نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ادعایی جدید عناصر گروه تروریستی داعش را مسئول ایجاد اختلال در سخنرانی‌اش در اوهایو دانست.

به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، دونالد ترامپ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت شخصی که در کمپین انتخاباتی اوهایو به وی حمله کرده، به احتمال زیاد داعشی بوده است. ترامپ معتقد است تهدیداتش علیه داعش سبب شده تا عناصر این گروه در پی ترور و نابودی وی باشند.

روزنامه ایندیپندنت نوشت، ترامپ به دلیل نگرانی های امنیتی، کنفرانس انتخاباتی خود را که قرار بود یک روز بعد از حمله به وی در شیکاگو برگزار شود، لغو کرد.

 روز شنبه در اوهایو یکی از حاضران سعی کرد در حالیکه دونالد ترامپ مشغول سخنرانی بود خود را به روی سکو برساند که از سوی ماموران امنیتی متوقف شد و همان شب نیز پلیس گروهی از مخالفان را، که در مقابل سالن سخنرای نامزد جمهوریخواه در کانزاس سیتی گرد آمده بودند، با گاز اشک آور متفرق کرد.

ترامپ یک روز پس از وقوع درگیری میان مخالفان و طرفدارانش در شیکاگو، کنفرانس های انتخاباتی خود را لغو کرد. وی  که پیش‌تر برنی سندرز و هیلاری کلینتون، رقبای دموکرات خود را به ایجاد اختلال در کمپین انتخاباتی خود متهم کرده بود، اکنون مدعی است گروه تروریستی داعش اعضا و عناصر خود را به کنفرانس های انتخاباتی وی می فرستد تا او را ترور کرده و کمپین های وی را مختل سازند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    دیوانه ست مخش رد داده اما آدمش میکنیم
  • بی نام ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
    0 0
    این مردک دچار توهم شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس