کد خبر 541287
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: با اتمام شمارش آرا در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین راه‌یافتگان، صدیف بدری و رضا کریمی به مجلس دهم راه یافتند.

به گزارش مشرق، طاهر شریفی اظهار داشت:‌ با اتمام شمارش آرا و جمع‌بندی‌های انجام شده در این زمینه در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین راه‌یافتگان به مجلس دهم از این حوزه مشخص شدند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه استان اردبیل صدیف بدری با کسب بیشترین تعداد آرای اخذ شده توانست به عنوان نفر نخست راهی بهارستان شود و بعد از وی نیز رضا کریمی به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین به مجلس دهم راه یافت و دو نفر از این حوزه با قاطعیت آرا به مجلس راه پیدا کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: محمد فیضی نیز توانست به عنوان سومین نفر رای مردمی را کسب کند و سیدکاظم موسوی نیز چهارمین منتخب بود که با توجه به نزدیکی آرای این دو نفر، رقابت بر سر تصدی کرسی سوم در این حوزه به دور دوم کشیده شد.

شریفی با اشاره به نتایج به دست آمده در سایر حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل گفت: در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار به دلیل نزدیکی آرای اخذ شده ایرج بیگدلو و شکور پورحسین شقلان به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر بشیر خالقی با کسب بیشترین آرا راهی مجلس دهم شد، تصریح کرد:‌ در حوزه انتخابیه مشگین‌شهر ولی ملکی و در حوزه انتخابیه گرمی نیز سیدحمایت میرزاده توانستند بیشترین آرای ماخوذه را کسب کرده و با قاطعیت به مجلس شورای اسلامی راه یابند.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اردبیل اظهار داشت: در استان اردبیل 5 حوزه انتخابیه اصلی وجود دارد که از این 5 حوزه 7 نفر به عنوان نمایندگان منتخب مردم به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند که 5 نفر از نمایندگان راه‌یافته به مجلس مشخص شدند و برای کرسی ششم و هفتم نیز نمایندگان مشخص شده در دور دوم باهم رقابت خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس