کد خبر 541543
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

سرمربی چلسی از تمایلش برای هدایت این تیم در فصل آینده گفت.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال چلسی شب گذشته (شنبه) در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2 بر یک از سد میزبانش، ساوتهمپتون گذشت تا این تیم پس از روی کار آمدن گاس هیدینک هلندی به جای ژوزه مورینیو رکورد 11 بازی متوالی بدون شکست در لیگ برتر را با وی به ثبت برساند.

گاس هیدینک پس از این بازی در پاسخ به این پرسش که «آیا شما سخت تلاش می‌کنید تا فصل بعد هم سرمربی چلسی باشید؟»، گفت: البته که دوست دارم این اتفاق بیفتد. من عاشق کار کردن با این بازیکنان به خصوص پس از جبران نتیجه در این بازی هستم. به این هم فکر نمی‌کنم که من سخت تلاش کنم و یک نفر دیگر فصل بعد بیاید و به نیمکت مربیگری چلسی تکیه بزند و سیگار بکشد.

وی افزود: شما به تأثیراتی که من روی این باشگاه در مقطع اول حضورم در چلسی داشته‌ام و حتی پیش از آن به عنوان مدیرفنی و سرمربی پی‌اس‌وی آیندهوون که ارتباط نزدیکی با باشگاه چلسی داشتیم، واقف هستید. دوست دارم سخت تلاش کنم و اگر بازیکنانم روندی را که در پیش گرفته‌اند، ادامه دهند، آن وقت به آنها افتخار خواهم کرد.

سرمربی هلندی آبی‌پوشان لندنی در ارزیابی عملکرد تیمش گفت: ما خیلی خوب بازی را شروع نکردیم و ساوتهمپتون در 20 دقیقه ابتدایی بر بازی تسلط داشت و تهدیدهایی روی دروازه ما خلق کردند هرچند موقعیت‌های خیلی خطرناکی نبودند. از اواسط نیمه اول هم رفته‌رفته بر بازی تسلط پیدا کردیم.

هیدینک در پایان خاطرنشان کرد: در نیمه دوم هم آن‌طور که باید خوب نبودیم و توپ‌های زیادی را از دست دادیم. ما مالکیت توپ و میدان را به نسبت نیمه اول کمتر در اختیار داشتیم و کمی عقب کشیدیم، اما با این وجود آنها نتوانستند به طور جدی دروازه ما را تهدید کنند. به نظرم ما شایسته دو گلی بودیم که در این بازی زدیم و حتی شایسته زدن گل‌های بیشتری بودیم. به هر حال فوتبال همین است.

چلسی در حال حاضر با 36 امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر است و با وستهام پنجم جدولی (کسب سهمیه لیگ اروپا) هفت امتیاز اختلاف دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس