رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از برگزاری همایش تکریم مادران و همسران شهدا در شهرری خبر داد که ۲۲ اسفندماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حسین نصرالله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری از برگزاری همایش تکریم بیش از هزار مادر و همسر شهید شهرستان ری خبر داد.

نصرالله با اشاره به لزوم تکریم مادران و همسران شهدا، اظهار کرد: مادران و همسران شهدا و جانبازان باید مورد تکریم و احترام قرار بگیرند و از همین رو باید از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا و جانبازان را ارج بنهیم.

مادر شهید صادقی پور
رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر این روز که مصادف با ایام شهادت و وفات حضرت فاطمه زهرا(س) است ستادی تشکیل شده که با برگزاری جلسات متعدد، برنامه‌های اجرایی مختلفی را درنظر گرفته است.

نصراله تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان ری هزار و 174 مادر شهید و 472 همسر شهید وجود دارد که در مجموع بیش از 1500 همسر و مادر شهید در شهرستان ری وجود دارد.  با توجه به آمارها در بین خانواده شهدا، 14 خانواده دارای سه شهید و  136 خانواده دارای دو شهید در شهرستان ری وجود دارد.

نصراله با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) که در فروردین ماه سال آینده و روز تکریم مادران و همسران شهدای والامقام است افزود: گرامیداشت این روز با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

مراسم تکریم هزار مادر و همسر شهید در حسینیه سپاه سیدالشهدا در 22 اسفندماه و روز شهدا برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس