کد خبر 560886
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴

ائتلاف گروه‌های تروریستی مختلف، دیشب(سه‌شنبه) تلاش کرد در عملیات گسترده چندین شهرک تحت کنترل نیروهای مقاومت را اشغال کند که شکست خورد و با تلفات بسیار مجبور به عقب‌نشینی شد.

 به گزارش مشرق، از شب گذشته (سه شنبه) گروهی متشکل از «جبهة الشامیة»، «احرارالشام»، «جبهة النصرة»، «اجناد الشام » و گروههای دیگر... حملات وسیعی را از چند محور علیه مواضع نیروهای سوری و مقاومت در حومه غربی شهرک‌های «برنة»، «زیتان»، «خان طومان»، «الخالدیة»، «العزیزیة» واقع در حومه غربی و جنوب غربی استان حلب آغاز کردند که با هوشیاری نیروهای سوری و مقاومت در همان لحظات اولیه مقابل تروریست‌ها ایستادگی کردند و درگیری چند ساعته تا اوایل صبح امروز ادامه داشت.

این درگیری‌ها بیش از 40 کشته و زخمی از گروه‌های تروریستی در بر داشت و همچنین 2 تانک و 3 خودروی مجهز به دوشکا مربوط به تروریست‌ها منهدم شد.

تروریست‌ها سرانجام اوایل صبح با خسارت مالی و جانی زیاد مجبور به عقب‌نشینی به مناطق خود شدند و هیچ‌گونه پیشروی در این عملیات برای تروریست‌ها ثبت نشد.

در حال حاضر آرامش نسبی در منطقه برقرار می‌باشد و یگان موشکی و توپخانه‌ای ارتش و مقاومت در حال حاضر مواضع تروریست‌ها را در شهرک و ارتفاع العیس و منطقه «ایکاردا» واقع در حومه غربی استان حلب بشدت مورد هدف قرار می‌دهند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس