کد خبر 540651
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

«داود الدلیمی» رئیس شورای شهر الخالدیه شرق الرمادی در استان الانبار امروز جمعه از هلاکت 160 تروریست داعش در عملیات امنیتی شرق شهر الرمادی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری المعلومة، الدلیمی گفت: نیروهای امنیتی ومردمی توانستند طی هفته گذشته 160 تروریست داعش از جمله چند سرکرده خارجی آنها را در عملیات حمله به مناطق البوشجل، الحامضیه والبوعبیده در شرق الرمادی به هلاکت برسانند این در حالی است که عملیات تعقیب تروریست های داعش وحمله به مواضع آنها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی با حمایت عشایر توانستند دهها خودرو وتجهیزات نظامی وابسته به داعش را منهدم کنند و تیم تحقیقاتی هم دهها خانه بمب گذاری شده را بدون هیچ آسیبی به نیروهای امنیتی ومردمی خنثی کرد.

الدلیمی ادامه داد نیروهای امنیتی ومردمی اکنون پیشروی در عملیات ایمن سازی راههای امداد رسانی به نیروهای امنیتی ومردمی را به عنوان مقدمه ای جهت پاکسازی منطقه قاطع در شرق شهر الرمادی از تروریست ها را ادامه می دهند.

عراق از 19 خرداد ماه سال گذشته (93) تاکنون با بحران ناشی از اشغال مناطق زیادی از شهرهای شمال و غرب خود توسط گروهک تروریستی داعش مواجه بوده است؛ در چند ماه اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق موفق شده اند چند شهر این کشور از جمله الرمادی و تکریت را از دست تروریست های تکفیری داعش آزاد کنند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    عراق میره احتماللا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس