تیم های فوتبال لیورپول، ویارئال و شاختار دونتسک با برتری مقابل حریفان خود در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا راه یافتند.

صعود رویایی لیورپول در آنفیلد / ویارئال و شاختار در نیمه نهاییبه گزارش مشرق، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا از ساعت ۲۳:۳۵ روز پنجشنبه برگزار شد و در پایان تیم های لیورپول، ویارئال و شاختار دونتسک صعود خود را به مرحله نیمه نهایی مسجل کردند.

مهمترین بازی را تیم های لیورپول و دورتموند در ورزشگاه آنفیلد برگزار کردند که این دیدار را لیورپول ۴ بر ۳ پیروز شد. هنوز ۱۰ دقیقه از بازی نگذشته بود که دورتموند دو بار دروازه میزبان را گشود. در دقیقه ۵ مخیتاریان در دهانه دروازه توپ را گل کرد و در دقیقه ۹ نیز اوبامیانگ در یک ضد حمله عالی و از زاویه بسته دروازه مینیوله را گشود. یورگن کلوپ و شاگردانش بعد از این دو گل کاملا شوکه شدند. لیورپول در ادامه حملات زیادی را طراحی کرد و اما نتوانست دروازه دورتموند را باز کند و نیمه نخست را با دو گل واگذار کرد.

نیمه دوم این بازی هم بسیار جذاب پی گرفته شد. اوریجی در دقیقه ۴۸ برای لیورپول گلزنی کرد اما در دقیقه ۵۷ مارکو رویس گل سوم دورتموند را به ثمر رساند. لیورپول با افزایش حملات خود توسط کوتینیو (۶۶) و مامادو ساخو (۷۷) دو گل دیگر به ثمر رساندند تا امیدها به اردوی لیورپول باز گردد. در حالی که عقربه های ساعت دقیقه ۹۱ را نشان می داد سانتر از راست روی تیر دوم با ضربه سر لورن همراه شد تا لیورپول بازی باخته ۳ بر یک را با برد ۴ بر ۳ عوض کند و یورگن کلوپ با حذف شاگردانش صعودی رویایی به مرحله نیمه نهایی داشته باشد.

تیم ویارئال اسپانیا نیز در زمین اسپارتا پراگ برتری پرگل ۴ بر ۲ را رقم زد و در مجموع دو بازی رفت و برگشت ۶ بر ۳ برنده شد ماتادورها دو نماینده در نیمه نهایی داشته باشند. باکامبو (۵ و ۴۹)، کاستیلیو (۴۳) و برونو سوریانو (۱ + ۴۵) زننده گل های این تیم بودند. گل های میزبان را دوکال (۶۵) و کرجکی (۷۱) به ثمر رساندند.

شاختار دونتسک هم میزبان براگا پرتغال بود و این تیم را با شکست ۴ بر صفر بدرقه کرد. سرنا (۲۵ - پنالتی)، ریکاردو فریرا (۴۳ - گل به خودی و ۷۴ - گل به خودی) و کوالنکو (۵۰) زننده گل های این تیم بودند. شاختار بازی رفت را نیز ۲ بر یک برنده شده بود و در مجموع ۶ بر یک پیروز شد.

در دیگر دیدار امشب سویا در خانه به مصاف هموطن خود اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود.این دیدار در وقت اضافه در حال برگزاریست.

گل‌های بازی را آداریز در دقیقه 57  و گارسیا در دققه 80 برای بیلبائو و گامیرو در دقیقه 59 برای سویا گلزنی کرد.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2 بر یک یه سود سویای میهمان خاتمه یافته بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس