کد خبر 543274
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰

به موازات گسترش پیشروی های نیروهای کرد سوریه در عمق مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق شمالی استان رقه این کشور، گروه تروریستی تکفیری داعش ناامید از بازپس گیری مناطق از دست رفته، به حملات انتحاری پی در پی روی آورده است.

گروه بین الملل مشرق- به موازات گسترش پیشروی های نیروهای کرد سوریه در عمق مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق شمالی استان رقه این کشور، گروه تروریستی تکفیری داعش ناامید از بازپس گیری مناطق از دست رفته، به حملات انتحاری پی در پی روی آورده است.

حمله انتحاری داعش علیه کردهای سوریه+عکس

بنابر این گزارش، روز گذشته یک عامل انتحاری داعش سوار بر خودروی کامیون بمبگذاری شده خود را در میان پاسگاه نیروهای کرد سوریه مستقر در منطقه "تل الشرقیه" واقع در حاشیه شهر "سلوک" استان رقه منفجر کرده است. بخش رسانه ای داعش با انتشار تصاویری مجری این حمله را فردی با نام مستعار "ابومحمد الشمالی" معرفی کرده است.

حمله انتحاری داعش علیه کردهای سوریه+عکس

لازم به ذکر است که، طی روزهای گذشته نیروهای کرد سوری موفق به دفع عملیات هجومی داعش به دو شهر تل ابیض و سلوک شده بودند. گفته می شود که یکی از محورهای حمله داعش از داخل خاک ترکیه و تحت پوشش حملات توپخانه ای ارتش این کشور علیه مواضع کردهای سوریه صورت گرفته است. طی هفته های گذشته دولت ترکیه از پاکسازی شمال استان رقه تحت اشغال داعش توسط کردهای سوریه بشدت ابراز نگرانی کرده و از آمادگی خود برای ورود به خاک کشور همسایه برای سرکوبی گروههای کرد خبر داده بود.

حمله انتحاری داعش علیه کردهای سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس