هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور با پیروزی خانگی راه‌آهن و تساوی گسترش فولاد و استقلال خوزستان و پیروزی ملوان مقابل سایپا آغاز شد.

ملوان با شکست سایپا حکم سقوط استقلال اهواز را امضا کرد
به گزارش مشرق، در یکی از بازی‌های امروز (جمعه) تیم‌های استقلال خوزستان و گسترش فولاد تبریز از ساعت 17:30 در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت. (خلاصه دیدار)

قضاوت این بازی بر عهده حسین زرگر بود که به درویشی و شجاعیان از گسترش فولاد و زهیوی، سالاروند و نصاری از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

استقلال خوزستان با این تساوی 48 امتیازی شد و به‌دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس، موقتاً به صدر جدول صعود کرد. گسترش فولاد نیز با 38 امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماند.

راه آهن 3 - پدیده مشهد 1

در دیگر بازی امروز تیم‌ راه‌آهن در ورزشگاه شهدای شهر قدس با نتیجه 3 بر یک از سد پدیده مشهد گذشت و با 22 امتیاز به رده چهاردهم صعود کرد.

در این دیدار بهادر عبدی در دقیقه 45 و مهرداد محمدی در دقایق 47 از روی نقطه پنالتی و 85 برای میزبان و محسن بیات در دقیقه 62 برای پدیده موفق به گلزنی شدند.

این نتیجه در حالی رقم خورد که احمد آل‌نعمه، مدافع پدیده در دقیقه 46 با دریافت کارت قرمز از موعود بنیادی‌فر، از زمین اخراج شده بود.

ملوان 3 - سایپا 2

در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز (جمعه) تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه تختی این شهر به مصاف سایپا رفت و با نتیجه 3 بر 2 میهمانش را شکست داد. (خلاصه دیدار)

در این دیدار مازیار زارع (6)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (25) و سید جلال رافخایی (34- پنالتی) برای ملوان و غلامرضا رضایی در دقایق 11 و 79 برای سایپا موفق به گلزنی شدند.

ملوان با کسب پنجمین برد این فصل خود 26 امتیازی شد و جایگاهش را در رده سیزدهم جدول تثبیت کرد. این نتیجه همچنین باعث شد استقلال اهواز قعرنشین که 13 امتیاز دارد، با توجه به اختلاف 13 امتیازی با ملوان، سقوطش به دسته اول قطعی شود.


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس