کد خبر 556424
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام‌خمینی(ره) از برقراری پروازهای ایرفرانس در مسیر پاریس - تهران از یکشنبه هفته آینده (۲۹ فروردین) و پروازهای کی ال ام در مسیر آمستردام- تهران از ۱۲ اردیبهشت خبر داد.

به‌ گزارش مشرق، حمیدرضا سیدی اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی اعلام شده پروازهای ایرفرانس در روزهای یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه ساعت 20 و 20 دقیقه وارد فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) می‌شود و صبح روز بعد ساعت 9 و 15 دقیقه تهران را به مقصد پاریس ترک می‌کند.

وی همچنین با اشاره به آغاز پروازهای شرکت هواپیمایی کی ال ام هلند از  یکشنبه 12 اردیبهشت به مقصد ایران خبر داد و افزود: پروازهای این شرکت هواپیمایی ساعت یک بامداد روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه وارد تهران (فرودگاه بین‌المللی امام) می‌شود و ساعت 15 نیز این فرودگاه را به مقصد آمستردام ترک می‌کند.

وی با بیان این‌که بعد از ادغام دو شرکت هواپیمایی فرانسه و کی ال ام هلند این دو ایرلاین در قالب یک شرکت هواپیمایی ایر فرانس-کی‌ال‌ام فعالیت می‌کنند٬ ادامه داد: بر همین اساس امکان اشتراک پروازهای دو ایرلاین با یکدیگر در مسیرهای پروازی وجود دارد.

ایرفرانس 8 سال پیش در سال 2008 میلادی پروازهای خود به ایران را متوقف کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
    0 0
    گامی دیگر در آسایش مردم ایران و جلو گیری از تحقیر در امارات و دوبی - آفرین بر روحانی و ظریف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس