کد خبر 551307
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم به همراه استقلال شانس اول قهرمانی است هرچند که تراکتورسازی هم می‌تواند به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود.

به گزارش مشرق، سرمربی فصل گذشته پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم به همراه استقلال شانس اول قهرمانی است هرچند که تراکتورسازی هم می‌تواند به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود.

حمید درخشان مدعی شد که پرسپولیس این فصل از تیمی که او فصل گذشته در اختیار داشت شرایط بسیار بهتری دارد.

آقای درخشان بعد از سرمربیگری در پرسپولیس برایتان سخت نبود در تیمی مثل خونه به خونه در لیگ یک سرمربیگری کنید؟

به هرحال یک مربی باید خود را برای هرشرایطی آماده کند و شغل من هم مربیگری است و نمی‌توانم پیش بینی کنم چه تیمی من را می‌خواهد. با این حال باید بگویم مربیگری در لیگ یک برای من یک تجربه است و دوست داشتم مربیگری در این سطح را تجربه کنم و از این انتخاب هم حسابی راضی هستم. دوست داشتم ببینیم شرایط مربیگری در این سطح چطور است و دوست دارم بهترین نتایج را در لیگ یک بگیرم.

فکر می‌کنید با وجود مهره‌هایی که خونه به خونه دارد می‌تواند به لیگ برتر صعود کند یا این اتفاق برای سال بعد شدنی است؟

شرایط خونه به خونه در لیگ یک از نظر امتیازی خوب است و این تیم راه سختی برای صعود به لیگ برتر ندارد ولی من این را باید بگویم که تیم ما از نظر امکانات هرگز قابلیت صعود به لیگ برتر را ندارد. اما به هرحال مدیران خونه به خونه خیلی نگران این تیم هستند و هرکاری از دستشان بر می‌آید انجام می‌دهند تا بهترین نتایج را بگیریم. ما هم تلاش می‌کنیم این تیم به لیگ برتر صعود کند تا مردم مازندران بعد از سال‌ها در سطح اول فوتبال ایران دارای نماینده شوند.

خیلی‌ها می‌گویند خونه به خونه از ستاره‌هایی برخوردار است که باید به لیگ برتر صعود کند. نظر شما در این باره چیست؟

من این حرف را قبول ندارم چراکه خیلی از تیم‌ها هستند که از نظر بازیکنی شرایطی مشابه با ما را دارند و ما برتر از سایر تیم‌ها نیستیم. اما این را باید بگویم که برتری ما نسبت به خیلی از تیم‌ها این است که بازیکنان خونه به خونه بازیکنان با تجربه‌ای هستند که خیلی از آنها بازی‌های لیگ برتر را تجربه کرده اند و این نقطه قوت تیم ما است.

در این مدت بازی‌های لیگ برتر را پیگیری کرده‌اید؟ شرایط تیم‌ها چطور است؟

مگر می‌شود پیگیری نکنم. به هرحال من مربی هستم و بازی‌ها را دنبال می‌کنم. فکر می کنم این فصل بازی‌ها جذاب است چراکه تیم ها امتیازهای نزدیکی به هم دارند و این اتفاق خوبی است که در فوتبال ایران افتاده است. هنوز تیمی موفق نشده خودش را از سایر تیم‌ها جدا کند و این موضوع 7 هفته باقی مانده را خیلی جذاب می‌کند.

فکر می‌کنید کدام تیم شرایط بهتری برای قهرمانی دارد؟

از نظر من استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و استقلال خوزستان شانس قهرمانی دارند و می‌توانند جام پانزدهم را بالای سر ببرند.

شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر از سایر تیم‌ها می‌دانید؟

من صادقانه می‌گویم که از نظر من شانس استقلال و پرسپولیس  از سایر تیم‌ها بیشتر است چراکه آنها در جدول ثبات بهتری داشته‌اند. البته از نظر من اگر این دو تیم در جدول خوب نتیجه نگیرند تراکتورسازی هم می‌تواند قهرمان شود چراکه بازیکنان خوبی دارد و  در کل  شرایطش در این هفته‌ها بسیار خوب است.

پرسپولیس در این هفته‌ها موقعیت‌های زیادی را خراب می‌کند و این طرفداران این تیم را حسابی نگران کرده است. شما این موضوع را چطور می‌بینید؟

تیم پرسپولیس در فصل گذشته که من سرمربی آن بودم که خیلی بیشتر موقعیت خراب می‌کرد. تیم من هم بسیار بیشتر از امسال موقعیت بدست می آورد و هم بسیار بیشتر موقعیت خراب می‌کرد. پارسال ما در هر بازی موقعیت‌های بی‌شماری را بدست می‌آوردیم ولی آنها را از دست می‌دادیم. این اتفاق‌ها باعث شد که ما خیلی فصل قبل اذیت بشویم.

به نظر شما چرا پرسپولیس در این فصل اینقدر موقعیت خراب می‌کند؟

من فکر می‌کنم مهمترین عامل این اتفاق این است که بازیکنان پرسپولیس در خط حمله جوان هستند و باید به آنها فرصت داد. مطمئنا این مهاجمان در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و باید به آنها برای موفقیت بیشتر فرصت داد.

فکر می‌کنید پرسپولیس شما بازی‌های بهتری را ارائه می‌کرد یا پرسپولیس برانکو ایوانکویچ؟

من فکر می‌کنم این دو تیم اصلا قابل مقایسه نیستند چراکه تیم ما فصل گذشته بازیکنان مصدوم زیادی داشت. فکر می‌کنم از نظر تمام جهات پرسپولیس این فصل تیم بهتری است. این تیم هم مدیریت بهتری دارد و هم از نظر بازیکنی شرایط بسیار بهتری دارد و من از صمیم دل خوشحال می‌شوم که قهرمان شود چراکه عاشق پرسپولیس هستم.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد رضا ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    این اظهار نظر در باره پرسپولیس امسال توسط مربی سال قبلش نشان میدهد اقای درخشان صاحب شخصیت درخشانی هم هستند.
  • محمد رضا ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    این اظهار نظر در باره پرسپولیس امسال توسط مربی سال قبلش نشان میدهد اقای درخشان صاحب شخصیت درخشانی هم هستند.
  • پری ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    پرسپولیس و استقلال نابود شن فقط تراختورسازی تبریز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس