کد خبر 540056
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰

در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در مصاف رفت من‌سیتی در دیداری که میهمان دیناموکیف بود به برتری رسید تا با خیال راحت‌تری به استقبال بازی برگشت برود و اتلتیکو مقابل آیندهوون 10 نفره به تساوی دست یافت.

به گزارش مشرق، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و در دیدار رفت از ساعت 23 و 15 دقیقه 2 دیدار برگزار شد که پی‌اس وی آیندهوون در خانه به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و دیناموکیف اوکراین میزبان من سیتی بود.

دو تیم من سیتی و اتلتیکو مادرید که از نظر کارشناسان با قرعه مناسبی مواجه شده بودند برای پیروزی به خانه رقبا سفر کردند تا در دیدار برگشت با خیال آسوده‌تری راهی مرحله بعد شوند.

دیدار اتلتیکو مادرید و آیندهوون که فاقد نشاط لازم بود تا دقیقه 70 بدون خلق صحنه مهمی دنبال شد اما با اخراج گاستون پریرا در دقیقه 68 و 10 نفره شدن آیندهوون شاگردان سیمئونه عزم دروازه شاگردان فیلیپ کوکو را کردند و با تمرکز و فراغ بال بیشتری به دروازه میزبان نزدیک می‌شدند. در نهایت دیدار دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت تا نتیجه صعود به بازی برگشت موکول شود.

در دیگر دیدار امشب نیز من سیتی در یک بازی با برنامه مقابل تیم کم تجربه دینامو کیف قرار گرفت و دیری نپایید که توپ و میدان را با بازیکنان با تجربه و ستاره خود چون یحیی توره و آگوئرو در اختیار گرفت و در همان نیمه اول 2 بار دروازه میزبان را باز کرد. در نیمه دوم دینامو برای فرار از شکست خانگی بهتر بازی کرد و یکی از گل‌ها را جبران کرد اما بازهم من سیتی به گل دیگری رسید و در نهایت این دیدار با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان پیگرینی خاتمه یافت.

برای من سیتی آگوئرو در دقیقه 15، داوید سیلوا در دقیقه 40  و یحیی توره در دقیقه 90 گلزنی کرد و برای میزبان ویتالی بویالسکی در دقیقه 59 موفق به گشودن دروازه جو هارت شد.

دیدارهای برگشت در تاریخ 15 مارس برگزار خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس