کد خبر 547693
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

مصدومیت شدید روزبه چشمی، هافبک جوان استقلال سه روز پس از حضورش در برنامه نود با واکنش عجیب گروهی از طرفداران فوتبال همراه شد.

به گزارش مشرق، این گروه دلیل آسیب دیدگی چشمی را دلایلی چون نحسی حضور در برنامه نود و دلایل دیگری دانستند که در نوع خود عجیب به نظر می آید. مدتی است که درباره نحس بودن نود برای میهمانهایش صحبت هایی مطرح می شود.

شاید گل نزدن های مهرداد محمدی، مهاجم جوان راه آهن پس از حضور در نود را باید ریشه اصلی این نظریه دانست. البته در سالهای قبل هم بودند بازیکنان جوانی که پس از حضور در نود از روند رو به رشد خود فاصله گرفتند و یا به عنوان نمونه بازیکنی مثل کمال کامیابی نیا که چند روز پس از حضورش در نود پنالتی خراب کرد. حال این سوال پیش می آید واقعا نود باعث می شود که عملکرد بازیکنان افت کند؟

برای رسیدن به جواب این سوال باید عملکرد تمامی میهمانان نود پس از حضور در این برنامه را بررسی کرد. همانطور که مشاهده شده مهرداد محمدی پس از حضور در این برنامه دیگر گل نزده است. در کنار محمدی هستند بازیکنانی که پس از حضور در استودیوی نود هفته های فوق العاده را پشت سرگذاشتند. می توان برای این نظریه حداقل شش نمونه در یکی، دو سال اخیر پیدا کرد.

عملکرد برخی ازمیهمانان اخیربرنامه ۹۰ پس ازحضور:

 

مهدی ترابی:

تاریخ حضوردربرنامه نود: ۱۰ اسفند ۹۴

عملکردپس ازحضوردربرنامه : زدن اولین گل فصلش ۱۰ روز پس از حضور در نود

 

سید مهدی رحمتی:

تاریخ حضوردربرنامه نود :۱۴ دی ۹۴

عملکرد پس ازحضوردربرنامه : ۳ کلین شیت در ۵ بازی ومهاریک پنالتی

 

محمدرضا اخباری:

تاریخ حضوردربرنامه نود : دوم آذر ۹۴

عملکرد پس ازحضوردربرنامه : ۴ کلین شیت در ۵ بازی

 

رامین رضاییان:

تاریخ حضوردربرنامه نود :۳۱ فروردین ۹۴

عملکردپس ازحضوردربرنامه : ۳ بازی ۳ گل زده

 

مهدی طارمی:

تاریخ حضوردربرنامه نود : ۲۱ فروردین ۹۴

عملکردپس ازحضوردربرنامه : ۳ بازی ۲ گل زده و در حال حاضر هم با ۱۲ گل در صدربهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد.

 

وحید امیری:

تاریخ حضوردربرنامه نود :هفت مهر ۹۳

دعوت به تیم ملی پس ازحضوردربرنامه نود و درخشش فوق العاده همراه با نفت تهران

 

این آمار نشان می دهد بازیکنانی وجود دارند که پس از حضور در برنامه نود عملکردشان بهتر شده، همانطور که بازیکنانی هم هستند که خلاف این اتفاق برای آنها افتاده است. در واقع نه باید نود را نحس دانست نه خوش یمن.

البته نباید این نکته را هم فراموش کرد برخی بازیکنان جوان پس از حضور در نود و شناخته شدن تمرکز خود را از دست می دهد و نمی توانند با شهرتی که پس از حضور در برنامه پربیننده دوشنبه شب ها برایشان به دست می آید کنار بیایند و افت می کنند. این موضوع به جنبه خود بازیکن و مسایل روانی بستگی دارد نه نحسی یا خوش یمن بودن استودیوی برنامه نود.

و اما مورد آخر، مصدومیتی که برای چشمی هم رخ داد باید تنها یک اتفاق دانست همانطور که ده ها بازیکن پس از حضور در نود مصدوم نشدند و قبراق و سرحال در حال بازی هستند.

مصدومیت هایی که برای بازیکنان پیش می آید فقط و فقط به عوامل محیطی بستگی دارد که البته در جای خودش قابل بررسی است.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس