کد خبر 543254
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، پس از شکست 2-1 تیمش مقابل ماینس، بار دیگر تاکید کرد که باواریایی ها برای قهرمانی در بوندس لیگا کار ساده ای ندارند.

به گزارش مشرق، شب گذشته بایرن مونیخ در حالی در خانه خود با نتیجه 2 بر 1 مغلوب ماینس شد که در بیست و دو هفته گذشته فصل جاری بوندسلیگا هیچگاه شکست نخورده بود. بعد از پایان این مسابقه پپ گواردیولا گفت:" بابت برد به ماینس تبریک می‌گویم. ما ضدحملات ماینسی‌ها را خوب کنترل نکردیم. در نیمه دوم با 10 بازیکنی که دور محوطه جریمه‌شان به دفاع مشغول بودند کار آسانی نداشتیم. موقعیت‌های گلزنی آنقدری بود که بتوانیم بازی را ببریم، به همین دلیل تعداد مهاجمان ترکیبم را به پنج رساندم. اما نشد. برای دفاع از عنوان قهرمانی‌مان باید خیلی کار کنیم."

مارتین اشمیت، مربی ماینس، هم گفت:" خیلی از اتفاقاتی که از قبل پیش‌بینی کرده بودیم رخ دادند. مهم این است که در بازی مقاوم ماندیم و ایستادگی کردیم. حالا خیلی خوشحالم. ما می‌دانستیم اینجا چطور می‌توانیم برنده شویم: با کار دفاعی خوب و ضدحملات هدفمند. در نیمه اول چهار ضدحمله داشتیم، در نیمه دوم هم دو تا. تصمیممان بر استفاده از این فرصت‌ها بود و امروز موفق به اجرای آن شدیم. ایمان همه چیز را ممکن می‌کند."
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس