منتخب مردم تهران در مجلس دهم گفت: نظام مردمی ما به قدری استحکام دارد که در یک روز دو انتخابات حساس برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، محمود صادقی منتخب مردم تهران، اظهار داشت: انتخابات مجلس دهم انتخابات خاصی بود، خاص بودن آن از این جهت بود که فضای کشور پس از یک دوره انسداد سیاسی دوره جدیدی را تجربه می‌کند و به لطف خدا ظرفیت بالا و موقعیت مستحکمی که نظام جمهوری اسلامی دارد این فرصت را فراهم کرد.

وی افزود: علیرغم اینکه در منطقه ما کشورهای پیرامونی دچار ناامنی و جنگ داخلی هستند، اما این نظام مردمی ما به قدری استحکام دارد که در یک روز دو انتخابات حساس برگزار می‌کند.

نماینده منتخب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: به رغم محدودیت‌هایی که در جریان رد صلاحیت‌ها پیش ‌آمد و بسیاری از چهره‌های اصلی اصلاح‌طلبان از حضور در عرصه این رقابت محروم شدند، اما با انسجامی که در بین گروه‌های مختلف اصلاح‌طلبان و همچنین اعتدال‌گرایان شکل گرفت با همه محدودیت‌ها توانستند با لیست منسجمی به صحنه بیایند. به لطف خدا مردم هم به صحنه آمدند و انتخابات شکوهمندی برگزار شد.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: این نتیجه انتخابات نشان می‌‌دهد که جامعه ما وضع موجود را کاملاً نمی‌پسندد و مردم خواهان تغییر هستند، این تغییر هم به نظر می‌آید به سمت خردگرایی و گذار از آن دوره ماجرا جویانه است. البته به نسبت گذشته نظر معتدلی دارم؛ تلاش‌ها و زحماتی که در دولت نهم و دهم صورت گرفته- هر چند که انتقادات زیادی به آن دارم- را  نباید نادیده بگیریم اما به هر صورت مردم خواهان تغییر هستند و تغییر هم با حفظ اصول انقلاب، چارچوب‌ها و موازین اخلاقی، عرفی و دینی نظام صورت می‌گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خوشبختانه در درون کشور این ظرفیت عظیم وجود دارد که از اصول ابتدای انقلاب و لباس قانونی را که در قانون اساسی پوشیده پاسداری و زنگار‌هایی که برخی از اصول گرفته را پاک کنیم و اجرای همه‌جانبه نظام جمهوری اسلامی را شاهد باشیم.

صادقی در ادامه نظام جمهوری اسلامی را یک فرایند و واسطه‌ای دانست که در طول زمان جامعه را به بلوغ می‌رساند تا کاملاً نظام جمهوری اسلامی را با همه اعضای آن تحقق بخشد.

نماینده منتخب مردم تهران در مجلس دهم همچنین انتخابات را یک گام بزرگ به سمت تحقق کامل‌تر جمهوری اسلامی و یک مرحله تکاملی برای انقلاب اسلامی عنوان کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    دولت نهم که خیلی زحمت کشیده تمام عایدات ما که داریم میبینیم به برکت اون دولت است
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    پاینده باد احمدی نژاد
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
    0 0
    امیدوارم همیشه دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید و به جز هسته ای در هیچ مسئله ای معتقد به مذاکره نباشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس