کد خبر 561645
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

رئیس سازمان لیگ گفت: ورزشگاه تختی با توجه به اتفاقات به وجود آمده دیگر میزبان بازی‌های بزرگ نخواهد بود.

به گزارش مشرق، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در حاشیه بازی استقلال و فولاد در مورد اتفاقات بازی استقلال اهواز و پرسپولیس اظهار داشت: طبق آیین‌نامه تیم استقلال اهواز ورزشگاه تختی را به عنوان میزبان مسابقات خود معرفی کرده بود اما ما برای برگزاری این مسابقه کاری که کردیم این بود که شورای تامین را خواستیم آن‌ها هم با برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی موافقت کردند.

وی ادامه داد: پس از این قضیه ناظر بازی و حراست وزارت ورزش آقای حسنی‌خو ابراز نگرانی کردند که تختی مشکل ساز می‌شود. ما نامه‌ حراست را به اهواز ارسال کردیم و به همین دلیل شورای تامین شب گذشته نیز جلسه‌ای را برگزار کرد و اعلام کرد ما امنیت آن‌جا را تامین می‌کنیم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به برگزاری مسابقه عنوان کرد: قبل از شروع مسابقه ناظر مسابقه به ما اعلام کرد تماشاگران سنگ پراکنی می‌کنند و ما گفتیم تا زمانی که امنیت برقرار نشود بازی برگزار نشود و به همین دلیل مسابقه پس از تاخیر نیم ساعته آغاز شد اما باز هم در دقیقه 88 تماشاگران وارد زمین شدند و سنگ پراکنی کردند.

تاج عنوان کرد: این ها بحث‌هایی که مسئولان سیاسی و امنیتی باید دنبال کنند. نمی‌توان گفت آنها مقصر هستند اما باید این وضعیت را بررسی کنند.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سر حدود 40 هوادار شکسته است گفت من از این موضوع اطلاعی ندارم اما کمیته انضباطی در مورد این وضعیت رسیدگی خواهد کرد.

رئیس سازمان لیگ در پایان تاکید کرد ورزشگاه تختی دیگر میزبان بازی بزرگ نخواهد بود حتی اگر شورای تامین بخواهد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس