در بنر نصب شده اسامی کاندیداها در شعب اخذ رای، نام‌های دو کاندیدا در بخش شهرت شبیه یکدیگر درج شده تا در صورت رای مردم به کاندیدای بسیار مشهورتر، رای وی بین او و فرد دیگری تقسیم شود.

به گزارش مشرق، انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان امروز همزمان با انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور در حال برگزاری است.

خبرنگار تسنیم گزارش داده که در شعب اخذ رای تهران در بنر نصب شده مسئله‌ای وجود دارد که ممکن است برای انتخاب کاندیدای مورد نظر توسط مردم مشکل‌ساز شود.

در بنر نصب شده، در شماره‌های 22 و 23، نام‌های تقی مصباح و غلامرضا مصباحی مقدم درج شده است. نکته قابل توجه این است که در این بنر، جلوی نام تقی مصباح در بخش شهرت، خالی گذاشته شده اما در جلوی نام مصباحی مقدم و در بخش شهرت، مصباح و مصباحی مقدم درج شده است.

نکته اینکه، غلامرضا مصباحی مقدم با توجه به اینکه چندین سال‌ است که نماینده مجلس بوده و کارشناس اقتصادی است، هیچ کس تاکنون نشنیده که وی را مصباح خطاب کنند، حال اینکه نام آیت‌الله مصباح رئیس موسسه آموزشی - پژوهشی امام خمینی(ره) غالبا مصباح خطاب می شود، حتی در رسانه‌ها نیز وی را به این نام خطاب می‌کنند.

این به معنای آن است که هر کس نام مصباح را در برگه رای خود بنویسد، این رای احتمالاً بین تقی مصباح و غلامرضا مصباحی مقدم تقسیم خواهد شد. جالب اینکه، نام این دو کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان نیز دقیقا در کنار هم قرار داده شده و کد انتخاباتی‌شان نیز پشت سر هم قرار دارد.

شبهه در بنرهای نصب‌شده خبرگان در شعب اخذ رای تهران/چه کسی مصباح است؟ + تصویر
تصویر بنر نصب شده در شعب اخذ رای

پیش  از این نیز در برخی تراکت های انتخاباتی کد انتخاباتی آیت‌الله مصباح یزدی به اشتباه درج شده بود!


منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • salai ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    معذرت میخوام، مگه حروف الفبا رو نمیبینی که برحسب اونه؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! دنبال یه چیز بهتر بگرد برادر، خدا روزیتون رو جای دیگه حواله کنه.
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    لعنت به فساد طلبان حیله گر
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    واقعا متوجه نیستی؟! فکر کردی در "شهرت" اشتباه شده؟!! خیلی نقشه رذیلانه ای است و مصداق بارز تخلف زشت برای پیروزی دست به همه کار می زنند ولی ضایع خواهند شد
  • ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    و مکروا و مکروا الله والله خیر الماکرین ان شاالله مکر و حیلشون بخودشون برخواهد گشت و امیدشون ناامید میشه
  • حسین ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    شما برو تو گوگل بنویس مصباح ببین کی میاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس