد ولی این دولت 45500 تومان را با منت به مردم می دهد ودر عوض جند برابرآن را با افزایش قیمتها از جیب مردم بیرون می کشد باور کنید ایران کشور ثروتمندی است اگر مسئولان ریخت و پاش نکنند کشور گلستان خواهد شد نیازی به منت کشی از امریکا و توله هایش نیست مشکل از عدم اعتقاد مسئولین هست و بس
  • ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    برو عوضی! اون ...ی که در زمان جنگ و د ر زمان حیات امام راحل استعفا کرد و غیبش زد، تو ریاست جمهوری تایید صلاحیت شد، بعد اونوقت کسی که اینهمه خدمات به اسلام و نظام داده رد صلاحیت بشه؟؟؟
  • ناشناس ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    مشرق جان به نظرم باید تعدادی از کارمندانتان را عوض کنید چون گرایش جناحی دارند، بعضی از اظهارات را حتی با فحاشی نوشته شده را درج میکنند و امثال من را حقیقتی را میگوییم را درج نمیکنند، باید حقیقت دولت کذب و ریا روشن بشه و آن کسانی که میخواهند با ماله کشی چهره بعضی ها را بزک کنند سخت در اشتباه هستند، افسوس که بعضی از کسانی که عداوت و کینه نسبت به انقلاب دارند به راحتی می آیند و گنده گویی میکنند اما منتقدان دولت حذف میشوند، متاسفم که هنوز برای عده‌ای جا نیفتاده که مراسم سوگواری برجام آغاز شده و ما ملت حلوای آنرا هم خورده ایم پس با مردم مستضعف همراه باشید این سایت‌ها فقط متعلق به ضدانقلاب و لیبرالها نیست مال همه است از ما گفتن بود.
  • ناشناس ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    دیروز تعدادی از اساتید دانشگاه ها با دکتر احمدی نژاد دیدار داشتند و در این دولت رشد علمی کشور متوقف شده و حالا آنها قدر دکتر احمدی نژاد را میدانند .
  • بی نشان ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
    0 0
    لطفا همین 45 تومن رو قطع نکنید و وعده سر خرمن ندید و قبل از جنجال سازی برای گرفتن رای اقدام عملی کنید
  • حمیدان ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    اولا احمدی نژاد دکترای عمران دارد
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    احمدی نژاد که 250 میده فعلا احمدی اوله
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    96 میخواد 250 بده ..من که از 250 نمیگذرم ..تازه اگر هم نده باز بهش رای میدم
  • داریوش ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۸
    0 0
    سال 96 سال حضور دوباره احمدی نژاد هستش و جناب رسایی دقیق فرمودند اخه چند جایی از مملکت رو نرسید گند بزنه میاد که کاملآ گند بزند به همه جا و مملکتو به سمت جنگ بکشاند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس