کد خبر 562606
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

دبیرکل خانه کارگر با اشاره به اینکه بیکاری در زنان کارگر دوبرابر شده است، گفت: باید برای امنیت شغلی معیشت و رفاه کارگران تلاش بیشتری کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا محجوب امروز در نخستین روز از هفته کارگر با حضور در حرم امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب، اظهار داشت: راهپیمایی حق کارگران است و آنها در راهپیمایی روز کارگر حضور می‌یابند و هر فردی که با آن مخالف است باید با ما در مجلس صحبت کند و در گوشه و کنار مصاحبه نکرده و کنایه نزد.
 
وی افزود: کارگران درس ایستادگی و مقاومت را آموخته‌اند و در سالی که اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است ستون فقرات تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
 
دبیرکل خانه کارگر گفت: کارگران از ابتدای انقلاب ایستادگی کرده، در جبهه جنگ حضور داشتند و انقلاب را پیش بردند و هم اکنون ما موظف هستیم تا حقوق، معیشت و رفاه کارگران را تأمین کنیم و در رابطه با امنیت شغلی آنها تلاش بسیاری کرده‌ایم اما نتوانسته‌ایم این موضوع را قانون کنیم.
 
محجوب بیان کرد: بازنشستگان سال‌هاست موضوع همسان‌سازی حقوق را مطرح می‌کنند از سوی دیگر آمار بیکاری در بین زنان کارگر دو برابر افزایش یافته است که این مسائل باید مورد توجه قرار بگیرد، چرا که کارگران 40 درصد جمعیت کشور هستند اما سهم آنها در تصمیم‌گیری ناچیز است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس