کد خبر 561614
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۲

سرمربی گسترش فولاد، گفت: خوشحالم که دو امتیاز از استقلال خوزستان در تبریز گرفتیم که این امتیازات در آینده به سرخ‌پوشان تراکتورسازی کمک خواهد کرد و مطمئن باشید که در تبریز پرسپولیس را هم متوقف خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های گسترش و استقلال خوزستان، گفت: بازی زیبایی بود و فکر می‌کنم استقلال خوزستان فقط آمده بود تا گل نخورد که امروز یک تیم دفاعی بود. در واقع امروز مقابل تیمی بازی کردیم که در 27 بازی 2 بازی باخته و کمترین گل خورده را دارد ضمن اینکه آنها آنالیز خوبی روی بازی ابراهیمی داشتند.

وی ادامه داد: به جز 30 دقیقه اول در دقایق باقیمانده بازی بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب گلزنی را از دست دادیم.

کمالوند گفت: در دقیقه 37 باید داور یک پنالتی برای ما می‌گرفت هر چند که در این خصوص به دپارتمان داوران پیشنهاد می‌کنم تا یک بازنگری در چیدمان داوران داشته باشد چون بعید است در تمام لیگ یک داور هم بازی رفت و هم بازی برگشت را قضاوت کرده باشد ضمن اینکه ما در بازی رفت با قضاوت زرگر و پنالتی بی‌جهتی که او گرفت بازنده شدیم.

وی افزود: نمی‌گویم زرگر داور بدی است اما برای اولین بار است که این اتفاق می‌افتد و این ناآگاهی دپارتمان را نشان می‌دهد که به چیدمان داوران نگاه نمی‌کنند و یک داور باید رفت و برگشت یک بازی را قضاوت کند.

سرمربی گسترش، گفت: خوشحالم که دو امتیاز از استقلال خوزستان در تبریز گرفتیم که این امتیازات در آینده به سرخ‌پوشان تراکتورسازی کمک خواهد کرد و مطمئن باشید که در تبریز پرسپولیس را هم متوقف خواهیم کرد.

کمالوند گفت: خوشحالم که هواداران آمدند و ما را خوب حمایت کردند و امیدوارم برای بازی پرسپولیس هم این استقبال را داشته باشیم ضمن اینکه بازی با پرسپولیس در ورزشگاه اختصاصی خودمان برگزار می‌شود و نه در ورزشگاه یادگار.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مرصاد ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    خندیدیم خیلی ها این ارزو رو داشتن اما چهارتایی شدن
  • حسینی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    افرین با غیرت و متعصب
  • سلام ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    بعد از بازی لطفا.
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    یاشاسین کمال پاشا
  • امین ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
    0 0
    ماشالله غیرتلی فراز (ماشالله فراز باغیرت)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس