کد خبر 552234
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

منابع میدانی از یمن گزارش داده اند که رزمندگان بخش موشکی ارتش و کمیته های مردمی این کشور لحظاتی پیش یک فروند موشک بالستیک به مرکز تجمع نظامیان آل سعود در منطقه مرزی جیزان واقع در جنوب عربستان شلیک کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- منابع میدانی از یمن گزارش داده اند که رزمندگان بخش موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور لحظاتی پیش یک فروند موشک بالستیک به مرکز تجمع نظامیان آل سعود در منطقه مرزی جیزان واقع در جنوب عربستان شلیک کرده اند.

فیلم/شلیک موشک قاهر1 به پایگاه ارتش عربستان

بنابر این گزارش، این موشک با دقت بسیار بالا و با موفقیت کامل به هدف تعیین شده اصابت کرده است. این منابع افزودند که صدای آژیر دهها دستگاه آمبولانس امدادی که تلاش می کنند خود را به منطقه اصابت موشک برسانند به گوش می رسد. طی یک هفته اخیر این چهارمین حمله موشکی رزمندگان یمنی به مراکز تجمع مزدوران آل سعود می باشد. هنوز از تلفات و خسارات این حمله گزارشی منتشر نشده است. ارتش عربستان سعودی به همراه چند کشور عربی از فروردین ماه سال گذشته با تشکیل ائتلافی تحت عنوان عاصفه الحزم حملات خونینی را علیه مردم و کشور یمن انجام داده اند که به نابودی زیرساخت‌های اقتصادی آن و شهادت هزاران انسان بی گناه منجر شده است.

{$sepehr_media_1453213_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس