کد خبر 539930
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

یک سایت پرتغالی اعلام کرد کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی رای خود را تغییر داده است و می‌خواهد در انتخابات ریاست فیفا از شیخ سلمان حمایت کند.

به گزارش مشرق، به انتخابات ریاست فیفا دو روز دیگر زمان باقی مانده است تا رئیس جدید فیفا مشخص شود. در این راستا کاندیداها تمام سعی خود را می‌کنند تا نظر فدراسیون‌ها را به خود جلب کنند. شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با جانی اینفانتینو دبیرکل اتحادیه اروپا، دو کاندیدای اصلی هستند که از شانس بیشتری نسبت به بقیه کاندیداها برای تکیه دادن به منصب ریاست فیفا برخوردارند.

در خبری جدید سایت گولوبو اسپورت پرتغال نوشت: کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کنمبول) در اقدامی عجیب آراء خود را برگرداند زیرا ابتدا از اینفانتینو اعلام حمایت کرده بود ولی امروز رسما اعلام کرد که در انتخابات آینده فیفا از شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا حمایت خواهد کرد.

پیش از این کنفدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی و کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما حمایت خود را از شیخ سلمان در انتخابات آینده اعلام کرده بودند. اکنون با این خبر یک کنفدراسیون بزرگ دیگر به جمع حامیان شیخ سلمان اضافه شد.

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد اینفانتینو تنها حمایت اتحادیه اروپا را خواهد داشت و شیخ سلمان اگر بتواند آراء تمام این 3 کنفدراسیون بزرگ را داشته باشد می‌تواند پیروزی خود را در این انتخابات قطعی کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس