کد خبر 541759
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶

همزمان با پیشروی های گسترده نیروهای کرد سوریه در عمق مواضع گروههای تروریستی تکفیری داعش، ارتش آزاد و القاعده در استانهای حلب و حسکه این کشور، از صبح امروز نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش حملات وسیعی را برای بازپس گیری شهر "تل ابیض" آغاز کرده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با پیشروی های گسترده نیروهای کرد سوریه در عمق مواضع گروههای تروریستی تکفیری داعش، ارتش آزاد و القاعده در استانهای حلب و حسکه این کشور، از صبح امروز نیروهای گروه تروریستی تکفیری داعش حملات وسیعی را برای بازپس گیری شهر "تل ابیض" واقع در شمال استان رقه آغاز کرده اند.

حمله داعش به تل ابیض سوریه+عکس

بنابر این گزارش، صدها تن از نیروهای داعش با حمله همزمان به دو شهر سلوک و تل ابیض تلاش کردند تا کنترل آنها را بدست گیرند. منابع میدانی از سیطره نیروهای داعش بر شهر سلوک و ادامه درگیری ها میان تروریستها و کردهای سوریه در حاشیه تل ابیض خبر داده اند. نیروهای داعش از تسلیحات سنگین همچون توپخانه، موشک و خمپاره اندازها برای هدف قرار دادن مواضع نیروهای کرد عضو گروه "ی پ گ " استفاده می کنند.

حمله داعش به تل ابیض سوریه+عکس

فعالان رسانه ای ترکیه نیز تصاویری از بمباران اشتباهی شهر تل ابیض توسط هواپیماهای ائتلاف آمریکایی ضد داعش منتشر کرده اند. داعش از سیطه نیروهای خود بر روستاهای "عین عروس، حمام ترکمان و عین عیسی" خبر داده اند اما مستندات این سیطره هنوز منتشر نشده است. این مناطق چند ماه پیش در حمله گروههای کرد سوری با حمایت هوایی بمب افکنهای آمریکایی از تروریستهای داعش پاکسازی شده بود.

حمله داعش به تل ابیض سوریه+عکس

حمله داعش به تل ابیض سوریه+عکس

حمله داعش به تل ابیض سوریه+عکس

{$sepehr_media_1411299_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    شماره حساب برای کمک به سوریه رو نمیگید؟
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    این سنی ها به خانه هایتان برگردید کل جهان را سرگردان کردهاید
  • محسن از اصفهان ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    حمله ی هوایی به هیچ عنوان اشتباه نبوده، بلکه هدف آمریکایی ها ایجاد یک فضای فرسایشی برای همه ی نیروهای درگیر در این نا آرامی ها است تا بتوانند به مقاصد خود دست یابند. برای این کار همه را قربانی می‌کنند، تفاوتی میان گروه هایی که به ظاهر با آنها دوستی میکنند مانند کردها و یا ارتش آزاد با کسانی که به ظاهر با آنها دشمنی می کنند مانند داعش و جبهه النصره وجود ندارد.
  • ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
    0 0
    هواداران داعش مخصوصا ترکیه این پیروزی های اخیر کردها را برنتافتند واین نقشه کور حمله به مواضع کردها را طراحی کردن که از همون شروع با شکست روبه رو شد و با مقاومت کوبنده وخردکننده کردها مواجه شدند و از گرفتن عین عیسی ، گره سپی(تل ابیض) حمام ترکمان بازماندند اکنون نبرد در سلوک ادامه دارد که انهم مثل بقیه مناطق مذکور به قتلگاه داعش تبدیل می شود.تا کنون نزدیک100داعشی به درک واصل شده که بیشتر هم می شود. اما یک نکته اینجا حائر اهمیت است که شهر گره سپی(تل ابیض) در مرز با ترکیه قرار دارد ورود داعش به این شهر فقط از یک راه امکان پذیر است وانهم از طریق ترکیه. به هر حال روسیاهی فقط برای زغال می ماند. با تشکر (خواهشا مشرق این مطلب رو بذار)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس