کد خبر 556661
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت قزوین در انتقاداتی تند نسبت به اظهارات وزیر نفت گفت: آقای زنگنه اعلام کرده که فرآورده دیگری وارد بنزین می‌شود که این سخن صحت ندارد، چراکه جایگاه‌دار سوخت خود را توسط تلمبه از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی دریافت می‌کند و امکان مخلوط کردن فرآورده دیگری به بنزین را ندارد.

به گزارش مشرق، رضا یعقوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وزیر نفت در سخنان خود عنوان کرده که در 80 لیتر بنزین 15 لیتر هوا وجود دارد که چنین چیزی امکان ندارد، چراکه جایگاه‌های عرضه سوخت به صورت مستمر توسط کارشناسان سازمان استاندارد و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بازرسی می‌شوند.

وی اضافه کرد: وزیر نفت در سخنان خود اعلام کرد که سالیانه 300 تا 400 نفر از جایگاه‌داران به علت تخلف روانه زندان می‌شوند که چنین سخنی نیز کذب است.

یعقوبی تاکید کرد: سایر جایگاه‌داران در رابطه با سخنان وزیر نفت به جد درخواست پیگری این موضوع را دارند تا مسئولان به صورت علمی آن را بررسی کرده و به اطلاع عموم برسانند.

وی گفت: در قزوین 111 جایگاه عرضه سوخت وجود دارد که از این تعداد 81 باب جایگاه‌های عرضه‌ بنزین و نفت هستند و به طور مستقیم 1000 نفر در این جایگاه‌ها مشغول خدمات‌رسانی هستند.

به گفته او در ایام نوروز روزانه 120 میلیون لیتر بنزین در کل کشور و یک میلیون و 600 هزار لیتر در قزوین عرضه شد و انتظار می‌رفت وزیر نفت بعد از اتمام تعطیلات نوروزی مانند سایر دستگاه‎های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر از خدمات‎رسانی مجموعه خویش تقدیر کند ولی بجای آن تمام مجموعه تحت مدیریت خود را زیر سوال برد.

رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت قزوین از عمده موضوعات پیگیری شده توسط این صنف در سال گذشته به کارمزد عرضه جایگاه‌های سوخت و تبدیل آن از حق‌العمل به حق‌الزحمه اشاره کرد و گفت: درخواست جایگاه‌داران این است تا مجلس هر چه زودتر این مصوبه را بررسی کند.


منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین م ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
    0 0
    جناب "رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سوخت قزوین" پیش قاضی و ملق بازی ؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس