کد خبر 542779
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

عموهای فیتیله‌ای با یک برنامه شاد و موزیکال که بخش‌هایی متنوع دارد و بجز کودکان، دیگر اعضای خانواده‌ها را مخاطب قرار می‌دهد، در ایام نوروز به شبکه یک می‌آیند.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام روابط‌عمومی شبکه یک، بعد از رفع سو‌ءتفاهم‌هایی که درباره برنامه‌ «فیتیله‌» ایجاد شده بود، قرار است عموهای فیتیله‌ای با «هفت‌سینو بچین» به کارگردانی محمد مسلمی که یک جنگ شاد شبانه است، از شب چهارشنبه‌سوری تا سیزده‌ بدر هر شب بعد از سریال شبکه یک مهمان مردم باشند.

خبر پخش برنامه «هفت‌سینو بچین» روز گذشته به نقل از فضل‌الله شریعت‌پناه در باشگاه خبرنگاران نیز منتشر شد و به گفته سرپرست شبکه یک، بعد از مدت‌ها که جای یک برنامه شاد شبانه در شبکه یک خالی بود، «هفت‌سینو بچین» با همراهی فیتیله‌ای‌ها تولید می‌شود و به موضوعات خانوادگی می‌پردازد.

بچه‌ها و بزرگ‌ترها در کنار هم

«هفت‌سینو بچین‌» برنامه‌ای است که هم کودکان را مخاطب قرار می‌دهد و هم بزرگسالان را. به گفته علیرضا آقایی که تهیه‌کنندگی این برنامه را به عهده دارد فیتیله‌ای‌ها ‌بعد از تقریبا ربع قرن برنامه‌سازی برای بچه‌ها به تجربه می‌دانند که چه موضوعاتی هم برای بچه‌ها جذاب و مناسب است و هم برای بزرگ‌ترها. وی در این باره توضیح می‌دهد: موضوعات و مسائلی است که اتفاقا مسأله بزرگ‌ترها و کوچک‌ترهاست و به هر دو گروه سنی ارتباط پیدا می‌کند. در تمام این سال‌ها، علاوه بر بچه‌ها، دیگر اعضای خانواده و بخصوص پدرها و مادرها هم برنامه ما را تماشاکرده‌اند و با ما در ارتباط بوده‌اند. بنابراین می‌دانیم چه موضوعاتی بین آنها مشترک است و چطور آیتم‌هایی بسازیم که همه اعضای خانواده از آن لذت ببرند.

این تهیه‌کننده درباره روند تولید این برنامه گفت: می‌خواهیم طرح بزرگی را پیاده کنیم؛ یک برنامه تلویزیونی با بخش‌های متعددی چون اجرای استودیویی، موسیقی و نمایش که باید تا شب چهارشنبه‌سوری آماده شود. شبانه‌روز مشغول کاریم و فقط امیدواریم بتوانیم ایده اصلی را بدون کم و کاست پیاده کنیم که مخاطب از برنامه راضی باشد.

آقایی درباره بخش‌های متنوع برنامه توضیح داد: در این برنامه عموهای فیتیله‌ای علاوه بر این‌که در بخش‌های نمایشی بازی می‌کنند، اجرای برنامه را نیز به عهده دارند.

بازیگران تازه در کنار عموها

بخش‌های نمایشی برنامه «هفت سینو بچین» علاوه بر محمد مسلمی، علی فروتن و حمید گلی، بازیگران دیگری خواهد داشت که بزودی معرفی خواهند شد. به گفته آقایی، در تعدادی از نمایش‌های این برنامه، عموهای فیتیله‌ای نمایش‌های مستقل ارائه می‌کنند و در برخی دیگر از نمایش‌ها بازیگرانی نیز در کنارشان حضور خواهند داشت. وی توضیح می‌دهد: همه شخصیت‌های نمایشی طراحی و پردازش شده‌اند و گریم‌های فوق‌العاده‌ای دارند که مطمئن هستم برای مخاطبان جالب خواهد بود.

یک تجربه متفاوت

تهیه‌کننده برنامه «هفت سینو بچین»، وعده یک برنامه شاد و متفاوت را داد و درباره ویژگی‌های آن گفت: اگر فشردگی زمان از کیفیت کار نکاهد، می‌توانم به طور قطع بگویم که این برنامه یکی از گونه‌های متفاوت در تلویزیون خواهد بود. تعدد آیتم‌ها، تنوع بازیگران، طرح موضوعات آشنا برای خانواده‌ها، موسیقی، گفت‌وگو با مهمانان و بخصوص بخش‌های نمایشی در حدی است که مخاطب از برنامه رضایت خواهد داشت.

به گفته آقایی، در حال حاضر همزمان با تولید سریال، دکور بخش استودیوی سریال آخرین مراحل آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد و بخشی از آیتم‌های این برنامه نیز آماده شده است.

بازگشت دوباره

تهیه‌کننده برنامه «هفت‌سینو بچین» درباره دلایل بازگشت عموهای فیتیله‌ای به تلویزیون گفت: ما همیشه دوست داشتیم با تلویزیون همکاری کنیم و از قاب رسانه ملی همراه مردم باشیم. خوشبختانه مدیران تلویزیون هم دوست دارند مخاطبان راضی باشند و از علاقه آنها به این برنامه مطلع هستند. این تهیه‌کننده از تلاش و پشتکار عموهای فیتیله‌ای برای جلب رضایت مخاطبان خبر داد و گفت: امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی گروه، این برنامه با همان کیفیت مورد نظر و با همان شکل متفاوتی که مد نظرمان است، تولید شود.


منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس