کد خبر 540153
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸

یک سایت اسپانیایی مدعی شد ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در حرکتی غیرمنتظره به جمع شاگردان زین‌الدین زیدان ملحق شود.

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ 34 ساله که در پایان فصل جاری قراردادش با تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به پایان خواهد رسید، بدش نمی‌آید فصل آینده زیرنظر زین‌الدین زیدان در رئال‌مادرید بازی کند.

ادواردو انیندا، سردبیر سایت اسپانیایی «اوکی داریو» که سابقه فعالیت در روزنامه‌های معتبر «ال‌موندو» و «مارکا» را هم در کارنامه کاری‌اش دارد در این باره گفت: ابراهیموویچ خودش را به زیدان پیشنهاد داده است تا زیر نظر او بازی کند، البته داشتن او رویای رئال‌مادرید هم است و خود زلاتان هم رویای بازی با پیراهن رئال‌مادرید را در سر دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: ابراهیموویچ نابغه‌ای واقعی و یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان است. او از طریق دوستی به زیدان پیغام داده که می‌خواهد به رویایش که همان بازی در رئال‌مادرید است، جامه عمل بپوشاند.

ایبرا که به نظر نمی‌رسد قراردادش در PSG تمدید شود، شایعه حضورش در لیگ برتر هم مطرح است و گفته می‌شود تیم‌هایی همچون چلسی، آرسنال و منچستریونایتد خواهان به خدمت گرفتن او هستند. حضور این مهاجم 34 ساله در MLS آمریکا هم یک گزینه است.

زلاتان بین سال‌های 2009 تا 2011 در بارسلونا، رقیب سنتی رئال‌مادرید عضویت داشته، ولی ممکن است نام او به لیست بازیکنانی همانند لوئیز فیگو، رونالدو و ساموئل اتوئو که سابقه بازی برای هر دو تیم بارسا و رئال را دارند، اضافه شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس