کد خبر 561229
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

سفیر روسیه در فلسطین اشغالی اعلام کرد که کشورش پیام‌هایی از رژیم صهیونیستی به تهران، دمشق و حزب‌الله منتقل می‌کند.

به گزارش مشرق، «الکساندر شین» سفیر روسیه در فلسطین اشغالی اعلام کرد مسکو پیام‌هایی از تل‌آویو به سوریه درباره بازگرداندن «ایلی کوهین» جاسوس اسرائیلی دفن شده در دمشق منتقل می‌کند.

سفیر روسیه در گفت‌وگویی که وبگاه اینترنتی روزنامه «یدیعوت آحارونوت» آن را منتشر کرد، گفت: روسیه هم‌چنین پیام‌هایی از اسرائیل به ایران و حزب‌الله درباره «ران آراد» خلبان اسرائیلی که در جنگ لبنان 1982 مفقود شده ، منتقل کرد.

شین چهارشنبه شب (دیشب) یک روز قبل از دیدار «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در روسیه گفت: همکاری میان روسیه و تل‌آویو به مرور زمان بویژه در مساله سوریه در حال تقویت است و این هفتمین دیدار پوتین و نتانیاهوست.

سفیر روسیه افزود: پوتین و نتانیاهو درباره مسائل منطقه‌ای از جمله سوریه بحث و رایزنی خواهند کرد.

شین پایان عملیات  نظامی روسیه در سوریه را تکذیب کرد و گفت: آنچه اتفاق افتاده فقط خارج کردن بخشی از نیروهای هوایی، نظامیان و مهمات جنگی است و این اقدام به سبب آغاز مذاکرات میان نظام سوریه و معارضان در ژنو صورت گرفته است؛ وی سپس اعلام کرد آمریکا و روسیه درباره تدابیر آتش‌بس در سوریه به اتفاق‌نظر رسیده‌اند.

سفیر روسیه در ادامه این موضوع که مسکو فقط به دنبال انجام حملات علیه گروهک‌های تروریستی النصره و داعش هستند را در کرد و گفت برخی گروهک‌های دیگر نیز در سوریه هستند که روسیه در آینده آنها را هدف قرار خواهد داد.

شین درباره حضور نظامی ایران و روسیه در سوریه گفت: ما و ایرانی‌ها با سازمان‌های جهادی جهانی (تروریستی جهانی) می‌جنگیم یک خلأ بزرگ در سوریه به وجود آمده که این سازمان‌ها از آنها سوءاستفاده می‌کنند و پایگاه‌هایی برای خود ذر سوریه ساخته‌اند زمانی که این خطر از بین برود دیگر توجیه و نیازی برای ادامه حضور ایران و روسیه با حجم فعلی در سوریه نیست.

سفیر روسیه درباره صحبت اخیر نتانیاهو که اعلام کرد هرگز از بلندی‌های جولان عقب‌نشینی نمی‌کند،گفت: می‌دانیم که این موضوع فقط به خاطر دلایل امنیتی گفته شده زیرا سوریه در حالت عدم ثبات است و جنگ ادامه دارد.

وی درباره تجهیز ایران به سامان موشکی « S300» گفت: مطمئن باشید که این قرارداد بر توازن قدرت در منطقه تاثیری نمی‌گذارد.

شین درباره موضع مسکو در خصوص حماس گفت: تعامل روسیه با حماس بر پایه به رسمیت شناختن اسرائیل و تایید راه‌حل سیاسی برای درگیری فعلی است.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    آشغال
  • ReZa Jagvar ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    از روسیه چیزی در نمیاد کشوری دو رویه
  • محمد ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۲
    0 0
    ما اقتصاد روسیه رو از دست دادیم! شک دارم اس 300 رو کامل بگیریم یا اینکه کدهاش لو نره! البته بازم میگم خوداتکایی ما بهترین راه حل فرار از چاله ایجاد شده توسط برجامه.
  • دکتر گاوچرون از کومور ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    بخور بخور. هم از توبره بخور هم از آخور. هم دوغ آبعلی بخور هم شامپاین. هم آبگوشت و پیاز بخور هم مک دونالد و فرنچ فرایز. هم چای دیشلم بخور هم نستله. تو فقط بخور.
  • حمید رضا رحیمی ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۳
    0 0
    وی درباره تجهیز ایران به سامان موشکی « S300» گفت: مطمئن باشید که این قرارداد بر توازن قدرت در منطقه تاثیری نمی‌گذارد.!!؟؟؟!!! روسیه خیلی موزی هست باید حواسمون بهش باشه سگ زرد برادر شغال است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس