منابع رسانه ای سرزمینهای اشغالی فلسطین از شکایت رسمی اسراییل از دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله" به شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر داده‌اند.

گروه بین‌الملل مشرق- منابع رسانه‌ای سرزمین‌های اشغالی فلسطین از شکایت رسمی اسراییل از دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان "حزب الله" به شورای امنیت سازمان ملل متحد خبر داده اند.

شکایت اسرائیل از دبیر کل حزب الله

بنابر این گزارش، ساعتی پیش "دانی دانون" نماینده رزیم اشغالگر قدس با حضور در دبیرخانه سازمان ملل متحد از دبیر کل حزب الله بدلیل سخنرانی اخیرش رسما شکایت کرده است. گفته می‌شود که این شکایت در پی سخنرانی اخیر سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله بود که طی آن در واکنش به تهدیدات اسراییل به قریب الوقوع بودن جنگ خونین علیه لبنان رسما به صهیونیست‌ها هشدار داد که در صورت وقوع جنگی جدید حزب‌الله برای هدف قرار دادن سرزمینهای اشغالی هرگز هیچگونه خط قرمزی را رعایت نخواهد کرد که اشاره مستقیم به انهدام تاسیسات ساخت و تولید بمب‌های هسته ای اسراییل داشت.

شکایت اسرائیل از دبیر کل حزب الله

شکایت اسراییل از واکنش دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان در حالی است که روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم رسما سید حسن نصرالله را به ترور تهدید کرده بود. علاوه بر آن طی سال‌های اخیر صدها فقره شکایت رسمی و مستند از سوی دولت لبنان علیه تجازوهای مکرر و روزانه ارتش این رژیم به خاک، آب و آسمان لبنان به سازمان ملل ارائه شده اما مورد رسیدگی قرار نگرفته است. لازم به ذکر است که بمب افکن‌های اف 16 اسراییلی روزانه بصورت کاملا آزادانه ده‌ها پرواز بر فراز آسمان لبنان انجام داده و بارها اقدام به بمباران اهدافی در خاک دو کشور لبنان و سوریه کرده اند.

شکایت اسرائیل از دبیر کل حزب الله

سقوط چندین پهپاد رزمی - شناسایی اسراییلی در خاک لبنان، گلوله باران‌های مکرر جنوب این کشور، کشف شبکه‌ها و تجهیزات جاسوسی اسراییل در شرکت مخابرات و اتصالات لبنان و همچنین ترور هدفمند شخصیتهای سیای و نظامی این شوراز دیگر جنایات اسراییل است که شکایتهای مکرر لبنان علیه آنها هرگز حتی به مرحله بررسی در سازمان ملل نیز نرسیده است. روز گذشته انتشار خبر پرواز 14 ساعته پهپادهای رزمی - شناسایی حزب الله بر فراز آسمان فلسطین اشغالی ترس و وحشت گسترده ای در ارکان رژیم اسراییل ایجاد کرده بود.

شکایت اسرائیل از دبیر کل حزب الله

شکایت اسرائیل از دبیر کل حزب الله
شکایت اسرائیل از دبیر کل حزب الله

شکایت اسرائیل از دبیر کل حزب الله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
    0 0
    خیلی صمیمی شدی نصرالله نوشتی...
  • هادی ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
    0 0
    ای قدس..ما می آییم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس