کد خبر 558760
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

در حالی که خبر از گرانی محصولات خودرو داخلی از سرچشمه به میان بود، ارزش خودروهای داخلی دو خودروساز بزرگ کشور نسبت به هفته گذشته 100 هزار تا 500 هزار تومان نوسان را به ثبت رسانده‌اند.

 به گزارش مشرق، قیمت برخی از تولیدات دو خودروساز بزرگ کشور در بازار در حالی نسبت به هفته گذشته نوسان به خود دیده‌اند که به جز ساندرو دنده‌ای، تمام خودروهای مونتاژ شده این دو نام تجاری بدون تغییر قیمت خرید و فروش می‌شوند.

به طور دقیق محصولات زیر مجموعه خودرو سمند با نوسان کاهشی 200 هزار تا 500 هزار تومانی مواجه شده است و این در حالی است که خودرو دنا کاهش 200 هزار تومانی، 405 کاهش 100 تومانی،206 صندوق دار 100 هزار تومان کاهش و تندر پارس خودرو نیر با کاهش 100 هزار تومانی روبرو شده است.

در سوی دیگر بازار خودرو پارس به طور میانگین با افزایش قیمت 100 هزار تومانی، رانا با افزایش قیمت 200 هزار تومانی، پراید با افزایش 100 هزار تومانی و رنو ساندرو دنده‌ای با افزایش قیمت 300 هزار تومانی مواجه شده‌اند و این در حالی است که قیمت کارخانه محصولات دو خودروساز بزرگ کشور هیچگونه تغییری نداشته و در چند روز گذشته خبر از گرانی خودرو از سرچشمه بوده است.

نوسان قیمت در بازار خودرو داخلی + جدول قیمت
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس