تیم فوتبال بارسلونا در هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا در زمین رایو وایه‌کانو به میدان رفت و از سد این تیم هم با پیروزی پرگل گذشت تا فاصله خود را با مادریدی‌ها حفظ کند.

به گزارش مشرق، هفته بیست و هفتم رقابتهای فوتبال لالیگای اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ روز پنجشنبه با برگزاری دیدار تیم های رایو وایه‌کانو و بارسلونا ادامه یافت که در پایان تیم بارسلونا با حساب ۵ بر یک از سد میزبان خود گذشت. لیونل مسی با هت تریک خود ستاره میدان بود. ضمن اینکه بارسلونا یک ضربه پنالتی را هم توسط سوارز از دست داد.

در نیمه نخست این دیدار بارسلونا کار را تهاجمی شروع کرد و در دقیقه ۸ روی ضربه چیپ مسی به گل رسید ولی داور آن را آفساید گرفت. بارسلونا حملات خود را هر لحظه افزایش داد و در دقیقه ۲۲ روی ضربه راکیتیچ به گل رسید. این بازیکن از اشتباه دروازه بان حریف به خوبی استفاده کرد و توپ را درون دروازه میزبان جای داد.

بارسلونا دو دقیقه بعد به گل دوم رسید. یک و دوی مسی و نیمار، ستاره آرژانتینی را در موقعیت گل قرار داد تا در دقیقه ۲۴ مسی گل دوم بارسلونا را به ثمر برساند. فشار تیم بارسلونا باعث شد تیم رایو وایه‌کانو در دقیقه ۴۲ با اخراج دیه گو لیورنته ۱۰ نفره شود. این بازیکن در میانه میدان بخاطر تکل خشن روی پای راکیتیچ با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد.

در دقایق آغازین نیمه دوم نیمار و سوارز دو موقعیت عالی را از دست دادند. در دقیقه ۵۳ هجوم همه جانبه بارسلونا با ضربه سوارز همراه شد که به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت مسی در میان مدافعان حریف با ضربه بغل پای خود گل سوم بارسلونا را به ثمر رساند.

تیم ۱۰ نفره رایو وایه‌کانو در دقیقه ۵۷ توانست دروازه بارسلونا را باز کند. مانوچو توپ ارسالی از چپ را دروان دروازه براوو جای داد. بارسلونا بعد از آن حملات خود را پی گرفت و در دقیقه ۶۸ به ضربه پنالتی رسید. بعد از اینکه ضربه کاشته نیمار به تیر دروازه برخورد کرد در ریباند ایتورا روی بوسکتس خطای پنالتی را مرتکب شد و کارت قرمز دریافت کرد تا میزبان ۹ نفره شود. در حالی که نیمار قصد داشت ضربه پنالتی را بزند سوارز توپ از او خواست پشت این پنالتی قرار گرد که ضربه محکم وی را خوان کارلوس، دروازه‌بان رایو وایه‌کانو دفع کرد.

لیونل مسی در دقیقه ۷۴ روی پاس آردا توران هت تریک کرد و گل چهارم بارسلونا را به ثمر رساند تا بارسلونا آمار گل های زده خود را نیز افزایش دهد. آبی اناری ها در دقیقه ۸۶ بازی به گل پنجم خود دست یافتند. این بار سانتر متیو از چپ را آردا توران با ضربه سر درون دروازه حریف قرار داد.

تیم بارسلونا بعد از این برد خارج از خانه جمع امتیازاتش را به عدد ۶۹ رساند تا فاصله خود را در صدر جدول با دو تیم مدعی مادریدی حفظ کند. اتلتیکو مادرید با ۶۱ امتیاز دوم است و رئال مادرید هم با ۵۷ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته است.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس