غزل صارمی گفت: یکی از دلایلی که در طی چند سال گذشته کم کار بودم سفرم به خارج از کشور و فاصله از دنیای سینما بود.

به گزارش مشرق، غزل صارمی بازیگر سینما و تلویزیون گفت:  مدتی است که بیکار هستم زیرا ند سالی به خارج از کشور رفته و روابط کاری ام با فعالان عرصه هنر قطع شده بود.

این بازيگر سينما افزود: من فارغ التحصیل رشته کارگردانی هستم و جدا از دلتنگی هايى که برای بازیگرى دارم تصمیم دارم فیلم کوتاهم را به زودی کلید بزنم.
 
وی ادامه داد: البته اگر پیشنهاد کار خوبی براى ايفاى نقش داشته باشم از آن استقبال می کنم چرا که در این مدت از عرصه بازیگری دور بودم و هم پیشنهاد کاری زیادی نداشتم، از طرفی بیشتر کارگردانان و تهیه کننده ها نمی دانستند من دو سالی است که در کشورم هستم.

این بازیگر سینما تصریح کرد: کارهايى هم که در این دو سال به من پيشنهاد می شد تنها به مرحله خواندن فیلم نامه می رسید و چون برايم جذاب نبود نتيجه ای نداشت.
 
صارمی عنوان کرد: در حال حاضر خودم را آماده می کنم که کارهای فیلم کوتاهم را  انجام دهم و با وجود اینکه فیلم نامه های بلند هم در دست دارم اما همچنان  علاقمند به ساخت فیلم  کوتاه هستم.
 
وی ادامه داد: سعی می کنم پیش از ایام نوروز چند فیلم صد ثانیه ای که در دست دارم را بسازم و در کنار عرصه فیلمسازی به عکاسی خواهم پرداخت تا از وقتم به درستی استفاده کنم.

این بازیگر خاطرنشان کرد: مدتی در سوئد زندگی کردم اما دو سال است که به ایران بازگشتم، در این مدت چند فیلم هم بازی کردم اما نقش های کوتاهی بوده که باعث شده چندان دیده نشوم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس