سه بازیگر اصلی گشت ارشاد 2 همانند قسمت اول حمید فرخ نژاد ، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی هستند. سعید سهیلی درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم تازه اش به سینما گفت: با بازگشت حمید فرخ نژآد از آمریکا پیش تولید رسمی فیلم را آغاز می کنیم

گروه فرهنگی مشرق - سعید سهیلی از خرداد امسال قسمت دوم پر فروش «گشت ارشاد 2 » را جلوی دوربین می‌برد. به گزارش سینما فیلمنامه گشت ارشاد 2 به تازگی توسط سعید سهیلی و مهدی محمدنژادیان که نگارش گشت ارشاد را هم بر عهده داشتتند به پایان رسیده و قرار است طی روزهای آینده درخواست پروانه ساخت این فیلم به اداره نظارت و ارزشیابی ارائه شود. سه بازیگر اصلی گشت ارشاد 2 همانند قسمت اول حمید فرخ نژاد ، گولاد کیمیایی و ساعد سهیلی هستند. سعید سهیلی درباره آخرین وضعیت ساخت فیلم تازه اش به سینما گفت: با بازگشت حمید فرخ نژآد از آمریکا پیش تولید رسمی فیلم را آغاز می کنیم و امیدوراریم به زودی پروانه ساخت این فیلم صادر شود.

از توقیف تا قسمت دوم

گشت ارشاد از پرماجرا ترین فیلم های سال های اخیر سینمای ایران است. فیلمی که بدون دردسر در جشنواره سی ام فجر به نمایش درآمد اما به یکباره در اکران عید قربانی برخی اختلافات داخلی سینما شد و پس از شانزده روز از پرده سینماها پایین کشیده شد. با این وجود در این مدت یک میلیارد و ششصد میلیون تومان فروش کرد و چهارصد هزار نسخه اصلی آن در شبکه نمایش خانگی به فروش رسید. فیلم سعید سهیلی بعد از مدتی به  شبکه نمایش خانگی آمد اما اضافه کردن بخش های حذف شده به فیلم باعث شد نسخه نمایش خانگی فیلم به سرعت جمع آوری شود تا حاشیه فیلم سهیلی پایانی نداشته باشد. سعید سهیلی در طی مدت و حتی در فیلم بعدی‌اش کلاشینکف به مشکلات گشت ارشاد اشاره می کرد و دلگیری‌اش از آن اتفاقات را بیان می کرد . سرانجام سال گذشته خبرهایی مبنی بر ساخت قسمت دوم این فیلم منتشر شد اما تا عید امسال وقتی ساعد سهیلی در برنامه سال تحویل شبکه 3 گفت پدرش از او خواسته ریش هایش را برای گشت ارشاد 2 بلند نگه دارد کسی خبر ساخت گشت ارشاد 2 را جدی نگرفت تا فیلم تازه سعید سهیلی مشخص شود.

شروع دوباره بعد از آزادی

گشت ارشاد جایی تمام می شود که حسن و عباس با بازی سعید سهیلی و حمید فرخ نژاد به زندان می روند و عطا با بازی پولاد کیمیایی تیرخورده و به کما می رود. داستان گشت ارشاد 2 چند سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد که حسن و عباس از زندان آزاد می شوند و عطا هم از کما بیرون می آید و گروه قدیمی دوباره تشکیل می شوند. عباس و حسن و عطا مدتی نیز دنیال کار می گردند اما موفق نمی شوند و تصمیم می گیرند مسیر گذشته اشان را پیش بیرند و اتفاقات گشت ارشاد 2 از همین جا آغاز می شود .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس