کد خبر 54540
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۵

رئيس جمهور دستگيري‌هاي اخير برخي مقامات دولتي را اقدامي سياسي دانست و گفت كه اگر اين روند ادامه يابد، مسائل را با مردم در ميان گذاشته و به وظيفه قانوني خود عمل مي‌كنم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور كه در حاشيه جلسه چهارشنبه هيئت وزيران با خبرنگاران گفت‌و‌گو مي‌كرد،‌ با تبريك فرا رسيدن عيد مبعث پيامبر اعظم (ص) اظهار داشت: عيد مبعث بزرگترين حادثه عالم هستي تا امروز است و در اين عيد همه راه‌هاي آسمان‌هاي به سوي بشر گشوده شد.

وي افزود: بعثت پيامبر گرامي اسلام همه فرصت و ظرفيت براي تعالي انسان را در اختيار او قرار داد و پيامبر مظهر كامل خداوند متعال و مجراي جاري شدن همه لطف و رحمت الهي بر جامعه بشري ‌است.

احمدي‌نژاد تصريح كرد: پيامبر متعلق به همه موجودات و همه هستي و انسان‌هاست و ‌بعثت پيامبر فرصت براي رسيدن انسان به اوج تعالي و كمال است و انشا‌ءالله اين بعثت با حكومت جهاني انسان كامل تكميل مي‌شود و بشر در آن نقطه از همه ظرفيت‌هاي انساني استفاده خواهد كرد.

رئيس جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگاري در خصوص دستگيري‌ها‌ي اخير و اتهاماتي كه به برخي مقامات دولتي وارد مي‌شود، اظهار داشت: موضع ما در قبال اين مسئله سكوت است چرا‌كه ما به وحدت و همدلي نياز داريم و كارها در كشور در ساير اين وحدت و همدلي پيش مي‌رود.

رئيس جمهور افزود: امروز شرايط جهان و منطقه حساس است و مقام معظم رهبري هم دائما بر همكاري و تعامل تأكيد مي‌كند.

وي در عين حال گفت: اتهامات فراواني از قول افرادي كه دستگير شده‌اند، مطرح شد و اشكلاتي هم در اين دستگيري‌ها وجود داشت كه من به رئيس قوه قضائيه اين موارد را اعلام كردم كه هر روز اين مسائل هست ‌و بر كار دولت و كشور اثر مي‌گذارد.

رئيس جمهور گفت: همكارانم در دولت و مردم هر روز از من در خصوص مسائل اخير سؤال مي‌كنند و مي‌خواهند بدانند چه مي‌شود و چه بايد كرد، اما از نظر ما مجموعه اين حركت كاملا روشن است كه يك كار سياسي ‌براي وارد كردن فشار به دولت است.

احمدي‌نژاد گفت: اخيرا هم بحث‌هاي جديدي را مطرح كردند اما موضع ما سكوت است و بنا داريم اين سكوت را ادامه دهيم، ولي بالاخره اگر بخواهند به بهانه‌هاي گوناگون همكارانم در كابينه را متهم كنند، اينجا ديگر براساس وظيفه ‌اخلاقي، ‌قانوني و ‌ملي‌ام بايد بايستم و از همكارانم دفاع كنم.

وي تصريح كرد: كابينه خط قرمزي است كه اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازي كنند، حتما به كشور آسيب وارد مي‌شود كه اميدوارم به خاطر مطامع سياسي اين كار را ادامه ندهند اما اگر بخواهند اين روند را ادامه دهند و فضاي همدلي و دلسوزي را مخدوش كنند و به نقطه‌اي برسيم كه ببينيم آسيب جدي به كشور وارد مي‌شود، موظفم مسائل را با مردم در ميان بگذارم و به وظايف قانوني خود عمل كنم كه اميدوارم به آنجا نرسد.

خبرنگاري از رئيس جمهور درباره اقدامات دولت در زمينه جهاد اقتصادي كه رهبر معظم انقلاب امسال را به اين عنوان نامگذاري كرده‌اند، سؤال كرد كه احمدي‌نژاد پاسخ داد: معناي كار جهاد اقتصادي اين است كه ما بايد كاركردهاي بيشتري نسبت به سال قبل در حوزه اقتصاد داشته باشيم.

وي افزود: دولت همه توان خود را متمركز كرده و در عرصه اقتصادي مشغول كار است و از همان هفته‌‌ بعد از تعطيلات نوروز كارها با شتاب خوبي پيش مي‌رود اگر‌چه بودجه امسال ما در 18 خرداد رسمي شد و در اختيار ما قرار گرفت.

احمدي‌نژاد افزود: ما در 2 ماه نخست سال جديد از تنخواهي كه در اختيار دولت قرار گرفت، استفاده كرديم. برنامه‌هاي گوناگوني در حوزه اقتصاد داريم و سرمايه‌‌گذاري‌‌ به سرعت پيش مي‌رود و در ‌هفته صنعت اعلام كردم 464 طرح بزرگ صنعتي افتتاح خواهد شد كه اين روند تا پايان سال ادامه خواهد داشت.

رئيس جمهور گفت: در بخش كشاورزي و ‌مسكن هم دولت برنامه‌هاي خوبي دارد و هم هدفمند‌كردن يارانه‌ها نيز به خوبي پيش مي‌رود و حلقه‌هاي تكميلي آن نيز عملياتي مي‌شود، در بخش مديريت مصرف توسط مردم هم كارها رو به جلو است.

وي افزود: در بحث ‌اشتغال كه نتيجه فعاليت‌هاي اقتصادي است، اميدواريم بتوانيم ركورد جديدي را داشته باشيم و آمارهاي مركز آمار نشان مي‌دهد كه بيش از يك و نيم ميليون نفر امسال وارد بازار كار مي‌شوند و براي اشتغال‌زايي آنها حتما بايد از اين مرز فراتر رويم.

وي تصريح كرد: دولت از اين جهت رقم 2 ميليون و 500 هزار شغل را در حوزه اشتغال تعيين كرد و همه بايد كمك كنند كه به اين رقم برسيم چرا‌كه ايجاد اشتغال و توليد نيازمند تلاش همگاني حتي رسانه‌ها است.

رئيس جمهور بر همين اساس خاطرنشان كرد كه همه بايد دست به دست هم دهند تا در كشور فضاي كار و تلاش و همدلي حاكم شود و اگر قرار باشد تنها دولت فعاليت كند كه تعهد داد 24 ساعته كند و به تعهد خود هم عمل مي‌كند، كفايت نمي‌كند و كار پيش نمي‌رود.

احمدي‌نژاد افزود: صاحب‌نظران و انديشمندان و پيمانكاران و كار‌آفرينان و همه قوا و هر كسي كه دلش براي كشور مي‌سوزد، بايد وارد عرصه شود و اگر دولت به تنهايي بخواهد كار را پيش ببرد و ديگران هر روز براي دولت مسئله‌سازي ‌كرده و فضاي تخريبي براي مسئولان ايجاد كنند، حتما آثار منفي خواهد داشت.

وي تصريح كرد: رهبر معظم انقلاب تاكيد فرمودند حقوق افراد بايد رعايت شود و در روند‌هاي قضايي بايد شخصيت و آبروي افراد به خصوص اعضاي دولت ‌كه شبانه روز مشغول كار و خدمت مي‌كنند و فرصت ندارند از خود دفاع كنند، حفظ شود و اميدواريم ديگران هم دولت را ياري دهند تا همه به سوي همدلي و كار پيش بروند تا در فضاي آرام كار بيشتري انجام شود.

رئيس جمهور در پاسخ به سؤالي درباره تفاهم دولت و مجلس در خصوص ادغام وزارتخانه‌ها اظهار داشت: حجم دولت بايد كوچك شود و ما به سازمان دهي جديدي نياز داريم چرا‌كه شرايط امروز كشور با 50 سال قبل در حوزه‌هاي نيازها و مطالبات مردم و اختيارات و وظايف دستگاه‌ها كاملا تغيير كرده و نيازمند نو سازي سازماني هستيم كه بخيش از طريق ادغام‌ها تحقق مي‌يابد.

احمدي‌نژاد تشكيل وزارتخانه "صنعت، معدن و تجارت "، "تعاون، كار و رفاه ‌اجتماعي " و "راه و شهرسازي‌ " را خوب ارزيابي كرد و گفت كه گام‌هاي ديگري داريم كه بايد با همكاري بين دولت و مجلس برداشته شود و نظر ما اين است كه بايد اين همدلي و همكاري باشد.

وي در پايان تصريح كرد: بحث‌هاي دولت هميشه تخصصي بوده و در پيگيري اداره كشور غير از نظرات كارشناسي هيچ موضوع ديگري را دخالت نمي‌دهيم و هر جا كه بحث‌ها تخصصي باشد، تفاهم و همدلي هم ايجاد مي‌شود كه اميدواريم هميشه اين فضا باشد تا بتوانيم عرصه خدمت به مردم را توسعه دهيم و در كشور عزيزمان شاهد پيشرفت‌هاي روز افزون باشيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 39
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • یزدان ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    خب دیگه ظاهرا احمدی نژاد دوست داره قبل از انتخابات مجلس بحران رو شروع کنه. امیدوارم مجلس هم توانایی برخورد با بحران سازان رو داشته باشه. امیدوارم تاریخ بنی صدر تکرار نشه!
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    با مردم در ميان مي‌گذارم!!?مردم هيچ عهدي با كسي نبسته اند جز رهبري.آقاي احمدي نژاد حرفي داري به رهبري بزنيد چراكه اگر غير اين عمل كنيد تير خلاص را به سر خودتان شليك كرده ايد
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    اخوي در مرام شما مردم بيگانه اند؟اگه به مردم نگويد پس برود به سعيد حداديان بگويد!
  • سعید ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    جانم فدای ولی امر مسلمین امام خامنه ای، پشتیبان ولایت فقیه ایم و تا آخرین قطره خون پیرو خط امام و رهبر عزیزم هستیم.
  • سوزمراد ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    اقای دکترشماکه ازاتهام زدن بدون مدرک ابایی ندارید !!!!خواهشایک در صد از مدارک از نوع کم خطرش رااگرداریدروکنید
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    تاريخ در اين زمينه قضاوت خواهد كرد
  • عباس ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    چرا شلوغش می کننی احمدی نژاد برای من که یکی از طرفدانشم هنوز احمدی نژاد پیرو ولایت فقیه است. اونی که از بحران سازی صحبت می کند خودش می خواد بحران ایجاد کند و بحران را دوست دارد چون نه احمدی نژاد را دوست دارد نه ولایت فقیه را اما بهانه خوبی برای ایجاد مجازی بحران است
  • سيد ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    بنده براي بعضي از جملات تحريك كننده وگاها"تهديد كننده آقاي رييس كه گفت...عرايضي دارم اميدوارم درج نماييد: ...اعلام كردم كه هر روز اين مسائل هست ‌و بر كار دولت و كشور اثر مي‌گذارد....بايد گفت: (بيش از همه كس دور و بريات دارنده مسئله وتشنج در كشور بپا مي كنند وشما در مقابلش سكوت كردي چرا ؟!) ...اما از نظر ما مجموعه اين حركت كاملا روشن است كه يك كار سياسي ‌براي وارد كردن فشار به دولت است...بايد گفت:(شما به آقاياني كه دائم در عزل ونصبند وسريعا بدنبال تغيير وگماردن مسئوليت به خودي هستند؟! براي مقاصد اقتصادي خود واطرافيان كار ميكنند وبا بازگو كردن مطالبي سياسي مانند مسئله تركيه وارمنستان ارجيف گفتند چرا سكوت كردي ؟!تشنج به اين ميگن كه در مناسبات خارجي دخالت بي جا كنند(معاون شماست آقاي رييس)چرا سكوت كردي؟! ...كابينه خط قرمزي است كه اگر بخواهند به آنجا دست‌اندازي كنند، حتما به كشور آسيب وارد مي‌شود كه اميدوارم به خاطر مطامع سياسي اين كار را ادامه ندهند اما اگر بخواهند اين روند را ادامه دهند و فضاي همدلي و دلسوزي را مخدوش كنند... بايد گفت:( شما يك شبه =البته آقاي خاص نه شما==سه الي چهار وزير رو بخاطر مطامع يك جريان انحرافي عزل مي كني مملكت را خالي از مسئوليت مي كني ولنگ در هوا آيااين حركت سياسي نيست كه آرامش جامعه را بهم مي زند!!خط قرمز كار وفعاليت در خط سلامت انقلاب بودن است نه اين حركات همدلي نيستاتفاقا"و دقيقا"در مقابل همدلي است !مگر همدلي يعني در خط يك جريان بودن است؟!تا منتقدي نباشد؟! ...ديگران هر روز براي دولت مسئله‌سازي ‌كرده و فضاي تخريبي براي مسئولان ايجاد كنند، حتما آثار منفي خواهد داشت....بايد گفت:(چه مسئولي آيا اوني كه يك شبه پيمانكار ميلياردي مي تراشه وپيش پول هاي هنگفت ملت را مي ده واتفاقا"پس از چند صباحي فرار ميكنه ؟! ويا در ساخت وسازها بخصوص سالن هاي اجلاس در كيش واصفهان وغيره آن گونه عمل مي كنه و....كجاي اينا خدا يي ودر راستاي منافع ملت است؟! اينا تخريبي است كه با كنار گذاشتن دزد حل خواهدشدوفضا سالم ميشه؟ ...پيگيري اداره كشور غير از نظرات كارشناسي هيچ موضوع ديگري را دخالت نمي‌دهيم و هر جا كه بحث‌ها تخصصي باشد، تفاهم و همدلي هم ايجاد مي‌شود كه اميدواريم هميشه اين فضا باشد تا بتوانيم عرصه خدمت به مردم را توسعه دهيم ...بايد گفت:(آيا منظور از همدلي اينست كه كسي معترض ومنتقد نباشد؟! كه در عمل عزل ونصب ها اين رو نشون ميده! كجاي كار تخصصي وكارشناسي است كه پول فروش ... در غير جاي مصوب هزينه ميشه؟! كجاي كار حمايت ملت وكارشناسي است كه دلار ونرخ ارز رو بالا ببرند تا ... وامش رديف بشه!؟ انوقت كاري به تعطيلي مراكز توليدي هرج ومرج در بازار ارز وتعطيلي صنعت وگران شدن محصولات مثل خودروغيره پيش بياد؟! وهزارن سئوال ديگر من بعنوان يك كارشناس مركز توليدي اينا روتا اونجا كه عقلم ميگه مي بينم ودر عملكرد مشاهده مي كنم كه بنظرم مطالب وفاجعه خيلي بيش از اينا باشه: مولي علي (ع) مي فرمايد: دنيا يك روز با تو ويك روز عليه تو روزي كه با توست مغرور نباش وروزي كه عليه توست صبور باش . ملت ما تا يك حدي صبورند؟! والا پاي حفظ نظام وانقلاب وولايت مطلقه فقيه وسط باشه از همه چيز ش مثل جانشون مي گذرندتا انقلاب و بيمه بشه. يا علي مدد
  • علي ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    شما بايستي بدون چون و چرا دستور حضرت ولي امر مسلمين را انجام مي داديد چرا ده روز قهر كردي شما خط قرمز ولي امر را رعايت نكردي طلبكار هم هستي
  • اصغر ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    به نظرم این یه تاکتیک فرار به جلو است، آقایانی در کابینه وجود دارند که دلسوزان نظام از دوسال پیش بابت آنها هشدار داده بودند. این افراد مجرمان اقتصادی هستند و در دولت برای خود مصونیت درست کرده اند. آقای احمدی نژاد بهتر است یه یادی از شعارهای انتخاباتی خودشان بکنند.
  • ............ ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    امیدوارم کار به جاهای باریک نکشه مشایی بدجوری عصبانی شده و...
  • حزب الله ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    از احمدی نژاد حمایت خواهیم کرد. چون آقا فرمودند: «يك روزي توي اين كشور تلاش مي‌شد - هم شعار داده شد، هم عملاً تلاش شد - كه حاكميت دوگانه درست كنند، يعني واقعاً براي اين كار بنا كردند سرمايه‌گذاري كردن... اين معنايش اين بود كه منزله رهبري و ولايت فقيه و اين حرف‌هايي كه ماها داريم و انقلاب از اول داشته، اينها را از جايگاه تعيين‌كنندگي و فصل‌الخطاب بودن كنار بيندازند و برايش رقيب درست كنند... در دولت نهم و دهم ـ از وقتي كه آقاي احمدي‌نژاد آمده - بحث حاكميت دوگانه نيست، حاكميت يگانه است، يعني دولت و رهبري و تشكيلات در امتداد يك خط قرار دارند، اين را من جازماً و قاطعاً به شما عرض مي‌كنم.» وارد بازیهای سیاسی نمی شویم .
  • k-1 ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    از بچگي بما گفتن اسلام دين ازاديه اگه هست پس چرا نميذارن مشاييم حرف شو بزنه مگه ولايت فقيه نگفت تا اتهام ثابت نشده نبايد رسانه اي شه اصلا دكتر و مشايي هرجفت دزدن ولي ديگه ديگه نهايتش شيش سال مي دزدن قبل از اون چي چرا به اتهامات دارو دسته ي ها............ و خا............. وخيلي هاي ديگه رسيده نميشه و فقط گير دادن به دكتر غير اينه كه دكتر نون يه عده اي رو اجر كرده منتظر باشيد انتقام ما بسيار نزديكه
  • علیکمال ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    ... کار کن بابا
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    چر وقتي بعضي از آقازاده‌هاي از ما بهترون سر و مر و گنده هر روز عليه نظام حرف مفت مي‌زدند قوه قضائيه كاري نمي‌كرد؟ مبارزه با فساد خوب است ولي نه به صورت نمايشي. بنده تاييد كننده اظهارات امثال مشايي نيستم ولي بيني و بين الله بسياري از حرفها و جوسازيهاي اخير را نمايشي مي‌دانم براي اذيت و آزار احمدي نژاد. يك روز دو شغله بودن دكتر الهام را بهانه كردند و يك روز هم مشايي را. مشايي هم برود نفر بعدي را پيدا مي كنند.
  • سید مهدی ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    خیلی شعور سیاسی تون بالاست جناب که دکتر احمدی نژاد خیلی خادم ملت رو با بنی صدر منافق و خائن به ملت مقایسه می کنید
  • ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    امثال این آقای ناشناس هم یکی دو ماهه ولایتمدار شده اند.......
  • ناشناس ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    بگذارید دولت کارشو بکنه
  • ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    سوءاستفاده برای همه ممنوع است نمیشود که برای اطرافیان احمدی نژاد خوب باشد .احمدی نژاد اگر واقعا مخالف تبعیض است نباید از افراد دزد حمایت کند .اصلا خودش از قوه قضائیه بخواهد برای روشن شدن حقایق هر کس و در هر مقامی از دولت را برای احقاق حق ومبارزه با دزدی که لازم است محاکمه نمایند.
  • بهروز ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    دوستت داریم دکتر همه مردم منتظرن سکوت مظلومانه رو بشکنی البته آدمایی که تحت تاثیر رسانه ها هستن سقوط میکنن.
  • محب علی ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
    0 0
    ...مقام معظم رهبري هم دائما بر همكاري و تعامل تأكيد مي‌كند. وقتی آقای احمدی نژاد فعل را بصورت مفرد ادا می کند تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
  • علی ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
    0 0
    دوست عزیز احمدی نژاد در آخرین مصاحبه ی مطبوعاتیش گفت هرکس از من و اطرافیانم و خانوادم چیزی دیده یا مدرکی داره می تونه به شدت برخورد کنه
  • عبدوس ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
    0 0
    به یاری خدا تا سه چهار ماه آینده کشور از لوث وجود مخالفان ولایت فقیه و جریان انحرافی پاک خواهد شد. آنهایی که سنگ این و آنرا به سینه میزنند بدانند که اگر امروز و فردا بسیجیان ولایت دوست به حرمت آقا چیزی نگفتند فردای خون و انتقام همینها به پای آقا می افتند و طلب عفو می کنند. یادمان باشد که حضرت امام سپاه را درجه اول برای پاسداری از انقلاب تشکیل دادند و سپاه به موقع به وظایف خود عمل خواهد کرد. آقای رییس جمهور هم بهتر است بداند اگر مدارکی دارد از راه نامشروع کسب نکرده باشد و بداند با تهدید کاری از پیش نمی توان برد. الم تر کیف فعل ربک بالطاغوت؟
  • مجتبی « تنکابن » ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
    0 0
    هیچ غلطی نمی تونه بکنه!
  • رسول ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
    0 0
    کسی تا امروز نتونسته بود کشور و مسولین و حتی ولی امر را به خسارت و آسیب زدن به مملکت تهدید کنه . ایشون نوکر مردم اند یا آسیب رسان به مملکت؟؟؟!!!
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
    0 0
    damet garm doktor.
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
    0 0
    من از اینجا به تمام نماینده های حزب اللهی بخصوص فرزند شهید مطهری وجناب دکتر توکلی یار دیرین شهید رجایی وحاجی زاکانی فرمانده دلیر ما وجناب نادران عزیزسلام می فرستم امید وارم این غائله با داریت این دوستان جمع شود وچهره منافقین جدید عیان شود کسانی که از روز اول سر کار امدن مدام بین یاران صدیق اما تفرقه انداختندبی محابا تهمت زدند ورای جمع کردند حالادم از حفظ ابروی عده ای جن گیر و دزدمیزنند جل الخالق خدا یا برسان منجی را که این منجی مظلوم شده دکان عدهای کلاش
  • سرباز ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    مشایی همون یه بار که در اجتماع ایرانیان خارج کشور نطق فرمودند برای چندین سال کاملا کفایت می کنه و هنوز هم دود اون آتیشی که اونجا روشن کرده بود داره تو چشم من و تو میره !
  • سرباز ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    شدیدا دلم برای بپا کردن یه حرکتی مثل ۹ دی تنگ شده ... !
  • ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    آقای سید مهدی !‌ ملاک حال فعلی افراد هست ! ما به احمدی نژاد رای دادیم چون اون روزا یه احمدی نژاد دیگه ای بود ! الان هم پاش بیوفته دست به دست هم میدیم ۷۰ میلیون نفری میزاریمش کنار ! بنی صدر هم از روز اول بنی صدر نبود ...
  • بنده خدا ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    جریان انحرافی توطئه دشمنان برای به حاشیه بردن جریان فتنه بود که همه رسانه های ارزشی درگیر ان شدند بس کنید و رهایش کنید
  • k-1 ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    برادر عزيزم اقاي سرباز ما در ايران زندگي مي كنيم و قبل از اينكه مسلمون باشيم ايرانيم در ضمن تنها كشوري هستيم كه حكومتمون شيعست پس بايد در كنار فرهنگ ايراني از فرهنگ اسلامي استفاه كنيم براي پيشرفت. يكي از معدود حرفاي خوب اقاي مشايي همين حرفه . سربلند و پيروز باشيد.
  • سرباز ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    جناب k-1 ممنون از شما ! - اولندش که ما از مشایی هیچ حرف خوبی ندیدیم ! پس بهتره دهنشو ببنده و بیشتر از این به مسائلی که بهش «هیچ ربطی نداره» دخالت نکنه ! - دومندش امام خمینی (ره) در بند (ط) وصیت نامه اش به امثال من و شما این چنین می فرمایند : «می دانیم كه قدرتهای بزرگ چپاولگر در میان جامعه ها افرادی به صورتهای مختلف از ملیگراها و روشنفكران مصنوعی و روحانی نمایان كه اگرمجال یابند از همه پرخطرتر و آسیب رسانترند ذخیره دارند كه گاهی سی - چهل سال با مشی اسلامی و مقدس مابی یا "پان ایرانیسم " و وطن پرستی و حیله های دیگر، با صبر و بردباری در میان ملتها زیست می كنند و در موقع مناسب ماموریت خود را انجام می دهند. » - سومندش مکتب اسلام و در راس اون مکتب شیعه با مکتب ایرانی کوروش جور در نمیاد ! بد نیست که بدونین همین کوروشی که آقای مشایی سنگش رو به سینه میزنه بنیان گذار ازدواج با محارم در ایران بوده و در تاریخ هم نقل و اثبات شده که پسر کورش (کمبوجیه) با خواهرانش (رکسانا و آتوسا) ازدواج کرده و این است مکتب ایرانی !!! - چهارمندش مکتب ما مکتب امام خمینی و حزب ما حزب الله (منظور حزب الله لبنان نیست) هست و خدا هم در قرآن فرموده «فان حزب الله هم الغالبون» یعنی دست خداوند به یاری کسانی که در راه خدا تلاش میکنند می آید و در نهایت هدف ما برای پیشرفت و هر چیز دیگه ای قرب به خداوند هست و بس ! اگر ما در ایران موجب پیشرفت علمی و ... میشیم فقط به خاطر اعتقادات شیعی مان هست ! معتقدیم که باید پیشرفت کنیم تا در حماسه جهانی ظهور بتونیم امام زمانمون رو یاری کنیم و هر تلاشی هم که می کنیم باید با این نیت باشه ! نه اینکه بخوایم سنگ کوروش رو به سینه بزنیم و بگیم که ما در راه کوروش پیشرفت کردیم و هدفمون زنده کردن یاد کوروش هست ! و در آخر اینکه هدف من از این حرفا کوبیدن تاریخ نبود و تاریخ جزو دارایی های هر ملتی هست که این دارایی هم خوبی هایی داره و هم بدی هایی ! پس باید از اونها درس گرفت ضمنا نباید به هیچ احدی تعصب داشت ! آدم ها هم خوبند و هم بد و همه موقعی که به دنیا اومدند خوب بودند و مسیر تفکرانشون باعث خوب موندن و یا بد شدن اونها میشه ... والسلام
  • بی طرف ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند این مشای که در حد کویتم نیست
  • k-1 ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    با سلام در جواب برادر عزيزم اقاي سرباز بايد بگم با توجه به گفته ي خودتون ادم ها هم خوبي دارند هم بدي پس چرا شما فقط بدي كوروش كه بنا گذاشتن ازدواج محارم هست رو مي فرماييد كه البته من در كتابي خوندم اين عمل در اسلام حرام است پس نمي توان به كوروش خرده گرفت كوروش به زنان حقوق بار داري ميداد به كارگران حقوق مي داد برده داري رو لغو كرد و.................. در مورد تذكر اول شما بايد بگم شما بايد به همه احترام بگذاريد مگه اينكه جرمي ثابت شه {بر طبق فرمايشات رهبري} مثل موسوي كه هر چي بگيم سزاوارشه در مورد تذكر دومتون خود شما گفتيد هم ايرانيگري هم روحانيت من نمي گم فقط ايران ولي نبايدم گفت فقط اسلام در مورد تذكر سومتون كه پاسخشو اول خدمتتون عرض كردم و در مورد تذكر چهارمتون بايد بگم شما جوري مي فرماييد مكتب امام خميني كه انگار مكتب ايشان با اسلام فرق مي كنه يا مي فرماييد ما حزب الله هستيم درسته اكثريت هستن اما يه عده هر چند كم {البته نسبت به بقيه } اينطوري نيستند يعني بايد اونها رو كشت؟ اين حرف اسلامه؟ شما درست ميگيد بايد پيشرفت كرد اما من از شما مي پرسم ايا اينكه ما هزارو صد سال قبل اسلام در ساخت تخت جمشيد از عدد پي استفاده كرديم پيشرفت نبوده؟ شما طوري صحبت مي كنيد انگار كه اسلام اومده ما رو ارز تحوش خارج كرده يكي از هدف هاي اسلام كه در زمان ظهور اسلام بر اورده نشد چي بود؟ برده داري كه هزار سال قبل از اسلام بوسيله ي همون كوروش كه شما مي فرماييد بده حذف شد اگر لغو برده داري نزديكي به خدا نيست پس چيه ؟ من نمي گم ما پيرو شيعه نيستيم هستيم من نمي گم شيعه بده بلكه خوبه ولي چنين حرفي كه ما هرچي پيشرفت مي كنيم از شيعست غلطه اقاي مشايي كي گفت بيايم از اقا محمد خان تمجيد كنيم با اين كه خيلي براي ايران تصرفات انجام داد كوروش و خيلي از شاه هاي ديگه بايد مورد احترام قرار بگيرند ولي نه پرستش همين الان بعضي از مردم ما فقير كه زمان كوروش نبود الان تو خيابون با خفت گيري از مردم بي دفاع پول مي دزدم الان ما بايد هر روز خبر تجاوز به يه زن رو بشنويم بعد رييس قوه ي ق............. ميگه ما با قوانين اسلامي فلان كار رو مي كنيم و هر روزم وضع از ديروز بد تر ميشه ايا نبايد مردم به اسلام با اين طرز عملكرد شك كنن؟ به عنوان حرف اخر در ايران چيزي به نام مكتب اسلامي تنها وجود نداره شايد در عربستان باشه چون عربستان هرچي داره از اسلام داره اما در ايران نه با تشكر . سربلند و پيروز باشيد
  • سرباز ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    جناب k-1 باید عرض کنم که خواسته یا ناخواسته دنبال منحرف کردن بحث اصلی هستین و می خواهید شلوغش کنید ... ! من گفتم آدم ها هم بدی دارند و هم خوبی ولی بحث اصلی من در مورد کوروش این بود که فرهنگ و سنت کوروش با فرهنگ شیعه و اسلام جور در نمیاد شما فرمودید که در کتابی خوندین ازدواج با محارم حرام است ولی من به شما قرآن رو معرفی می کنم که مرجع سعادت بشریت هست و در آیه ۲۳ سوره نساء خداوند میفرماید «حُرِّمَتْ عَلَیْکُمْ أُمَّهاتُکُمْ وَ بَناتُکُمْ وَ أَخَواتُکُمْ وَ عَمَّاتُکُمْ وَ خالاتُکُمْ وَ بَناتُ الْأَخِ وَ بَناتُ الْأُخْتِ وَ أُمَّهاتُکُمُ اللاَّتِی أَرْضَعْنَکُمْ وَ أَخَواتُکُمْ مِنَ الرَّضاعَهِ وَ أُمَّهاتُ نِسائِکُمْ وَ رَبائِبُکُمُ اللاَّتِی فِی حُجُورِکُمْ مِنْ نِسائِکُمُ اللاَّتِی دَخَلْتُمْ بِهِنَّ فَإِنْ لَمْ تَکُونُوا دَخَلْتُمْ بِهِنَّ فَلا جُناحَ عَلَیْکُمْ وَ حَلائِلُ أَبْنائِکُمُ الَّذِینَ مِنْ أَصْلابِکُمْ وَ أَنْ تَجْمَعُوا بَیْنَ الْأُخْتَیْنِ إِلاَّ ما قَدْ سَلَفَ إِنَّ اللَّهَ کانَ غَفُوراً رَحِیماً» یعنی «ازدواج با افراد زير بر شما حرام شده است : مادرانتان ، و دخترانتان ، و خواهرانتان ، و عمه‏هايتان ، و خاله‏هايتان ، و دختران برادر ، و دختران خواهر ، و مادرانى كه شما را شير داده‏اند ، و خواهرى كه با او شير مادرش را مكيده‏اى ، و مادر زنان شما ، و دختر زنان شما ، كه با مادرش ازدواج كرده‏ايد ، و عمل زناشوئى هم انجام داده‏ايد ، و اما اگر اين عمل را انجام نداده‏ايد مى‏توانيد مادر را طلاق گفته با ربيبه خود ازدواج كنيد ، و نيز عروسهايتان ، يعنى همسر پسرانتان ، البته پسرانى كه از نسل خود شما باشند ، و نيز اينكه بين دو خواهر جمع كنيد ، مگر دو خواهرانى كه در دوره جاهليت گرفته‏ايد ، كه خدا آمرزنده رحيم است » اینکه جناب کوروش حقوق باداری میداد هم باید عرض کنم که جامعه فرقه بهایت هم به زنان باردارشون حقوق بارداری میدن ! (پس افتخار نیست!) همه جای دنیا هم به کارگران حقوق میدادند و هنوز هم میدهند و این کار از زمانی که انسانهای نخستین تصمیم بر داد و ستد گرفتند رایج شد تا الان ! در مورد لغو برده داری هم پس از تحقیقات فراوان بهتون میگم که هیچ سندی وجود نداره و فقط و فقط در سنگ نوشته های کورش و کمبوجیه برده داری در مصر و بابل لغو شده است.در سطر به سطر کتاب کورش نامه گزنفون هیچ نشانی از برده نیست !!! در مورد ثابت شدن جرم مشایی هم دیگه نمی دونم چی باید به شما ارایه بشه تا شما توجیه بشید ! هر روز همین سایت مشرق داره سند رو می کنه ! دستگاههای اطلاعاتی دارن هر روز کلی سند ارایه می کنن ! کل ایران صداشون در اومده اونوقت میگید که جرمی ثابت نشده ؟‌؟؟! در مورد مطلب دومی که در نظر قبلی گفتم هم متاسفانه دقت نکردید !‌ این جمله از من نبود !‌ از وصیت نامه حضرت امام بود و دوباره اینجا تکرار می کنم : «می دانیم كه قدرتهای بزرگ چپاولگر در میان جامعه ها افرادی به صورتهای مختلف از ملیگراها و روشنفكران مصنوعی و روحانی نمایان كه اگرمجال یابند از همه پرخطرتر و آسیب رسانترند ذخیره دارند كه گاهی سی - چهل سال با مشی اسلامی و مقدس مابی یا "پان ایرانیسم " و وطن پرستی و حیله های دیگر، با صبر و بردباری در میان ملتها زیست می كنند و در موقع مناسب ماموریت خود را انجام می دهند. » مکتب امام خمینی هم مکتب ایران اسلامی هست ! نه اسلام ایرانی !‌ حضرت آقا در ۱۴ خرداد سخنرانی کاملی در مورد مکتب امام در حرم امام انجام دادند که توصیه می کنم حتما با دقت مطالعه کنید ! گزیده ای از فرمایشات آقا دو در این زمینه ارایه می کنم : « بُعد عدالت هم در مكتب امام بسيار برجسته است. اگرچه به يك معنا عدالت هم از همان عقلانيت و نيز از معنويت برميخيزد، اما برجستگى بُعد عدالت در منظر امام بزرگوار، آن را به طور مشخص‌ترى در مقابل ما قرار ميدهد. از اول پيروزى انقلاب، امام تكيه‌ى بر طبقات ضعفا را اصرار كردند، تكرار كردند، توصيه كردند. تعبير «پابرهنگان» و «كوخ‌نشينان» جزو تعبيراتى بود كه در كلام امام بارها و بارها تكرار شد. به مسئولين اصرار داشتند كه به طبقات محروم برسيد. به مسئولين اصرار داشتند كه از اشرافيگرى پرهيز كنند.» «اولين نمونه، همين گزينش مردم‌سالارى براى نظام سياسى كشور بود؛ يعنى تكيه‌ى به آراء مردم. انتخاب مردم‌سالارى، يكى از مظاهر روشن عقلانيت امام در مكتب حياتبخش و نجاتبخش او بود. قرنهاى متمادى حكومتهاى فردى بر كشور ما حكومت كرده بودند و حتّى در دورانى كه در ايران جريان مشروطه به وجود آمد و بظاهر جريان قانون در كشور رسمى شد، عملاً استبداد و ديكتاتورى دوران پهلوى از استبداد گذشتگانشان گزنده‌تر و سخت‌تر و مصيبت‌بارتر بود. در كشورى با اين سابقه، امام بزرگوار ما اين امكان را پيدا كرد، اين توفيق را يافت كه مسئله‌ى حضور مردم و انتخابات مردمى را به يك حقيقت نهادينه شده تبديل كند. مردم ما هرگز مزه‌ى انتخابات آزاد را، جز در برهه‌هاى بسيار كوتاه در صدر مشروطه، تجربه نكرده بودند. در يك چنين كشورى، در يك چنين فضائى، امام بزرگوار ما از اولين قدم، انتخابات را در كشور نهادينه كرد.» و... ! در مورد اینکه حزب ما حزب الله هست هم باید عرض کنم بنده گفتم حزب ما حزب خداست یعنی راه ما راه الهی هست !‌ منظور از حزب اللهی بودن ریش گذاشتن و عضو فعال بسیج بودن و این حرفها نیست ! حزب الهی بودن یعنی حرکت در راه خدا ! یعنی همون صراط مستقیمی که همه وجدان های بیدار به دنبال اون هستند ! شما اینطوری فرمودید : «حزب الله هستيم درسته اكثريت هستن اما يه عده هر چند كم {البته نسبت به بقيه } اينطوري نيستند يعني بايد اونها رو كشت؟ » من واقعا تحلیلی نمی تونم در مورد این جمله شما داشته باشم چون کاملا بی منطقی در مورد سخنان شما کاملا آشکاره ! اما اونهایی که در مسیر پاکی که همه فطرت های پاک انسانی تایید می کنن حرکت نمی کنند باعث معضلات بزرگی میشن ! اینکه شما از خبر خفت گیری از مردم بی دفاع و تجاوز به زنان و خیلی چیزای دیگه ناراحت میشی و قوه قضاییه رو مقصر می دونی از مصادیق بی منطقی در جملات شماست !‌ این کارها از کسانی بر میاد که به قول شما از اقلیت اند و با حرکت در مسیر پاک انسانی(حزب الله) مشکل دارند و در حزب شیطان حرکت می کنند !‌ اینکه شما فرمودید استفاده از عدد p نشون دهنده پیشرفت هست هم باید خدمتتون عرض کنم عده ای مصریان و برخی دیگر، یونانیان باستان را کاشفان این عدد می دانند(مستندات تاریخی زیادی وجود داره) پس استفاده از تجربیات دیگران دال بر پیشرفت نیست !‌ اسلام و علی الخصوص شیعه باعث پیشرفت های فراوانی در رشته های شیمی - فیزیک - ریاضی ستاره شناسی و خیلی رشته های دیگه شده ! مگر جابراین حیان شاگرد ایرانی امام صادق (ع) باعث تحولات زیادی در شیمی نشد ‌؟ ابو علی سینا ؟‌ فارابی ؟ خوارزمی ؟؟ اینها مسلمون نبودن ؟ شیعه نبودن ؟‌ این دانشمندان مسلمان کسانی هستن که هنوز هم خیلی از متخصصین توانایی تحلیل مطالبشون رو ندارن !‌ آیا این قدرت شیعه نیست ؟؟ این پیشرفت نیست ؟ هم به عنوان حرف آخر به شما عرض می کنم که حاضرم شرط ببندم که خود آقای مشایی هم اطلاعات زیادی در مورد کوروش نداره و دنبال درست کردن بت بزرگی از کوروش هست ! در ایران هم مکتب امام مکتب ماست این مکتب نمونه ای جامع از ایران اسلامی هست ! نه اسلام ایرانی *** اگر شما تمایل داری اطلاعات بیشتری از مکتب امام کسب کنی می تونی به فایل پاور پوینتی که توسط دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری طراحی شده و مربوط به گزیده سخنان آقا در ۱۴ خرداد امسال هست مراجعه کنی http://farsi.khamenei.ir/news-content?id=12638 والسلام
  • k-1 ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
    0 0
    با سلام خدمت برادر عزيزم اقاي سربازوبقيه ي كاربران شايد اينكه من به مورد سوم شما قبل از مورد اول پاسخ دادم باعث شده كه شما فكر كنيد بي نظمي وجود داره بگذريم شما گفتيد كه در ايه ي 23 سوره ي نساء خداوند بزرگ فرموده كه ازدواج با اشخاص نامبرده حرام است خب منم كه همينو گفتم! فقط من ميگم كوروش كه قران رو نخونده بود كه اينو متوجه بشه! در مورد نكته ي اول اينكه مي دن يا مي دادن خيلي با هم فرق مي كنه اگه الان مي دن الگو برداشتن كه باعث افتخار اگر قبلا مي دادن بگيد كي قبل از كوروش يا بعد از اون نكته ي دوم اگر از اول مي دادن پس برده داري چي بود؟تو همون مصري كي شما مي فرماييد اهرام رو برده ها ساختن اما تخت جمشيد ما رو كارگران نكته ي سوم خب بابل رو كه كوروش تصرف كرده بود نكته ي چهارم اگه مدارك مستند بود دستگيرش مي كردن در مورد كل ايران هم كه من نديدم ولي زمان شهيد بهشتيم اينقدر بهش تهمت زدند كه امام خميني فرمود ايشون مظلوم از دنيا رفتن در مورد افشا گري هم سايت الف{سايت اقاي تو........} چندبار افشا گري كرد ولي حتي جوابيه اي هم كه صادر شد رو روي سايت قرار نداد مشرقم كارش تو همين مايه هاست حالا يه كم متفاوت منم نگفتم از شماست شايد بد بيان كردنم من گفتم ايشون فرمودند هم ايرانگرايي و هم روحانيت ولي حرف از فقط اسلام يه فقط ايران نزدند بعد تازه شما از كجا متوجه شديد اقاي مشايي از اون اشخاص؟مگه شما علم غيب داريد ؟يا اينكه هر كس از كوروش حرف بزنه از اون اشخاص محض اطلاع شما در همين نظام علاوه بر سكه ي بهار ازادي سكه ي هخامنشيم ضرب مي شه يعني سران الان نظام كوروش و هخامنش رو مغاير با شيعه نمي دونن. ببينيد بخدا مشايي حرفي نداره فقط ميگه مثلا در رزمايش ها بعد از اينكه پنج بار اسم مقدس پيامبر رو گذاشتيد يه بارم يه اسم ايراني بگذاريد حالا نه حتما كوروش يه رستمي يه ارشي يعني ما ايراني ها اين حقم نداريم؟ اين ميشه مخالف شيعه بودن؟ نكته پنجم خب شما كه انتظار نداريد ما اسلام عربستاني رو داشته باشم بقول خود شما ما شيعه ايم و منم ميگم ما تو ايران زندگي مي كنيم پس بايد اسلام ايراني بر ايران ناظر باشد نكته ي ششم من با حرف شما موافقم كه ايشون انسان عادلي بودن اما به اعتقاد شما عدالتي كه الان ما در ايران داريم بيشتر است يا سوئيس يا سوئد؟ ايا تورم رو نميبينيد؟ بيكاري رو نمي بينيد؟ نكته ي هفتم اگر طرفدار خدا بودن به ريش و سيبيل گذاشتن بود پس نميشه گفت اكثريت حزب اللهي هستند {بخصوص جوونا} من فكر مي كنم يا شما نظرات من رو خيلي سطحي مي خونيين يا هدف ديگه اي داريد من نمي گم اينا كه اين كار هارو مي كنن با خدا بر عكس هر كس خدا رو ول مي كنه به اين روز مي افته اما اگر شما مختار رو ببينيد مشاهده خواهيد كرد كه مختار با كساني كه قانون رو نقض مي كنن چه جوري رفتار مي كنه رييس قوه قضاييه اگه نميتونه تامين امنيت كنه استعفا بده نكته هشتم اينطوري كه شما صحبت مي كنيد پس ما هيچي نداريم ولي اين خلاف اون چيزيه كه همه چه خارجي ها چه داخلي ها مي گن! گوته كه ميگن خيلي حرفه اي خودش رو مي كشت واسه حافظ ايراني رو در سازمان ملل از سعدي ايراني شعر نوشتن من براي شما متاسفم . من كجا گفتم شيعه عقب افتادست اگر اين نظر رو بخونيد ميبينيد كه خود من هم دو مسلمان رو مثال زدم اما من ميگم ما قبل از اسلام وشيعه هم افراد دانشمند زياد داشتيم بايد اونها رو هم گرامي بداريم نكته ي اخر من نمي دونم اقاي مشايي فرد خوبيه من نمي دونم اقاي مشايي دنبال چيه فقط اينو ميدونم كه من بار ها سي دي هاي انتخاباتيه دكتر احمدي نژادو ديدم بار ها سخرانرانيهاشون رو گوش كردم و بخدا قسم بار ها اشك ريختم من باورم نميشه اقاي احمدي نژاد تا ااين حد اشتباه كنه در مورد سايتي هم كه معرفي كرديد ممنون حتما بهش سر مي زنم باتشكر. سربلند و پيروز باشيد
  • سرباز ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۲
    0 0
    با عرض سلام دوباره به جناب k-1 من تمامی حرف هایی که باید زده می شد رو در 2 پست مجزا خدمت شما عرض کردم ... تمامی حرف هایی که شما زدید دربایی هست به عمق 5 میلیمتر !!!!!!! و بنده هیچ جوابی در مقابل حرف افرادی که خودشون رو به خواب می زنند و نمی خواهند اطرافشون رو هموانگونه که هست ببینند، ندارم ... ! با تشکر
  • وحید ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۳
    0 0
    با همه ی احترام و علاقه ای که برای آقای احمدی نژاد قائلم و همیشه هم پشتیبان وی بوده ام ، از باب تذکر عرض میکنم که ولایت مطلقه فقیه و مطیع امر آن بودن ، اساسی ترین اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی است / آقای احمدی نژاد ، مشایی نه به درد دنیای شما میخوره نه به درد آخرتتان / تحسینتان میکنم که همیشه اول سخنانتان میگوئید : اللهم عجل لولیک الفرج ... اما میخوام بپرسم میخواهی مملکت رو با داشتن آدمایی مثل مشایی و بقایی و جوانفکر که دوروبرتن بدی به دست امام زمان (عج) ؟ ؟ ؟ ؟ .. نصیحتهای برادرانه ما را بپذیرید / من مطمئنم که احمدی نژاد ولایی است و تا آخر ولایی خواهد ماند . . . اللهم اهدنا الصراط المستقیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس