معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه درباره ادعای برخی رسانه‌ها نسبت به بی‌حاصل بودن سفر روحانی به پاکستان، گفت: برخی رسانه‌ها جهت‌دار این موضوع را مطرح کردند، زیرا خیلی‌ها مایل نیستند ما روابط گرمی با همسایگان‌مان داشته باشیم.

به گزارش مشرق، حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه صبح امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم والده همسر رئیس‌جمهور درباره ادعای برخی رسانه‌ها نسبت به بی‌حاصل بودن سفر روحانی به پاکستان، اظهار داشت: بعضی رسانه‌ها جهت‌دار این موضوع را مطرح کردند، زیرا خیلی‌ها مایل نیستند ما روابط گرمی با همسایگان‌مان داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه این سفر بسیار سفر خوبی بود و صحبت‌های بسیار خوبی انجام گرفت که امیدواریم عملی شود، گفت: البته جزییات کامل این سفر را می‌توانید از دوستانی که در حوزه معاونت آسیا فعالیت دارند، کسب اطلاع کنید.

معاون کنسولی و پارلمانی وزارت امور خارجه تأکید کرد: البته در همین رابطه صبح امروز گزارشی در جمع معاونین وزارت خارجه تشریح شد که نشان داد سفر پاکستان سفر بسیار خوبی بوده است.

قشقاوی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا ما در این سفر توافقات امنیتی داشتیم یا خیر؟ توضیح داد: یک بُعد روابط ما با همسایگان همیشه مسائل امنیتی است، چه پاکستان باشد و چه کشورهای دیگر، بنابراین هر چقدر روابط ما با همسایگان گرم باشد قطعاً امنیت را بهتر تضمین می‌کند و موجب ثبات امنیت می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس