کد خبر 542357
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا جایزه بهترین فوتبالیست اهل آمریکای جنوبی در سال ۲۰۱۵ را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، لوئیز سوارز روز گذشته (دوشنبه) پاداش درخششی که فصل گذشته در ترکیب بارسلونا داشت و تأثیربه‌سزایی را که در قهرمانی پنج‌گانه آبی‌و‌اناری‌ها گذاشت، با دریافت جایزه برترین بازیکن لاتین در سال 2015 گرفت.

سوارز در شرایطی این جایزه را از آن خود کرد که رقبایی مانند هم‌تیمی‌های لاتین خود، لیونل مسی و نیمار داشت. با وجود آنکه لیونل مسی آرژانتینی به عنوان برترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2015 انتخاب شد، اما در مراسمی که خبرگزاری رسمی اسپانیا (افه) ترتیب داده بود، مهاجم پیشین لیورپول به عنوان بهترین بازیکن این منطقه در سال میلادی گذشته معرفی شد.

موفقیت جدید سوارز در آمریکای جنوبی +تصاویر

سوارز در این فصل هم آمار فوق‌العاده‌ای برجای گذاشته است و در کنار لیونل مسی و نیمار در خطرناک‌ترین خط حمله حاضر حاضر دنیای فوتبال، درخشان ظاهر شده است. این سه نفر در این فصل مجموعاً 94 گل زده‌اند و 45 پاس گل داده‌اند.

به لطف درخشش آنها بارسلونا یکشنبه شب سویا را در نیوکمپ با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا رکورد طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری که با 34 بازی بدون شکست در فصل 89-1988 در اختیار رئال مادرید تحت‌هدایت لئو بن‌هاکر بود، تکرار کند.

موفقیت جدید سوارز در آمریکای جنوبی +تصاویر

سوارز پس از دریافت جایزه‌اش به نشریه مارکا گفت: دوست دارم پای چپ مسی را داشته باشم، چون در دنیا نظیر آن پیدا نمی‌شود. حرکات پای چپ لئو منحصربه‌فرد است. تمام بازیکنان ما رابطه خوبی دارند و این موضوع زمانی که می‌بینید ما همیشه در حال خندیدن در کنار یکدیگر هستیم، ثابت می‌شود. البته بارسلونا فقط در من، مسی و نیمار خلاصه نمی‌شود. موضوع علاقه‌ای که ما به یکدیگر داریم نیست بلکه حمایتی است که از یکدیگر انجام می‌دهیم.

سوارز ادامه داد: ما برای هیچ‌کدام از اتفاقاتی که رخ می‌دهد از پیش برنامه‌ریزی نمی‌کنیم. آنها خودشان به صورت طبیعی رخ می‌دهند. ما فقط از بازی‌‌های‌مان لذت می‌بریم و زمانی که شاد باشیم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس