همایش «خبرگان ملت» امروز (چهارشنبه) 5 اسفند با حضور حضرات آیات عظام جنتی، علم‌الهدی و حجت‌الاسلام پناهیان و جلیلی برگزار می‌شود.

گروه سیاسی مشرق - با نزدیک شدن به زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری، بسته خبری - گزارشی "همراه با انتخابات" با ارائه تحلیل‌ها، اخبارها و رصدهای انتخاباتی از ائتلاف اصولگرایی و دیگر احزاب و تشکل‌ها برای اطلاع مخاطبین منتشر خواهد شد.


16:19

درخواست اصولگرایان برای برگزاری همایش پایانی در جماران

فروزنده با صدور نامه‌ای خطاب به معاون موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی اعلام کرد ستاد انتخابات ائتلاف بزرگ اصولگرایان بنا دارد جهت تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام(ره)، همایش پایانی خود را در حسینیه جماران برگزار کند.

15:47

انتخابات مجلس چه‌زمانی به دور دوم کشیده می‌شود؟

ماده ۸ از فصل اول قانون انتخابات تصریح می‌کند که"انتخاب نماینده در مرحله اول منوط به کسب اکثریت حداقل یک چهارم کل آراء و در مرحله دوم و همچنین انتخابات میان دوره‌ای با کسب ‌اکثریت نسبی به هر میزان است"

15:12

درد دل اصغرزاده با نشریه آلمانی

قصد اصلاح‌طلبان برای اعلام پیروزی به هر قیمتی/ هزینه پیامک‌های انتخاباتی روحانی از کجا می‌آید؟اصغرزاده از جمله افرادی است که صلاحیتش برای شرکت در انتخابات مجلس تأیید نشد. او در آستانه انتخابات، سفره دلش را برای یک نشریه آلمانی باز کرد و ابهاماتی را درباره سازوکارهای قانونی جمهوری اسلامی، به نظام نسبت داد.


14:47

120 هزار صندوق اخذ رای تحویل فرمانداری‌های کشور شد

حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور با اشاره به برگزاری انتخابات آتی خرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: 120 هزار صندوق اخذ رای در 207 حوزه انتخابیه اصلی با نظارت نمایندگان هیئت نظارت تحویل فرمانداری‌ها شد و روز جمعه 7 اسفندماه در اختیار شعب اخذ رای قرار می‌گیرد.


14:26

چرا مردم از همایش اصلاح‌طلبان و حامیان دولت استقبال نکردند

همایش‌ها و میتینگ‌های انتخاباتی جریان‌های صدای ملت و اصلاح‌طلبان به طور معناداری با عدم استقبال مردم روبرو شده تا جایی که کاندیداهای این دو جریان بیشتر برای صندلی‌های خالی سخنرانی کردند.

قصد اصلاح‌طلبان برای اعلام پیروزی به هر قیمتی/ هزینه پیامک‌های انتخاباتی روحانی از کجا می‌آید؟

13:51

هزینه پیامک‌های روحانی از کجا می‌آید؟

تلفن‌های همراه شهروندان، امروز میزبان پیامک‌های تبلیغاتی حسن روحانی بود؛ پیامک‌هایی که هنوز منشا هزینه‌های آن برای بسیاری از افکار عمومی شفاف نیست.

قصد اصلاح‌طلبان برای اعلام پیروزی به هر قیمتی/ برگزاری همایش «خبرگان ملت»
13:34

آیت‌الله جاودان: رأی دادن به آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی را واجب می‌دانیم

آیت‌الله جاودان با بیان این که واجب اول و حداقل کار ما باید آن باشد که به آن سه بزرگوار (آیات مصباح یزدی، جنتی و یزدی) رأی دهیم گفت: شاید در انتخابات های گذشته هیچ گاه تکلیف اینقدر روشن نبود؛ چرا که دشمن گفته به برخی رأی ندهید و به برخی رأی بدهید، بنابر این ما باید درست بر خلاف خواست دشمن عمل کنیم.


13:07

عضو ائتلاف اصلاح طلبان: به آیت الله جنتی رای می دهم

فاطمه ذوالقدر عضو ائتلاف اصلاح‌طلبان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه " آیا حاضرید برای محکوم کردن دخالت‌های اخیر انگلیس، به آیت‌الله جنتی رای بدهید؟" گفت: بله ما حاضر هستیم که این‌کار انجام بدهیم. ما مشکلی با نظام و انقلاب نداریم و آقای جنتی هم جز همین نظام و انقلاب است.



12:36

 ضرورت افزایش یارانه محرومان/ تسهیلات کم بهره برای مسکن

نشست خبری 10 چهره‌ اقتصادی ائتلاف بزرگ اصولگرایان با عنوان «چه باید کرد» برگزار شد. در این مراسم اعضای ائتلاف بزرگ اصولگرایان به بیان دیدگاههای اقتصادی خود پرداختند.

 مهرداد بذرپاش عضو ائتلاف بزرگ اصولگرایان در این نشست بیان داشت: افزایش یارانه محرومان به طور قطع در دستور کار مجلس آینده است، ما افزایش یارانه محرومین را وظیفه خود می‌دانیم و به آن می‌بالیم و بر آن منت نمی‌گذاریم.



12:18

ادعای خنده‌دار یک نامزد اصلاح‌طلب درباره حمایت انگلیس از اصلاح‌طلبان

قصد اصلاح‌طلبان برای اعلام پیروزی به هر قیمتی/ برگزاری همایش «خبرگان ملت»یک عضو لیست اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس دهم به جای اعلام برائت از حمایت انگلیس از جریان متبوعش با طرح ادعایی جالب این حمایت‌‌ها را کار اصولگرایان دانست!

11:08

فدایی: حضور اصولگرایان در لیست اصلاح‌طلبان برای ایجاد اختلاف بود

فدایی همچنین با ارزیابی دوشاخه شدن فهرست اصلاح طلبان و حامیان دولت در هفته اخیر گفت: در اردوگاه نیروهای دوم خردادی، اختلاف و تشتت زیاد است؛ آنها طمع کرده بودند که برخی از اصولگرایان را در لیست خود بیاورند و با این کار ایجاد تشتت کنند که البته موفق نشدند.

10:55

ارائه لیست فتوشاپی حربه نزدیکان هاشمی برای تخریب اصولگرایان

یک سایت دسته چندمی نزدیک به هاشمی رفسنجانی و جریان اصلاحات با ارائه لیستی دروغین و فتوشاپی ادعا کرد که اصولگرایان به لیست سی نفره خود پنج نفر افزوده‌اند این درحالی است که اصولگرایان همواره اعلام کرده‌اند که لیست آنها نهایی و 30 نفره است.

قصد اصلاح‌طلبان برای اعلام پیروزی به هر قیمتی/ برگزاری همایش «خبرگان ملت» با حضور آيت‌الله جنتی

10:48

اصلاح‌طلبان اینگونه قصد اعلام پیروزی کرده‌اند

حکیمی‌پور و اصغرزاده همانند ده‌ها اصلاح‌طلب دیگری که طی یکسال گذشته به صحنه مطبوعات کشور آمدند؛ فی‌الواقع در حال بیان مانیفست و تاکتیکی هستند که جریان خاص بر مبنای آن قصد دارد، فرمول «اعلام پیروزی به هر قیمتی» که در انتخابات سال 92 به اجرا گذاشت را مجدداً و برای انتخابات هفتم اسفند نیز تکرار کند و به هر قیمتی خود را پیروز انتخابات بنامد.

10:41

ستاد انتخاباتی آیت‌الله دستغیب: قرار گرفتن در لیست اصلاح‌طلبان مورد تأیید ایشان نیست

ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید علی‌اصغر دستغیب کاندیدای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با صدور اطلاعیه‌ای قرار گرفتن وی در لیست اصلاح‌طلبان را رد کرد.

10:34

دولتی‌ها به کدام فهرست تمایل بیشتری دارند؟

اظهارات انتخاباتی دولتمردان در میتینگ های انتخاباتی و سخنرانی در همایش های تبلیغاتی نشان دهنده این است که انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی تا چه حد برای دولت حائز اهمیت است.

10:27

مطهری: اصلاح‌طلبان در مسائل فرهنگی دچار تساهل و تسامح هستند

دعوا و درگیری در اردوگاه اصلاح‌طلبان/  همایش «خبرگان ملت» امروز برگزار می‌شودسرلیست ائتلاف "صدای ملت" اظهارکرد: اصلاح‌طلبان در مسائل فرهنگی گاهی دچار تساهل و تسامح می‌شوند از طرفی اصولگرایان به آزادی بیان و حقوق شهروندی توجه کافی ندارند لذا احساس کردیم یک فهرست سومی باید تشکیل شود که این دو نقطه ضعف را نداشته باشد.



10:03

 یکی دیگر از اصولگرایان به نفع فهرست افراد انقلابی انصراف داد

حجت الاسلام و المسلمین سید یدالله شیرمردی رئیس ستاد نماز جمعه تهران به نفع فهرست انقلابیون از نامزدی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

9:38

از کمپین ارسال تصویر با عکس‌ نامزدها تا برگزاری نظرسنجی‌ باهدف نشان دادن محبوبیت

حجم تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس در استان تهران به خاطر تعداد بالای داوطلبان نمایندگی، از بسیاری استان‌های کشور بیشتر است که در این میان عمده تبلیغات در فضای مجازی انجام می شود.

8:40

 میرکاظمی: مجلس باید خانه ملت باشد نه خانه دولت

دعوا و درگیری در اردوگاه اصلاح‌طلبان/  همایش «خبرگان ملت» امروز برگزار می‌شودنماینده مردم تهران با اشاره به تشکیل فراکسیون وحدت اصولگرایان در مجلس دهم گفت: فراکسیون وحدت اجازه حرکت های زیگزاگی را تحت لوای اصولگرایان نمی دهد و مجلس قوی با نظارت قوی شکل خواهد گرفت.


7:35

 دعوا و درگیری در اردوگاه اصلاح‌طلبان

شامگاه سه‌شنبه در همایشی که اصلاح‌طلبان با محوریت علی‌محمد غریبانی چهره شاخص اصلاح‌طلبان در سینما حافظ اردبیل برگزار شد به دنبال سخنرانی غریبانی و افشار سلیمانی در حمایت از دو کاندیدای اصلاح‌طلبان در اردبیل دعوا و درگیری طرفداران محمد فیضی و حجت‌الاسلام شهریار حبیب‌زاده بالا گرفت به حدی که طرفداران این دو کاندیدا علیه همدیگر شعار داده و سالن جلسه را به هم ریختند.

این دعوا و درگیری اصلاح‌طلبان در کنار ارائه لیست‌های مختلف بی‌آبرویی و افتضاح بزرگی را برای آنها به بار آورد تا ثابت شود تفرقه و دودستگی در اردوگاه اصلاح‌طلبان بیداد می‌کند.


7:00

 همایش «خبرگان ملت» امروز برگزار می‌شود

همایش «خبرگان ملت» امروز (چهارشنبه) 5 اسفند با حضور حضرات آیات جنتی، علم‌الهدی، حجت‌الاسلام پناهیان و سعید جلیلی  برگزار می‌شود.
این مراسم  قرار است از ساعت 15 تا 18 با مداحی میثم مطیعی و مهدی سلحشور در سالن اجتماعات حوزه هنری برگزار شود.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    شما غلط زیادی کردید!!!
  • ناشناس ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    اگر نمایندگان همسو با دولت که تفکرات لیبرالی دارند به مجلس بروند باید یارانه ها و مدارس دولتی را فراموش کنیم .
  • ناشناس ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    انشاءالله آیت الله یزدی و جنتی و مصباح نفرات اول تا سوم مجلس خبرگان خواهند بود .
  • ناشناس ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    امیدواریم که هزینه پیامک های انتخاباتی روحانی از بیت المال نباشد.
  • ناشناس ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    مرگ بر انگلیس .
  • بردبار ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    از جیب بدبخت مثل بنده که با یک بچه مریض نمی دانم برای درمان فرزنده خود از کجا پول دربیاورم به هربانکی هم که می روی می کویند وام قرض الحسنه کجا بود برو بابا
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    هزينه پيامك هاي غير قانوني آقاي رئيس و كانديداي خبرگان از جيب ملت مظلوم تأمين ميشود!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس