کد خبر 541169
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

هافبک سرخپوشان مرسی‌ساید اعلام کرد شاید در آینده در صورت داشتن پیشنهادی وسوسه‌انگیز از چین، پاسخ مثبت داد.

به گزارش مشرق، استیون جرارد 35 ساله که در سال گذشته از لیورپول جدا و به لس‌آنجلس گلکسی آمریکا ملحق شد، در یادداشتی در مورد آینده حرفه‌ای خود برای روزنامه «تلگراف» انگلیس، نوشت: هنوز هیچ چیز صددرصد مشخص نیست، ولی این فصل حضورم در لس‌آنجلس گلکسی می‌تواند آخرین فصل دوران بازیگری‌ام باشد. این را می‌دانم که روزهای پایانی دوران حرفه‌ای‌ام را به عنوان بازیکن سپری می‌کنم.

وی در این یادداشت افزوده است: به زودی در کلاس‌های مربیگری درجه A یوفا شرکت خواهم کرد. اتحادیه فوتبال انگلیس نیز ثابت کرده که در تشویق بازیکنان سابق برای روی آوردن به مربیگری خیلی فعال است. در ابتدای فصل جاری از من دعوت شد تا از تمرین تیم زیر 19 سال انگلیس بازدید کنم. می‌دانم که بازیکنانی همچون ریو فردیناند و جیمی کاراگر نیز چنین دعوتنامه‌هایی دریافت کرده‌اند و همین باعث می‌شود تا با قدرت به جلو بروم.

هافبک پیشین سرخپوشان مرسی‌ساید در بخش دیگری از یادداشتش به حالت شوخی نوشت: باید بگویم وقتی می‌بینم که چنین پیشنهاداتی از سوپرلیگ چین می‌شود، شاید من هم در مورد اعلام بازنشستگی‌ام، تجدیدنظر کنم. برخی از این ارقامی که در رسانه‌ها نوشته شده، واقعاً بالا هستند و این نه برای MLS بلکه برای خیلی از لیگ‌های دنیا جای نگرانی دارد. بازیکنانی را می‌شناسم که پیش از این به دنبال ترک لیگ برتر و حضور در MLS بودند، ولی حالا در فکر حضور در لیگ چین هستند.

در بخش پایانی یادداشت جرارد آمده است: به بازیکنانی که قصد پایان دادن به بازی خود در انگلیس دارند، توصیه می‌کنم که در آینده به فکر حضور در MLS باشند پیش از اینکه بخواهند جنبه‌های مالی در چین را لحاظ کنند. این را هم می‌توانم تأیید کنم که جان تری هنوز در مورد MLS از من چیزی نپرسیده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس