کد خبر 556761
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰

سخنگوی کمیته ۷ نفره ساماندهی اصول‌گرایان مجلس دهم، از برگزاری همایش اصول‌گرایان راه‌یافته به مجلس دهم پس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیته 7نفره ساماندهی اصول‌گرایان در مجلس دهم، با اشاره به جلسه روز گذشته اصول‌گرایان مجلس نهم که به مجلس آتی راه یافته‌اند، گفت: قطعاً پارلمان آینده، پارلمانی مهم، ولایی و انقلابی خواهد بود.

وی ادامه داد:در مجلس آینده نمایندگان در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم، استکبارستیزی، عدالت‌محوری، مبارزه با فقر و تبعیض و رعایت خطوط قرمز‌ نظام و تعامل سازنده با دولت تلاش‌ وافری خواهند داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: مجلس آینده قطعاً ضد دولت و وکیل‌الدوله نخواهد بود و تنها به وظیفه ذاتی خود که همان قانون‌گذاری و نظارت است، می‌پردازد.

نقوی حسینی با اشاره به محورهایی که در مجلس آینده بر آنها تأکید می‌شود، افزود: مجلس آینده تـأکید بر فقاهت روحانیت، انقلابی بودن و حمایت از مدیران صالح خواهد داشت.

سخنگوی کمیته 7 نفره ساماندهی اصول‌گرایان مجلس دهم، تصریح کرد: براساس شاخص‌های ذکرشده اصول‌گرایان  تصمیم به همکاری برای پیش‌برد اهداف خود گرفتند که در همین راستا کمیته‌ای 7نفره تشکیل شد تا با همه مجموعه و شخصیت‌های موثر که در مجلس نهم و دهم حاضر هستند رایزنی داشته و از نظر مشورتی آنها برای تشکیل فراکسیونی انقلابی و کارآمد استفاده کند.

وی با بیان اینکه جلسه روز گذشته با حضور 35 نماینده حاضر در مجلس نهم که به مجلس دهم راه‌یافته‌اند برگزار شد، ادامه داد: در این جلسه روی چند محور از جمله وحدت و انسجام  تمامی نمایندگان دلسوز انقلاب و نظام، تشکیل فراکسیونی با نگاه حداکثری و جامعیت آن، تشکیل تنها یک فراکسیون اصول‌گرا در مجلس آتی تأکید شد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس نهم و دهم، ادامه داد: نکته پایانی در این جلسه تأکید بر حمایت از کاندیدا‌های ارزشی و انقلابی در مرحله دوم انتخابات بود که در همین راستا قرار بر برنامه‌ریزی شد.

سخنگوی کمیته 7 نفره ساماندهی اصول‌گرایان در مجلس دهم درباره برگزاری همایش اصول‌گرایان راه‌یافته به مجلس دهم گفت: قطعاً پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات همایش اصول‌گرایان راه یافته به مجلس برگزار می‌شود که زمان و تاریخ آن نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس