کد خبر 545827
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

در دومین روز از مرحله نهایی رزمایش موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 2فروند موشک قدر H به سمت اهداف مورد نظر شلیک شد.

گروه فیلم و صوت مشرق- در این مرحله از رزمایش، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضا و برخی مسئولان ستادکل نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.

{$sepehr_media_1426776_400_300}
دانلود


سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آغاز مرحله نهایی رزمایش موشکی اقتدار ولایت و موفقیت‌آمیز بودن پرتاب موشک‌های بالستیک از سیلو، اظهار داشت: این رزمایش که با روشی متفاوت‌تر از رزمایش‌های مشابه از چند روز گذشته با پرتاب انواع موشک‌های بالستیک دوربرد، میان‌برد و کوتاه‌برد در مناطق گوناگونی از پهنه ایران اسلامی آغاز شده است، از اولین دقایق بامداد امروز وارد مرحله نهایی خود شد. در آغاز مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت، موشک‌های پرتاب شده از سیلو، نقطه‌ای در فاصله 700 کیلومتری را مورد اصابت و انهدام قرار دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه "نمایش اقتدار و امنیت پایدار در سایه وحدت، همگرایی، همدلی و همزبانی" را شعار رزمایش اقتدار ولایت دانست و در بیان اهداف این رزمایش خاطرنشان کرد: نشان دادن "قدرت بازدارندگی" و "آمادگی‌های همه‌جانبه نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی" برای مقابله با هرگونه تهدید علیه انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور، از مهم‌ترین اهداف این رزمایش است. طی این رزمایش تلاش می‌کنیم ضمن ارتقای توان و آمادگی رزمی یگانها و پایگاههای موشکی، نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و در برنامه‌های آتی از آن بهره برداری بهینه کنیم.

ایشان با تشریح مراحل و اقدامات صورت گرفته در رزمایش اقتدار ولایت خاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته پرتاب انواع موشک‌های بالستیک با بردهای 2000 کیلومتر، 800 کیلومتر، 500 کیلومتر و 300 کیلومتر صورت پذیرفته و طیف متنوعی از موشک‌های ایرانی به غرش درآمده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    ای کاش به هدف خوردنش رو هم نشان می دادند.
  • مجتبی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    لحظه برخورد هم نشون بدین به نظرم میتونه جالب باشه
  • وطن ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    1 0
    وطنم ای شکوه پا بر جا
  • على ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 1
    چه حالى ميده اشتباهى بخوره وسط تلاويو
  • واقیعت ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹
    0 0
    اون 2نفر چرا اینقدر تابلو از زیر لانچر فرار کردن. یکم توجه کنید اینقدر سوژه ندین دست ضد انقلاب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس