کد خبر 563101
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰

معاون دبیر‌کل حزب‌الله لبنان با تأکید بر پیگیری پرونده‌های فساد در کشورش، وجود حزب‌الله را سپر دفاعی لبنان مقابل رژیم‌صهیونیستی و تکفیری‌ها دانست.

 به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، «ثبات در لبنان» را به مصلحت همه لبنان و حزب‌الله دانست و از حزب، به نام عامل اصلی در تحقق ثبات در لبنان نام برد.

به گزارش روزنامه السفیر لبنان، نعیم قاسم در مراسمی در بعلبک بر اهمیت «پیگیری پرونده‌های فساد چه در خصوص پرونده اینترنت چه شبکه تجارت انسان و دیگر پرونده‌ها» تأکید کرد و گفت: کشور را خواهیم ساخت و هرآنچه نیاز دارد، تأمین می‌کنیم همچنان که از مرزهایش محافظت می‌کنیم.

معاون دبیر کل حزب‌الله بدون اشاره صریح به عربستان، گفت: هرچقدر هم فداکاری نیاز باشد، فداکاری می‌کنیم اما تابع سیاست هیچ کس [و هیچ کشوری] نخواهیم شد.

او به سخن یکی از فرماندان نظامی رژیم اسرائیل در یکی از کنفرانس‌های سران اطلاعاتی این رژیم اشاره کرد که از حزب‌الله به نام «سپر»‌لبنان یاد کرده بود و افزود: اگر به دستاورد حزب‌الله از سال 1980 نگاه کنیم، در می‌یابیم که حزب‌الله سپر دفاعی لبنان در مقابل اسرائیل و تروریسم تکفیری بوده و اگر حزب‌الله نبود، امروز چنین نتیجه بزرگی [حفظ لبنان مقابل تروریسم و اسرائیل] وجود نداشت.

شیخ قاسم با اشاره به اقدام عربستان و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در درج نام حزب‌الله در لیست تروریستی، گفت که «توصیف حزب‌الله به تروریستی، توصیفی اسرائیلی است» بنابراین هرکس از چنین امری حمایت می‌کند، طرحش صهیونیستی است و امروز عربستان در دیدارهای پیدا و پنهان، طرح اسرائیل را تکمیل می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
    0 0
    كاري كه حزب الله در لبنان انجام داده است هيچ جنبش و دولتي در جهان عربي انجام نداده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس