کد خبر 549127
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۶

سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه تا ۲۸ اسفندماه سال جاری مقابل دوربین رفت و بعد از دو هفته تعطیلات نوروزی دوباره تولید خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش مشرق، در آستانه تعطیلات نوروز و آغاز سال 95، تصویربرداری سریال «پریا» به مدت دو هفته متوقف و سازندگان سریال به مرخصی نوروزی می‌روند.

تصویربرداری آخرین ساخته حسین سهیلی زاده تا روز جمعه 28 اسفند ماه ادامه داشت. با توجه به فشردگی کار و پشت سر گذاشتن بیش از چهار ماه کار مداوم، تهیه کننده و کارگردان سریال تصمیم بر تعطیلی مرحله تصویربرداری در ایام نوروز گرفتند.

گروه تولید «پریا» از همان ابتدا طبق برنامه‌ریزی حرکت کرده و از زمان بندی اعلام شده عقب نیستند و بر همین اساس، تعطیلات دو هفته‌ای مشکلی برای آماده سازی سریال فراهم نخواهد کرد.

تعطیلات نوروز فرصت خوبی خواهد بود تا حسین سهیلی زاده با حضور مستمر در مرحله تدوین، بر این بخش از کار نظارت داشته باشد.

سریال «پریا» از نیمه آبان سال 1394 مقابل دوربین رفت. قصه این سریال نوشته سعید فرهادی است و اسماعیل عفیفه آن را تهیه می‌کند.

شخصیت اصلی سریال زنی به نام پریا با بازی لادن مستوفی است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که پریا پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، محمود پاک نیت،امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی بازیگران اصلی این سریال هستند. در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: محمد رضا شیرخانلو، سودا بهروز رشید، روژان تقی زاده و شادی نکته سنج ایفای نقش می کنند. این سریال با مجری طرحی «شرکت فانوس خیال زمان» تولید می‌شود و محصول مشترک «مرکز امور نمایشی سیما» ـ و «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)» است.

تصویربرداری پریا برای پخش از شبکه سه سیما، از روز پانزده آبان مقابل دوربین «محمد افسری» آغاز شده است.

نعمت‌الله یمینی مدیر تولید، امیر زاغری طراح صحنه، پگاه تَرکی طراح لباس، سید جلال موسوی طراح گریم، مهدی آزادی مدیر صدابرداری، امیرسلیمانی سرپرست و مدیر گروه برنامه ریزی، امین محمودی دستیار اول کارگردان، مهین شهبازی منشی صحنه، مهدی پیله‌وریان مدیر تدارکات، هلیا رضایی عکاس و رضا استادی مدیر ارتباطات و امور رسانه‌ای.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس