کد خبر 552372
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

برنامه تلویزیونی «خندوانه» شب گذشته در حالی به روی آنتن رفت که به جای دور پایانی مسابقه لباهنگ میزبان کیومرث پوراحمد کارگردان مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» شد.

به گزارش مشرق، برنامه «خندوانه» شب گذشته میزبان اولین مهمان در سری سوم از این برنامه یعنی کیومرث پوراحمد شد.

رامبد جوان در آغاز «خندوانه» با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان مسابقه لباهنگ نیاز به تمرین‌های متعدد دارند، از موکول شدن اجرای دور پایانی مسابقه لباهنگ به پنجشنبه شب خبر داد و آرای شرکت‌کنندگان راه‌یافته به مرحله نهایی را به شرح ذیل اعلام کرد:

گروه اول از دور دوم: امیرعلی نبویان با مجموع 961 هزار و 848 از پژمان بازغی با کسب 192 هزار و 935 رای سبقت گرفت.

همچنین در گروه دوم ارشا اقدسی با 507 هزار و 519 رای توانست از امیرحسین رستمی با مجموع آرای 382 هزار و 475 پیشی بگیرد و به مرحله نهایی صعود کند.

در رقابت گروه سوم هم امیرحسین صدیق با جمع 236 هزار و 604 رای نسبت به اشکان خطیبی با مجموع 311 هزار و 241 رای از دور مسابقه لباهنگ خارج شد.

بنابراین امیرعلی نبویان، اشکان خطیبی و ارشا اقدسی سه نفری هستند که باید خود را برای فینال روز پنجشنبه آماده کنند.

{$sepehr_media_1453641_400_300}

عذرخواهی رامبد جوان و جناب خان از پرورش دهنده‌های ماهی

پس از حضور جناب خان در استودیوی «خندوانه»، رامبد جوان با اشاره به خاطرات سفر شمال جناب‌خان گفت: در برنامه‌ای که جناب خان ماهی پرورشی برای من سوغات آورده بود، اشتباهی سهوی پیش آمد که پرورش‌دهنده‌های ماهی و آبزیان از ما ناراحت شدند. من در اینجا باید بگویم که ماهی جدای از اینکه برای ما خاصیت دارد، پرورش دادن و حفظ آن‌ها هم بسیار ارزشمند است والبته که مصرف غذاهای دریایی و طبیعی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بعد از این صحبت‌ها، جناب‌خان و رامبد جوان از تمام کسانی که در صنف پرورش ماهی و آبزیان فعالیت می‌کنند، عذرخواهی کردند.


بهروز بقایی با پوششی محلی ظاهر شد

در شبی دیگر از برنامه «خندوانه» کاروان مسافرتی بهروز بقایی بعد از سفر به شهرهای مختلف ایران و آشنایی با اقوام این مرز و بوم، در پوششی محلی مخصوص کردنشین‌های استان کرمانشاه مهمان عشایر این استان شد.

این‌بار کاروان «خندوانه» با عبور از دل کوه‌ها و شهرهای فراخ کرمانشاه مهمان عشایر چادرنشین ارتفاعات «بازی دراز» شد و گوشه‌ای از زندگی و فرهنگ عشایر کردنشین را به تصویر درآورد.

{$sepehr_media_1453646_400_300}
دانلود بخش دوم
بعد از«قصه‌های مجید» با اصفهان آشتی کردم

کیومرث پوراحمد کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون به عنوان اولین مهمان در فصل جدید برنامه «خندوانه»، از خاطرات تلخ و شیرین بازی «بی بی» و ترس از مدرسه در دوران کودکی خود گفت.

پوراحمد از شادی این روزهایش گفت که در هیجانات بالا و پایین رفتن آمار فروش فیلمش تغییر می‌کند و همچنین از خاطرات کار کردن با مادرش (بی بی) حرف زد. 

کارگردان فیلم سینمایی «اتوبوس شب» ادامه داد: مادر مدت‌ها فراموشی پیدا کرده بود و حتی مسیری که سی سال طی می‌کرد را هم از یاد برده بود تا اینکه ما بعد از مدت‌ها متوجه شدیم و سر کارهای آخر من دیالوگ‌ها را روی کاغذ می‌نوشتم و می‌چسباندم به پیشانی‌ام تا مادر از روی آن بخواند.

بازی «جناب خان» در فیلم اتوبوس شب +فیلم
پوراحمد درباره جدیت خود در تصویربرداری و حین کار توضیح داد: اوایل کار قبول دارم عبوس بودم اما الان ملایم‌تر شدم و این جدیتم هم فقط به خاطر این است که برای شغلم تقدس قائل هستم. من به این مسیر سخت رسیدم و رنج و تلاش‌های زیادی را متحمل شدم. برای همین کارم برایم بسیار ارزشمند و مقدس است.

در ادامه گفتگو کارگردان فیلم سینمایی «خواهران غریب» با اشاره به کودکی آرام خود توضیح داد: ما اهل نجف‌آباد هستیم، اما در اصفهان زندگی می‌کردیم. نجف‌آبادی‌ها لهجه خاصی دارند که در آن سال‌هایی که به اصفهان آمده بودیم، بچه‌های مدرسه و کوچه به خاطر این لهجه من را مسخره می‌کردند. برای همین اصلا بچه شیطونی نبودم و همیشه در خونه درس می خواندم، بازی می کردم و کمک مادرم بودم.

در مدرسه هم چون لکنت زبان داشتم، نمره‌هایم خوب نبود و به خاطر دیر جواب دادن به سوالات معلم‌ها و روخوانی فارسی و انشا تنبیه می‌شدم. هنوز هم وقتی از خونه بیرون می‌آیم و می‌بینم که مدرسه تعطیل شده، با خودم می‌گویم خدا را شکر مجبور نیستم مدرسه بروم. اما بعد از اینکه چند باری به جشنواره کودک اصفهان رفتم و بعد از ساختن مجموعه تلویزیونی «قصه‌های مجید» با اصفهان آشتی کردم.

{$sepehr_media_1453674_400_300}
دانلود بخش سوم

بازی «جناب خان» در فیلم اتوبوس شب

رامبد جوان به ساخت فیلم سینمایی «خواهران غریب» اشاره کرد و پوراحمد در پاسخ اظهار داشت: من قصه «خواهران غریب» را خواندم و متوجه شدم که کیانوش عیاری برای ساخت آن پروانه گرفته و همان جا تصمیم گرفتم که 4 سال بعد من این داستان را بسازم وهمین هم شد. عیاری همان قصه را با عنوان «دو نیمه سیب» ساخت و من «خواهران غریب» را متفاوت‌تر از او در 4 سال بعد به اجرا در آوردم.

پس از گفتگوی رامبد جوان با کیومرث پوراحمد، جناب‌خان به جمعشان اضافه شد و به فیلم‌های متعدد این کارگردان اشاره کرد و گفت در فیلم اتوبوس شب در نقش یکی از رزمندگان ایرانی ایفای نقش کرده است و کلی افتخار می کند که در فیلم آقای پوراحمد بازی کرده است.

بازی «جناب خان» در فیلم اتوبوس شب +فیلم

یاد و خاطره «شهید آوینی» در خندوانه زنده شد

رامبد جوان با پخش قطعه «مادر من» با صدای خسرو شکیبایی بغض کیومرث پوراحمد را شکست و از خاطرات این ترانه ماندگار پرسید.

و در ادامه نیز جوان از رابطه او با شهید آوینی سئوال کرد که پوراحمد هم خاطرات خود را از این شهید عزیز بیان کرد.

در پایان برنامه، رامبد جوان به رسم همیشگی در خندوانه با 5 ثانیه لبخند مهمان و تقدیم لوح این برنامه، دوباره تاکید کرد، فینال مسابقه لباهنگ به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای تمرین شرکت‌کننده‌ها، به پنجشنبه موکول شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس