کد خبر 546962
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳

نامزد پیشتاز و جنجالی جمهوری‌خواهان در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا در صدد است در کنفرانس سال جاری لابی صهیونیستی «آیپک» در آمریکا سخنرانی کند.

به گزارش مشرق، لابی صهیونیستی «آیپک» بعدازظهر روز جمعه (دیروز) اعلام کرد که «دونالد ترامپ» نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا قصد دارد در کنفرانس این کمیته که 20 تا 22 مارس (اول تا سوم فروردین‌ماه) برگزار می‌شود، سخنرانی کند.

پایگاه اطلاع‌رسانی «هیل» وابسته به کنگره آمریکا گزارش کرد، دیگر سخنرانان این کنفرانس شامل «هیلاری کلینتون» نامزد پیشتاز دموکرات‌ها در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری آمریکا و پائول رایان می‌باشند.

طبق این گزارش، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به دلیل برخی مسائل دچار تنش‌هایی با کاخ سفید شده است، قرار است از طریق ماهواره در این کنفرانس حضور داشته باشد.

پایگاه هیل گزارش کرد، چندین نفر از نمایندگان کنگره از جمله سناتور «باب منندز» از ایالت نیوجرسی، «کوین مک کارتی» رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت کالیفرنیا و «ویپ استنی هویر« دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز از دیگر سخنرانان این کنفرانس هستند.

ترامپ در حالی می‌خواهد در کنفرانس لابی صهیونیستی در آمریکا سخنرانی کند که اخیراً مورد انتقاد رقبای انتخاباتی خود یعنی «تد کروز» و «مارکو روبیو» به دلیل آنکه گفته بود در موضوع درگیری‌های فلسطین و رژیم صهیونیستی بی طرف است، قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس